преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dolly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте момчета, правя този акаунт, защото го търся в Google за това Казино и намирам информация тук, така че любезно ще кажа, МОЛЯ, НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА КАЗИНО... защо?
Регистрирам се, играя на 14 февруари, няма проблем депозит депозит, така че е време за ТЕГЛЕНЕ... и ДРАМАТА започва :)
15 февруари правя теглене и 22 февруари В ОЧАКВАНЕ ... пиша им без отговор изчакайте изчакайте и имейл за KYC :)
Изпращам моята mastercard + паспорт + селфи + адрес, без отговор 5 дни ... адресът е нов доказват добре :) Изпращам 3 нови снимки...
приемат, сега им трябва + немски паспорт от шофьорска книжка НО аз съм българин европеец :) нямам нужда от немско разрешение.
Изпращам им работната си заплата моите документи за данъци, всичко, което живея в Германия, а там не беше в състояние след 20+ дни те искат сега за тях, отговарям, че е невъзможно да нямам, защото не съм НЕМЕЦ :)
и момчета ...7+ дни чакам отговор, отиваш в ЧАТ НА ЖИВО, те работят с някакъв скрипт отговор на въпрос, който трябва просто да изчакаш...
не са големи пари не ме интересува 260 евро, но момчета 20+ дни проверка??? и пак нищо и искат чудо от мен....
МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ НЕ ИГРАЙТЕ НЕ ИГРАЙТЕ НИКОГА НИКОГА!!!!
БЛАГОДАРЯ ВИ МОМчета :) ЩЕ се опитам да направя 1000+ публикации за това Казино, там няма кой да играе, за да не бъда дяволски като мен :)
ЧАО!
Hello Guys, i make this account becase i google it about this Casino on i find just here info, so kindly i will say, PLEASE DO NOT PLAY THIS CASINO... why?
I register i play on 14 februar, no problem deposit deposit deposit, so it`s time for WITHDRAW...and the DRAMA start :)
15 Februar i make withdraw and 22 februar PENDING ...i write to them no answer wait wait, and email about KYC :)
I send my mastercard + passport + selfie + address, no answer 5 days...they address new prove ok :) i send 3 new pictures...
they accept, now they need + German passport od drive licencen BUT i am Bulgarian EUROPEAN :) i don`t need German permission.
I send them my salarywork my taxes documents, everything that i am living in Germany, and there was not in condition after 20+ days they ask now for them, i answer that it`s impossible i have not because i am not GERMAN :)
and guys ...7+ days i am waiting for answer, you go to LIVE CHAT, they work with some script answer question you need just to wait...
its not a big money i don`t give a fuck 260 euros but guys 20+ days verification??? and still nothing and they want miracle from me ....
PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT PLAY DO NOT PLAY NEVER EVER!!!!
THANKS YOU GUYS :) I WILL TRY to make 1000+ post about this Casino, no one to play ever there not to be f**k like me :)
BYE!
Здравейте,
Знам, че може да прозвуча досадно, но моля, използвайте звездички за силни думи като "f**k" 🙂 Благодаря.
Можете ли да кажете за колко дни (общо) работи вашият KYC в момента?
Просто проверявам и установявам, че това казино е създадено на 12/2021. Мисля, че персоналът може да се нуждае от повече време, за да се успокои. Може просто да им липсва опит.
Както и да е, дръж ни в течение.
Hello,
I know I may sound tedious but please use stars for strong words like "f**k" 🙂 Thank you.
Can you tell for how many days is (in total) your KYC running at the moment?
I just check and find out that this casino was established on 12/2021. I think the staff may need more time to settle a bit. They may be just lacking some experience.
Anyway, keep us posted.
