ФорумКазинаEclipse Casino - обща дискусия

Eclipse Casino - обща дискусия

преди 2 години от joanncortes
|
2618 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Eclipse Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Мисля, че спря да приема играчи от Калифорния. Моят акаунт беше деактивиран.

Автоматичен превод:
joanncortes
преди 2 години

Здравейте,

Изглежда странно да затвориш нечий акаунт без никакво обяснение.

Попитахте ли тяхната подкрепа, моля?

Автоматичен превод:
joanncortes
преди 2 години

За това може да има буквално всякаква причина. Не е необходимо да е свързано с вашето местоположение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съгласен съм с теб. Не можах да задам никакви въпроси, защото ми затвориха акаунта. Както отбеляза Даниел, зад това може да има причини, различни от местоположението.

Автоматичен превод:
joanncortes
преди 2 години

Все пак ще се опитам да се свържа с тях, не трябва да имате открит акаунт, за да се свържете, бих казал:

file

Въпреки че свързаният имейл адрес е необходим за стартиране на чата.

Има ли активен баланс във вашата казино сметка в момента?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Приех съвета ви и успях да се свържа с поддръжката. Профилът ми беше възстановен вчера.

Благодаря ти!

~ Джо-Ан

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Радвам се да го чуя.

Връщайте се, за да споделяте напредъка си в казиното от време на време 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини