преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с El Royale Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най-накрая преминаха през процеса на проверка, който не беше много лесен, но успяха. Не, чакам тегленето си, за което съм доста притеснен, тъй като имах казино гуру, който ми помагаше с процеса на проверка Swipe. Вече мина един ден, само се надявам да не ми стане черна топка. Хаха Представителят, който помогна от казиното, свърши бърза и отлична работа, за да разреши проблемите ми с проверката. Иска ми се и тя да ми помогне с процеса на теглене! Бих искал да се върна в казиното, ако всичко се оправи! 🤞🤞
Finally got through the verification process, which wasn't too easy, but they came through. No I'm waiting on my withdrawal, which I'm pretty worried about having had casino guru helping me with the verificationSwipe process. Has already been a day, just hoping I don't get black balled. Lol The lady Rep that helped from the casino did a fast and excellent job getting my verification issues worked out. Wish she could help me with the withdrawal process as well! Would like to go back to casino if everything works out! 🤞🤞
Здравей gpro54,
Бих искал да мисля, че в такова казино с много добра репутация няма за какво да се притеснявате, особено ако вече сте преминали проверката KYC.
Моля, уведомете ни как се справяте! 🤞
Hello gpro54,
I'd like to think that in such a casino, with a very good reputation you have nothing to worry about, especially if you already got through the KYC verification.
Kindly let us know how you fare! 🤞
Помолих El Royale за някакво съдействие за удовлетворяване на моята заявка за теглене.
Говорих с техния чат на живо вчера и господинът каза, че е платено, но нищо не е дошло. Бихте ли ми помогнали да разбера от тях дали всичко е наред. Ще прикача чата на живо.
Наистина разчитам на теб това оттегляне. Всичко, което можете да направите, ще бъде високо оценено!
За разбирането,
Грег
I asked El Royale for some assistance in helping meet with my withdrawal request.
I spoke to their live chat yesterday and the gentleman said it was paid, but nothing has come through. Could you please help me find out from them if everything was ok. I will attach the live chat.
I'm really counting on you this withdrawal. Anything you can do would be greatly appreciated!
Regards,
Greg
Позволете на Наталия да обмисли вашата жалба, виждам, че дори казиното е отговорило по-рано, така че мисля, че този проблем може да бъде решен.
Allow Natalia to reflect on your complaint, I can see that even the casino responded earlier, so I think that this issue can be resolved.
Как ще знаят за проблема? Не се притеснявам, че нещо не е наред, защото господинът от поддръжката за чат каза, че е платено, но аз не съм получил нищо. Могат ли да видят, че съм се свързал с тях?
Благодаря ти,
Грег
How will they know about the issue? I'm not concerned something is wrong because the chat support gentleman said it is paid, but I I have not received anything. Can they see I've reached out to them?
Thank you,
Greg
Е, бих казал, че ако поддръжката казва „платено" и не сте получили нищо, струва си да попитате.
Вие вече споделихте тази информация чрез жалбата си, тя ще бъде проверена от Наталия скоро.
Well, I'd say that if support says "paid" and you have not received anything, it's worth asking.
You've already shared this information through your complaint, it will be checked by Natalia soon.
Здравейте.. Имаше ли някакъв отговор от Наталия??
Все още не съм получил плащането си.
Няма да правя голяма работа от това.. НО получих имейл от тяхната банкова сметка И говорих с техния чат на живо и двамата казаха, че е ИЗПРАТЕНО. Страхувам се, че нещо не е наред, защото получаването на биткойн превод не отнема 5 или 6 часа.
Надявам се да получа идентификационен номер на транзакцията, за да мога да го проследя. Просто не искайте това да се загуби или нещо друго, което ще го забави.
ВСЕКИ отговор ще бъде високо оценен. Съжалявам, че пак безпокоя всички!
За разбирането,
Грег
Hello.. Had a there been any response from Natalia??
I still haven't received my payment.
I wouldn't be making a big deal out of it.. BUT I have received an email from their banking account AND spoken to the their live chat and they both say it has been SENT. I'm afraid something is wrong because it doesn't take 5 or 6 hours to receive a bitcoin transfer.
I'm hoping to get a transaction ID number so I I can trace it. Just don't want this getting lost or something else that will delay it.
ANY response would be greatly appreciated. Sorry for bothering everyone again!
Regards,
Greg
11 часа, откакто получих потвърждение за плащане и имейл от вашия банков отдел, че средствата са изпратени. Все още нищо не е депозирано. Публикувах тук 2 или 3 пъти тази сутрин с отговор на бележка??
Един човек казва, че трябва да имам средствата. Един казва 24 часа. Което е много време за биткойн трансфер.
Поисках идентификационния номер на транзакцията и никой не ми отговори.. Отново!
Не знам какво друго да правя? Те са тези, които казаха, че е на път.
11 hours since I received confirmation of payment and an email from you their banking department saying the funds were sent. Still nothing deposited. I have posted on here 2or 3 times this morning with the note reply??
One person says i should have the funds. One says 24 hrs.. Which is a long time for a bitcoin transfer.
I asked for the Transaction ID number and nobody has replied.. Again!
I don't know what else to do? They're the ones that said it was on the the way.
Здравейте,
нормално е банковият превод да отнеме до няколко дни. Просто изчакайте малко, този метод не е незабавен.
Ще бъдете уведомени веднага щом жалбата ви бъде актуализирана, като алтернатива можете да я проверите директно тук .
Таймерът казва, че остават 5 дни:
Моля, бъдете търпеливи, има много играчи с открити оплаквания и ние възнамеряваме да помогнем на всички вас.
Hello,
it's normal that bank transfer takes up to several days. Just wait a bit this method is not an instant one.
You will be notified as soon as your complaint is updated, alternatively, you can check it here directly.
The timer says there are 5 days left:
Please be patient, there are tons of players with open complaints, and we intend to help you all.
Изтеглих чрез биткойн
Независимо от това.
Току-що ми платиха. Парите са в портфейла. Ние всички сме добре!
Благодаря на ВСИЧКИ за помощта и аз много го оценявам!!
Благодаря отново,
Грег
I withdrew via bitcoin
Regardless.
I just got paid. Money is in wallet. We are all good!
Thank you ALL for the help and I greatly appreciate it!!
Thanks again,
Greg
Здравейте,
ААА добре. Честито! 🙂
Ще уведомя Наталия.
Чувствайте се свободни да ни посещавате от време на време. Добрите новини винаги са особено ценени 🤞😁
Hello,
ah - ok. Congratulations! 🙂
I'll let Natalia know.
Feel free to visit us occasionally. The good news is always especially appreciated 🤞😁
Здравейте,
Бих казал, че трябва да изчакате малко, отне 5 дни, ако греша, за да продължите с плащането с биткойни.
Проверете публикациите на gpro54.
Hello,
I'd say that you should wait a bit, it took 5 days if I'm correct, to proceed with bitcoin payment.
Check gpro54's posts.
Някой друг има ли проблеми с правенето на биткойн депозити в El Royale или някой от неговите дъщерни сайтове? Те казват, че актуализират своето крипто банкиране, но това е така от дни. Кара ме да се чудя дали това е знак за нещо...като например, когато сметките на даден бизнес започнат да затварят...
Is anyone else having issues making any bitcoin deposits at El Royale or any of it's sister sites? They say they're updating their crypto banking, but it's been like this for days. It's got me wondering if it's a sign of something...like when a business starts getting their accounts shut down...
Не бих спекулирал, предполагам, че е твърде рано.
Но би било добре, ако ни държите в течение 👍😉
I would not speculate, it's too soon, I guess.
But would be good if you keep us posted 👍😉
Наскоро започнах да играя в сайта на El Royale Casino. Имах технически проблем със сайта и се свързах чрез телефонно обаждане и тяхното обслужване на клиенти е страхотно. Все още не съм спечелил, но така стоят нещата с хазарта. Благодаря Роми.
I recently started play on the El Royale Casino site. I was having a technical problem with the site and reached out via phone call and their customer service is awesome. I have yet to win but thats how it goes with gambling. Thanks Romi.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.