ФорумКазинаDreamscasino не иска да изплати

Dreamscasino не иска да изплати

преди 1 година от Rejo556
|
3047 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Взех техния бонус без депозит в dreamscasino. Пуснах тези бонус пари според техните правила толкова пъти, колкото имах нужда. Този бонус се превърна в реални пари, 98 usd и нещо дребно, и сега имам проблем с тях, че не искат да ми платят дори след проверка, защото моята страна (Хърватска) няма право на това. Не ме уведомиха предварително за това и ми дадоха бонус. Прекарах времето си и всичко, за да правя пари, а сега не искат да ми плащат. Моля за помощ

Автоматичен превод:
Rejo556
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Rejo556
преди 1 година

Дори и да пише теглещ баланс, това означава, че може да се плати, ако съм изпълнил техните условия, а те не дават.

Автоматичен превод:
Rejo556
преди 1 година

Здравей,

първото нещо, което разбрах, когато проверих прегледа на казиното, е, че според нашите открития няма бонус за играчи от Хърватия, и второ, бонусите като цяло са свързани с платформата RTG.

Мога да си представя, че проблемът ви може да е причинен от платформата. Бих искал да знам как успяхте да получите бонуса. След като бъде предоставено, то е предоставено и трябва да можете да приберете възможните печалби.

Във вашата жалба намирам, че чакате KYC, така че предполагам, че е най-добре да продължите стъпка по стъпка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попита ме как получих бонуса. Сякаш имах бонус код, който написах на поддръжката, за да ме активират, и те ми го дадоха.

Автоматичен превод:
Rejo556
преди 1 година

Здравейте и ви благодаря за това, така че ви беше даден кодът. Много по-добре е казиното просто да приеме, че е направило грешка в този случай. платформата RTG е добре известна с това, че причинява няколко проблема с бонусите, независимо колко зле работи платформата, аз виждам, че е справедливо, след като ви бъде даден бонусът - особено този, активиран от поддръжката, той да е ваш и валиден. Това просто ми се струва справедливо.

Надявам се, че екипът по жалбите ще може да обясни това на казиното.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега имам нов проблем с тях. Казаха ми, че проверката ще отнеме до 72 часа. Днес е четвъртият ден и писах на поддръжката няколко пъти и обясних, че личната ми карта току-що е изтекла, но документът до нея е доказателството, че новата ми лична карта е на път (вижте снимките). Второто нещо е, че не плащам никакви сметки, защото всичко е на майка ми и приятелката ми. Между другото съм безработен. Надявам се, че ще ме проверят

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Друг проблем е, че на старата лична карта е стария ми адрес, а на новата ще е новият и няма да го приемат

Автоматичен превод:
Rejo556
преди 1 година

В този случай трябва да обясните ситуацията с казиното, за съжаление те все още трябва да ви проверят по някакъв начин.

Бихте ли били така любезни да качите екранната снимка към жалбата, моля? Просто щракнете тук .


Автоматичен превод:
преди 1 година

file

това е снимката на екрана, показваща, че спечелих 3000, когато станах 3-ти в турнира


file


това е екранната снимка, показваща таблицата с плащанията за класиране в турнира и действителната сума, която печелите

аз също имам писмо от тях, в което се посочва, че съм поставил и парите ще бъдат поставени в акаунта на играта, така че когато вляза в играта, ще мога да ги взема и след това от моя акаунт на играч ще мога да ги изтегля, след като проверен съм

опитаха се да ми кажат, че съм баннат, защото съм използвал карта, която не е на мое име. Но има правила и условия на Deb съвсем ясно посочват, че лицето, чиято сметка е това, трябва да носи отговорност и да има законно право да използва картата, от която съм, тъй като това всъщност е моята сметка и използвах тази карта само няколко пъти и това не е картата на които спечелих пари. На него е името на дъщеря ми, защото е твърде млада, за да работи. Създайте банкова сметка, така че банката ми позволи да поставя името й в една от моите сметки, за които нося законова отговорност, така че тя да научи стойността на спестяването на пари. Така че въз основа на правилата и условията не съм нарушил нито едно от правилата или законите. Освен това използвах друга карта, която е на мое име, няколко месеца след това и те взеха парите или ги спечелиха с по-нова карта на мое име, след което изведнъж натиснах бутона за теглене и те ми изпратиха писмо, в което се посочва че след като тегля парите в сметката на играча. Ще бъда забранен за постоянно. Без да се споменават турнирните пари или 3000, или останалите 2600, които първоначално чакаха теглене. На този етап обаче преследвам само 3000 от моите печалби от турнира.

Автоматичен превод:
Classytouch
преди 1 година

Здравейте, позволете ми да ви поздравя за турнира.

Що се отнася до проверката и проблема с картата, предполагам, че ще е най-добре, ако подадете жалба отново.

По принцип е против правилата да използвате нечия друга опция за плащане за депозити. Въпреки че не съм сигурен кой е картодържателят в този случай. Никога не бих използвал детска карта за депозит в казиното. Звучи ми като лоша идея - цитирам: "В него е името на дъщеря ми, защото тя е твърде млада, за да оперира"


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини