преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с El Patron Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте на уебсайта на казино elpatron, все още чака да му бъде изплатено, няма отговори, нищо не е в очакване, пише, че са тегленията, благодаря
Hello on the elpatron casino website it is still waiting to be paid no answers nothing pending it says are the withdrawals thank you
Γειά σας στον ιστότοπο elpatron casino είναι ακόμα περιμένω να με πληρώσουν ούτε απαντήσεις τίποτε σε εκκρεμότητα λέει είναι οι αναλήψεις ευχαριστώ
здравей
Можете ли да ни кажете нещо повече, може би? Не мога да разбера дали това е импулс за подкрепа или просто искахте да ни уведомите всички. Така или иначе, вярвам, че можем да получим повече подробности. Мога ли да знам колко време чакахте тегленето да бъде обработено? Какво ще кажете за акаунта - верифициран ли е или не е необходимо?
Може би тегленето не се вижда в акаунта ви? Това ли беше част от съобщението?
Hello.
Can you tell us something more, perhaps? Can't figure out whether this is an impulse for support or if you just wanted to let us all know. Either way, I believe we could get more details. May I know how long you have been waiting for the withdrawal to be processed? What about the account—has it been verified, or is it not necessary?
Maybe the withdrawal is not visible in your account? Was that part of the message?
Акаунтът ми беше потвърден, плащаха ми няколко пъти, докато спряха и двете ми тегления от 10)12)24, все още чака, мога да ви изпратя това по имейл, кажете ми кой имейл да ви изпратя. Искам всички играчи да знаят това, за да могат да се защитят, благодаря ви
My account has been verified, I have been paid a few times until they stopped both of my withdrawals from 10)12)24, it is still pending, I can send this to you by email, tell me which email I can send you. I want all players to know this so they can protect themselves, thank you
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί με έχουν πληρώσει κάποιες φορές έως ότου σταματησανε και τις δύο αναλήψεις μου από 10)12)24περιπου είναι λέι εκρεμης αυτό μπορώ να σας το στείλω σε email πέστε μου ποιο email μπορώ να σας στείλω .θέλω να το μάθουν όλοι οι παίκτες να προστατευθούν ευχαριστώ
Ако акаунтът ви вече е потвърден и казиното все още не е изпратило парите, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да се намеси във вашия случай и да се надяваме да ви помогне да получите парите си възможно най-скоро.
какво ще кажеш Ако сте вътре, ето връзката , където можете да го направите.
Уведомете ни за вашето решение, както и за всички актуализации от казиното.
If your account is already verified and the casino still hasn't sent the money, I would surely suggest you file a complaint here so our team can intervene in your case and hopefully help you get your money as soon as possible.
What do you say? If you're in, here's the link where you can do so.
Let us know about your decision and also any updates from the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.