ФорумКазинаEl Royale Casino - обща дискусия

El Royale Casino - обща дискусия

преди 2 години от gpro54
|
4787 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с El Royale Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Най-накрая преминаха през процеса на проверка, който не беше много лесен, но успяха. Не, чакам тегленето си, за което съм доста притеснен, тъй като имах казино гуру, който ми помагаше с процеса на проверка Swipe. Вече мина един ден, само се надявам да не ми стане черна топка. Хаха Представителят, който помогна от казиното, свърши бърза и отлична работа, за да разреши проблемите ми с проверката. Иска ми се и тя да ми помогне с процеса на теглене! Бих искал да се върна в казиното, ако всичко се оправи! 🤞🤞

Автоматичен превод:
gpro54
преди 2 години

Здравей gpro54,

Бих искал да мисля, че в такова казино с много добра репутация няма за какво да се притеснявате, особено ако вече сте преминали проверката KYC.

Моля, уведомете ни как се справяте! 🤞


Автоматичен превод:
преди 2 години

Помолих El Royale за някакво съдействие за удовлетворяване на моята заявка за теглене.


Говорих с техния чат на живо вчера и господинът каза, че е платено, но нищо не е дошло. Бихте ли ми помогнали да разбера от тях дали всичко е наред. Ще прикача чата на живо.

Наистина разчитам на теб това оттегляне. Всичко, което можете да направите, ще бъде високо оценено!


За разбирането,

Грег

file

Автоматичен превод:
gpro54
преди 2 години

Позволете на Наталия да обмисли вашата жалба, виждам, че дори казиното е отговорило по-рано, така че мисля, че този проблем може да бъде решен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как ще знаят за проблема? Не се притеснявам, че нещо не е наред, защото господинът от поддръжката за чат каза, че е платено, но аз не съм получил нищо. Могат ли да видят, че съм се свързал с тях?

Благодаря ти,

Грег



Автоматичен превод:
gpro54
преди 2 години

Е, бих казал, че ако поддръжката казва „платено" и не сте получили нищо, струва си да попитате.

Вие вече споделихте тази информация чрез жалбата си, тя ще бъде проверена от Наталия скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се някой! 🤞🤞🤞

Благодаря отново за цялата ви помощ.

За разбирането,

Грег

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте.. Имаше ли някакъв отговор от Наталия??

Все още не съм получил плащането си.

Няма да правя голяма работа от това.. НО получих имейл от тяхната банкова сметка И говорих с техния чат на живо и двамата казаха, че е ИЗПРАТЕНО. Страхувам се, че нещо не е наред, защото получаването на биткойн превод не отнема 5 или 6 часа.


Надявам се да получа идентификационен номер на транзакцията, за да мога да го проследя. Просто не искайте това да се загуби или нещо друго, което ще го забави.


ВСЕКИ отговор ще бъде високо оценен. Съжалявам, че пак безпокоя всички!

За разбирането,

Грег

Автоматичен превод:
преди 2 години

11 часа, откакто получих потвърждение за плащане и имейл от вашия банков отдел, че средствата са изпратени. Все още нищо не е депозирано. Публикувах тук 2 или 3 пъти тази сутрин с отговор на бележка??

Един човек казва, че трябва да имам средствата. Един казва 24 часа. Което е много време за биткойн трансфер.


Поисках идентификационния номер на транзакцията и никой не ми отговори.. Отново!


Не знам какво друго да правя? Те са тези, които казаха, че е на път.

Автоматичен превод:
gpro54
преди 2 години

Здравейте,

нормално е банковият превод да отнеме до няколко дни. Просто изчакайте малко, този метод не е незабавен.

Ще бъдете уведомени веднага щом жалбата ви бъде актуализирана, като алтернатива можете да я проверите директно тук .

Таймерът казва, че остават 5 дни:

file

Моля, бъдете търпеливи, има много играчи с открити оплаквания и ние възнамеряваме да помогнем на всички вас.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изтеглих чрез биткойн

Независимо от това.

Току-що ми платиха. Парите са в портфейла. Ние всички сме добре!

Благодаря на ВСИЧКИ за помощта и аз много го оценявам!!

Благодаря отново,

Грег

Автоматичен превод:
gpro54
преди 2 години

Здравейте,

ААА добре. Честито! 🙂

Ще уведомя Наталия.

Чувствайте се свободни да ни посещавате от време на време. Добрите новини винаги са особено ценени 🤞😁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дано всеки намери решение!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Използвах техния чат за поддръжка и човекът каза, че вече сте се възползвали от плащането, но все още не съм го получил.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Платено ми е от El Royale.


Всичко е добре!

Автоматичен превод:
JennyFlatoue193
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че трябва да изчакате малко, отне 5 дни, ако греша, за да продължите с плащането с биткойни.

Проверете публикациите на gpro54.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой друг има ли проблеми с правенето на биткойн депозити в El Royale или някой от неговите дъщерни сайтове? Те казват, че актуализират своето крипто банкиране, но това е така от дни. Кара ме да се чудя дали това е знак за нещо...като например, когато сметките на даден бизнес започнат да затварят...

Автоматичен превод:
Wrrigdon
преди 1 година

Не бих спекулирал, предполагам, че е твърде рано.

Но би било добре, ако ни държите в течение 👍😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наскоро започнах да играя в сайта на El Royale Casino. Имах технически проблем със сайта и се свързах чрез телефонно обаждане и тяхното обслужване на клиенти е страхотно. Все още не съм спечелил, но така стоят нещата с хазарта. Благодаря Роми.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини