преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DomGame Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е ужасно. Пълна шега е, че им давате перфектна оценка и това наистина намалява доверието ви. Това казино, както и другите в тяхната мрежа, като ирландски късмет и супернова, са най-мърлявото онлайн казино, с което съм имал работа. Техният процес на проверка отнема цяла вечност и изискват от вас да прескочите през толкова много обръчи. Те търсят нещо дребно нередно в документите ви, за да забавят процеса, аз вярвам, че правят това, така че ще се откажат. Dom Game обработи теглене на тел за мен на декември. 14 и казах, че ще пристигне в акаунта ми след 7-10 дни. Все още не съм го разбрал. Перфектна оценка. Абсолютна шега сте момчета!!! Ирландският късмет и Supernova ми изплащат печалбите на множество вноски и вие също ги оценявате високо!!! каква измама!!!
This casino is horrible. Its a complete joke that you give them a perfect rating and it really detracts from your credibility. This Casino, as well as the other ones in their network such as irish luck and supernova, are the sleeziest online casino that i have dealt with. Their verification process takes forever and they require you to jump through so many hoops. They look for anything miniscule thing wrong in your paperwork to delay the process I beleive they do this so will give up. Dom Game processed a wire withdrawl for me on dec. 14 and said it would arrive in my account in 7-10 days. I still haven't gotten it. Pefrect rating. You guys are an absoulute joke!!! Irish luck and Supernova are paying me my winnings in multiple installments and you guys rate them highly as well!!! what a scam!!!
Здравейте, въпреки че разбирам, че сте засегнати от лошо преживяване, моля, имайте предвид, че общият рейтинг е комбинация от няколко аспекта. Едва ли можем да оценим някое казино от името на вашето собствено, уникално преживяване. Това е причината всеки тук да може да напише потребителска рецензия, както и да подаде жалба. Що се отнася до жалбите, досега има само 4 жалби срещу това казино и всички бяха отхвърлени като неоснователни.
Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук: https://casino.guru/complaints
Винаги се опитваме да помагаме на всички играчи. 🙂
Hello, though I understand you are affected by a bad experience, please note that the overall rating score is a combination of several aspects. We can hardly rate any casino on behalf of your own, unique experience. This is the reason why everybody here can write a user review as well as submit a complaint. Concerning complaints, there have been only 4 complaints against this casino so far and all were rejected as unjustified.
Feel free to submit your complaint here: https://casino.guru/complaints
We always try to help out all players. 🙂
Бихте ли дали лоша оценка на казино, ако буквално нямаше подадени оплаквания срещу тях? Разбира се, че не. Рейтингът не е шега. Засега е много разумно и има смисъл. Ако имате проблем с тях и смятате, че не се отнасят добре с вас, тогава имате възможност да подадете своя собствена жалба. Тогава ще направим всичко възможно, за да разрешим това.
Would you give a casino the bad rating if there were literally no complaints submitted against them? Of course not. The rating isn't a joke. It's very reasonable and makes sense so far. If you have an issue with them and you feel like they don't treat you well, then you have the option of submitting your own complaint. Then we'll do our best to get this resolved.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.