преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Еклипс казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Изглежда странно да затвориш нечий акаунт без никакво обяснение.
Попитахте ли тяхната подкрепа, моля?
Hello,
It seems strange to close someone's account without any explanation.
Did you ask their support, please?
За това може да има буквално всякаква причина. Не е необходимо да е свързано с вашето местоположение.
There could be literally any reason behind it. It doesn't need to be related to your location.
Съгласен съм с теб. Не можах да задам никакви въпроси, защото ми затвориха акаунта. Както отбеляза Даниел, зад това може да има причини, различни от местоположението.
I agree with you. I wasn’t able to ask any questions because they shut down my account. As Daniel noted, there could be reasons other than location behind it.
Все пак ще се опитам да се свържа с тях, не трябва да имате открит акаунт, за да се свържете, бих казал:
Въпреки че свързаният имейл адрес е необходим за стартиране на чата.
Има ли активен баланс във вашата казино сметка в момента?
I'd try to contact them anyway, you're not supposed to have an open account to get in touch, I'd say:
Even though the associated email address is required to start the chat.
Is there any active balance in your casino account at the moment?
Здравей Радка,
Приех съвета ви и успях да се свържа с поддръжката. Профилът ми беше възстановен вчера.
Благодаря ти!
~ Джо-Ан
Hi Radka,
I took your advice and managed to contact support. My account was restored yesterday.
Thank you!
~ Jo-Ann
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.