преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Esportiva.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Блокиран съм от повече от 1 година поради възможна измама, изчезнаха с парите ми, като вляза в чатовете ми казват само, че акаунтът е в процес на анализ, но повече от година съм без парите си и без всеки отговор. Моят акаунт е изтрит, но все още е в тяхната система.
Изглежда, че когато печелите пари е блокиран, жалко е, че изчезнаха за повече от 1 година с моите пари.
1 година е твърде дълго време за изземване на средства и няма такова времево ограничение във вашите правила и условия. Подозрението ви няма никакво основание.
Просто ви моля да бъдете честни и прозрачни и да ми дадете конкретна информация.
I have been blocked for more than 1 year due to possible fraud, they disappeared with my money, when I enter the chats they only tell me that the account is under analysis, but I have been without my money for more than a year and without any response. My account has been deleted, but it is still in their system.
It seems that when you earn money it is blocked, it's a shame that they disappeared for more than 1 year with my money.
1 year is too long to seize funds and there is no such time limit in your terms and conditions. Your suspicion has no basis whatsoever.
I just ask that you be honest and transparent and give me concrete information.
Estou bloqueado a mais de 1 ano por possível fraude, sumiram com meu dinheiro, quando entro nos chats só me falam que a conta está em análise, porém estou sem meu dinheiro a mais de um ano e sem resposta nenhuma. Minha conta foi excluida, mas ainda consta no sistema deles.
parece que quando você ganha dinheiro é bloqueado, uma vergonha sumirem por mais de 1 ano com meu dinheiro.
1 ano é um tempo extenso demais para confiscar fundos e não há esse limite de tempo nos seus termos e condições. A suspeita de vocês não possui base alguma.
Peço apenas para que sejam honestos e transparentes e me deem informações concretas.
Здравейте, преди всичко искам да кажа, че съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали. Ние обаче не сме казино и затова не мога да отговоря на въпроса ви или да ви дам тази информация.
Предполагам, че ако искате да получите отговор на този въпрос, казиното също не ви е дало конкретна причина. Една година е твърде много.
Въпреки това мислили ли сте да подадете жалба? Можете да го направите на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Това е единственият начин, за който се сещам в момента. Може би си струва да опитате. Какво мислиш?
Hi, first of all I'd like to say that I'm sorry for the situation you've got yourself into. However, we are not a casino and therefore I can't answer your question or give you this information.
I assume that if you want to have this question answered, the casino has not given you a concrete reason either. One year is too long.
Nevertheless, have you thought about filing a complaint? You could do so at this link: https://casino.guru/complaints/all
That's the only way I can think of at the moment. It might be worth a try. What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.