ДОЛИ КАЗИНО
ДЕПОЗИРАХ НА 15/09/2023 и спечелих $300, изтеглих печалбите си и когато в чата попитах как да потвърдя самоличността си за KYC И те казаха, че ИЗОБЩО НЕ ТРЯБВА ДА ПРАВЯ НИЩО, парите ще отидат направо в моя акаунт след 24 часа ТОЧНО, изминаха 2 дни и НИТО 1 ИМЕЙЛ обратно от екипа за поддръжка и агентите за чат на живо нарочно ме изписваха по средата на нашия чат, ИСКА МИ НИКОГА ДА НЕ ДЕПОЗИРАХ В ДОЛИ КАЗИНО, а ми се иска не депозирах ОТНОВО И ОТНОВО, защото имах казина, които ми плащат незабавно, както казват в сайтовете за казина, но Доли казва, че те са Pay ID плащане незабавно теглене.... НЯМА ХОРА ТАМ НЕ, PAY ID ТЕ ВЗЕМАТ парите ви НЕЗАБАВНО ПЛАЩАНЕ НА ID, но те не ви плащат това, което печелите, и те не са австралийски сайт там ОТ КИПЪР... И ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ МОИТЕ СРЕДСТВА
Четете по-малко
ФАЛШИВА РЕКЛАМА
Екип за поддръжка SLACK ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ
Без ИДЕНТИФИКАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ, КОГАТО YPU ИЗТЕГЛИ
Чат агентите са ГРУБИ И НЕ ОТГОВАРЯТ НА ВАШИТЕ ЗАПИТВАНИЯ
И БЕЗ БОНУСИ
DOLLY CASINO
I DEPOSITED ON THE 15/09/2023 and I won $300 , I withdrew my winnings and when on chat to ask how do I verify my identity for KYC AND they said I DONT Have TO DO ANYTHING AT ALL the money will go straight in to my account in 24hours EXACT , it's been 2.days and NOT 1 EMAIL back from support team and the live chat agents have been on purposely logging me out half way through our chat , I WISH I NEVER DEPOSITED IN DOLLY CASINO, an I wish I didn't deposit OVER AND OVER again because I have had casinos pay me instantly as they say on there casino sites , but dolly says they are a pay ID payment instant withdrawal....NO PEOPLE THERE NOT , PAY ID THEY TAKE Your Money INSTANTLY PAY ID but they don't pay you what you win, and they are not Australian site there FROM CYPRUS... AND STILL HAVEN'T Received MY FUNDS
Read less
FALSE ADVERTISING
Support team SLACK DONT REPLY AT ALL
No PAY ID WHEN YPU WITHDRAW
The chat agents are RUDE AND DONT ANSWER YOUR ENQUIRIES
AND NO BONUSES
Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация. Намирам за доста странно, ако казиното не изисква нищо от вас, но зависи от тях дали не се нуждаят от документи, когато се опитвате да теглите. Както и да е, ние даваме на казината 14 дни за обработка на заявката, така че препоръчвам да бъдете търпеливи. Въпреки че разбирам, че ако казиното не ви даде отговор на вашите въпроси, това със сигурност не е приятно.
Ако нещо се промени и казиното ви даде актуализация или получите парите си обратно, не се колебайте да ни уведомите. Засега ще трябва да изчакаме.
Hi, I'm sorry you found yourself in this situation. I find it quite strange if the casino didn't require anything from you, but it's up to them if they don't need any documents when you try to withdraw. Anyway, we give casinos 14 days to process the request, so I would recommend being patient. Although I understand that if the casino doesn't give you an answer to your questions, it's certainly not pleasant.
If something changes and the casino gives you an update or you get your money back, don't hesitate to let us know. For now, we'll have to wait.
Здравейте момчета, започнах да играя на Dolly и чакам теглене, какво мислите за това казино? Не мога да прочета рецензията.
Hi guys, I started playing on Dolly and I'm waiting for a withdrawal, what do you think of this casino? I can't read the review.
Ciao ragazzi ho iniziato a giocare su Dolly e sono in attesa di prelievo , cosa ne pensate voi di questo casinò ? Non riesco a leggere la recensione .
Здравейте, като за начало, колко време чакате тегленето? Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?
Що се отнася до самото казино, мисля, че има по-добър избор, но със сигурност не искам да осъждам казиното. Тук можете да проверите някои потребителски отзиви или оплаквания на играчи и да прочетете опита на играчите.
Както и да е, когато казвате, че не можете да прочетете рецензията, какъв е вашият проблем? Нещо не се показва или е нещо друго?
Hi, for a start, how long are you waiting for the withdrawal ? Do you already have a verified account with the casino ?
Regarding the casino itself, I think there are better choices, but I certainly don't want to condemn the casino. Here you can check some user reviews or player complaints and read the experiences of the players.
Anyway, when you say you can't read the review, what is your problem ? Is something not showing up or is it something else ?
Здравейте, имам две заявки в процес на Dollycasino, статусът на проверка не е в акаунта, но дори не бях помолен за проверка (което е странно, когато има заявка за теглене, въпреки че тяхното обслужване на клиенти ми каза, че може да няма нужда от документи) тегленията бяха заявени преди 3 дни (така че все още сме в рамките на крайния срок според това, което ми казаха в чата)
Hi, I have two requests in progress on Dollycasino, the verification status is not on the account but I wasn't even asked to verify (which is strange when there is a withdrawal request even though their customer service told me that there may not be a need for documents) the withdrawals were requested 3 days ago (so we are still within the deadline from what they tell me in chat)
Ciao io ho due richieste in corso su Dollycasino , lo stato di verifica non c’è sul conto ma non mi è stato nemmeno chiesto di verificare (cosa strana quando c’è una richiesta di prelievo anche se il loro servizio clienti mi ha detto che potrebbe non esserci il bisogno di documenti ) i prelievi sono stati richiesti 3 giorni fa ( quindi siamo ancora nei tempi da quello che loro mi dicono in chat )
Понякога, когато сумата е доста ниска, казината предпочитат да не ви верифицират, докато не достигнете определен праг за теглене. Бихте ли казали, че това е така?
Не съм сигурен дали финансовите данни работят през уикенда, така че да се надяваме понеделник да донесе добри новини.
Само една подробност, ако мога, сега виждате ли потребителски отзиви?
Sometimes, when the sum is quite low, casinos prefer not to verify you until you reach a certain withdrawal threshold. Would you say this is the case?
Not sure whether the financials work on the weekend, so let's hope Monday brings good news.
Just a detail, if I may, do you now see user reviews alright?
Бих искал да отбележа, че ми дадоха първия кредит от 350 евро, сега чакам втория, положителна оценка за това казино!!
I would like to point out that they gave me the first credit of 350 euros, now I'm waiting for the second one, positive review for this casino!!
Vi segnalo che mi hanno fatto il primo accredito di 350 euro , ora aspetto il secondo , recensione positiva per questo casino !!
Страхотно, радвам се, че получихте първата част и се надявам на положителни новини следващия път и да получите и втората част. Уведомете ме, когато това се случи или ако има проблеми. 🙂
Great, so I'm glad you got the first part and I'll hope for positive news for the next time and that you'll get the second part as well. Let me know when that happens or if there are any problems. 🙂
Имам проблем, казиното отменя предавания за теглене на пари. Помогнете ми да си върна парите, сумата не е малка, 7500 злоти, от които инвестирах 4500 в играта и не мога да ги изтегля сега, какво да правя???
I have a problem, the casino cancels broadcasts for withdrawal of money. Help me get my money back, the amount is not small, 7500 zlotys, of which I invested 4500 in the game and can’t withdraw it now, what should I do???
У меня проблема,казино аннулирует трансляции по выводу денег.Помогите мне вернуть свои деньги сумма не маленькая 7500 злотых из них 4500 я вложила в игру и не могу забрать теперь,что делать???
Хей, първо би било добре да знаете по каква причина казиното отхвърля тегленето ви, опитахте ли да попитате? Също така, играхте ли с някакъв бонус или не? Трябваше ли да изпращате някакви документи до казиното, за да потвърдите сметката си? Колко време чакаш парите?
Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията и ще видим какво може да се направи.
Hey, first of all it would be good to know for what reason the casino reject your withdrawal, did you try to ask ? Also, did you play with any bonus or not ? Was it necessary for you to send any documents to the casino to verify your account ? How long have you been waiting for the money ?
Please let me know a bit more about the situation and we will see what can be done.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.