ФорумКазинаDolly Casino - обща дискусия

Dolly Casino - обща дискусия

преди 2 години от MessiMachine
|
3895 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dolly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте момчета, правя този акаунт, защото го търся в Google за това Казино и намирам информация тук, така че любезно ще кажа, МОЛЯ, НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА КАЗИНО... защо?

Регистрирам се, играя на 14 февруари, няма проблем депозит депозит, така че е време за ТЕГЛЕНЕ... и ДРАМАТА започва :)

15 февруари правя теглене и 22 февруари В ОЧАКВАНЕ ... пиша им без отговор изчакайте изчакайте и имейл за KYC :)

Изпращам моята mastercard + паспорт + селфи + адрес, без отговор 5 дни ... адресът е нов доказват добре :) Изпращам 3 нови снимки...

приемат, сега им трябва + немски паспорт от шофьорска книжка НО аз съм българин европеец :) нямам нужда от немско разрешение.

Изпращам им работната си заплата моите документи за данъци, всичко, което живея в Германия, а там не беше в състояние след 20+ дни те искат сега за тях, отговарям, че е невъзможно да нямам, защото не съм НЕМЕЦ :)

и момчета ...7+ дни чакам отговор, отиваш в ЧАТ НА ЖИВО, те работят с някакъв скрипт отговор на въпрос, който трябва просто да изчакаш...

не са големи пари не ме интересува 260 евро, но момчета 20+ дни проверка??? и пак нищо и искат чудо от мен....


МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ НЕ ИГРАЙТЕ НЕ ИГРАЙТЕ НИКОГА НИКОГА!!!!


БЛАГОДАРЯ ВИ МОМчета :) ЩЕ се опитам да направя 1000+ публикации за това Казино, там няма кой да играе, за да не бъда дяволски като мен :)


ЧАО!

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
MessiMachine
преди 2 години

Здравейте,

Знам, че може да прозвуча досадно, но моля, използвайте звездички за силни думи като "f**k" 🙂 Благодаря.

Можете ли да кажете за колко дни (общо) работи вашият KYC в момента?

Просто проверявам и установявам, че това казино е създадено на 12/2021. Мисля, че персоналът може да се нуждае от повече време, за да се успокои. Може просто да им липсва опит.

Както и да е, дръж ни в течение.


Автоматичен превод:
преди 1 година

ДОЛИ КАЗИНО


ДЕПОЗИРАХ НА 15/09/2023 и спечелих $300, изтеглих печалбите си и когато в чата попитах как да потвърдя самоличността си за KYC И те казаха, че ИЗОБЩО НЕ ТРЯБВА ДА ПРАВЯ НИЩО, парите ще отидат направо в моя акаунт след 24 часа ТОЧНО, изминаха 2 дни и НИТО 1 ИМЕЙЛ обратно от екипа за поддръжка и агентите за чат на живо нарочно ме изписваха по средата на нашия чат, ИСКА МИ НИКОГА ДА НЕ ДЕПОЗИРАХ В ДОЛИ КАЗИНО, а ми се иска не депозирах ОТНОВО И ОТНОВО, защото имах казина, които ми плащат незабавно, както казват в сайтовете за казина, но Доли казва, че те са Pay ID плащане незабавно теглене.... НЯМА ХОРА ТАМ НЕ, PAY ID ТЕ ВЗЕМАТ парите ви НЕЗАБАВНО ПЛАЩАНЕ НА ID, но те не ви плащат това, което печелите, и те не са австралийски сайт там ОТ КИПЪР... И ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ МОИТЕ СРЕДСТВА

Четете по-малко


ФАЛШИВА РЕКЛАМА


Екип за поддръжка SLACK ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ


Без ИДЕНТИФИКАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ, КОГАТО YPU ИЗТЕГЛИ


Чат агентите са ГРУБИ И НЕ ОТГОВАРЯТ НА ВАШИТЕ ЗАПИТВАНИЯ


И БЕЗ БОНУСИ

Автоматичен превод:
SAMLOU1978
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация. Намирам за доста странно, ако казиното не изисква нищо от вас, но зависи от тях дали не се нуждаят от документи, когато се опитвате да теглите. Както и да е, ние даваме на казината 14 дни за обработка на заявката, така че препоръчвам да бъдете търпеливи. Въпреки че разбирам, че ако казиното не ви даде отговор на вашите въпроси, това със сигурност не е приятно.

Ако нещо се промени и казиното ви даде актуализация или получите парите си обратно, не се колебайте да ни уведомите. Засега ще трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте момчета, започнах да играя на Dolly и чакам теглене, какво мислите за това казино? Не мога да прочета рецензията.

Автоматичен превод:
Gigimatto97
преди 9 месеца

Здравейте, като за начало, колко време чакате тегленето? Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?

Що се отнася до самото казино, мисля, че има по-добър избор, но със сигурност не искам да осъждам казиното. Тук можете да проверите някои потребителски отзиви или оплаквания на играчи и да прочетете опита на играчите.

Както и да е, когато казвате, че не можете да прочетете рецензията, какъв е вашият проблем? Нещо не се показва или е нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте, имам две заявки в процес на Dollycasino, статусът на проверка не е в акаунта, но дори не бях помолен за проверка (което е странно, когато има заявка за теглене, въпреки че тяхното обслужване на клиенти ми каза, че може да няма нужда от документи) тегленията бяха заявени преди 3 дни (така че все още сме в рамките на крайния срок според това, което ми казаха в чата)

Автоматичен превод:
Gigimatto97
преди 9 месеца

Понякога, когато сумата е доста ниска, казината предпочитат да не ви верифицират, докато не достигнете определен праг за теглене. Бихте ли казали, че това е така?

Не съм сигурен дали финансовите данни работят през уикенда, така че да се надяваме понеделник да донесе добри новини.

Само една подробност, ако мога, сега виждате ли потребителски отзиви?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал да отбележа, че ми дадоха първия кредит от 350 евро, сега чакам втория, положителна оценка за това казино!!

Автоматичен превод:
Gigimatto97
преди 8 месеца

Страхотно, радвам се, че получихте първата част и се надявам на положителни новини следващия път и да получите и втората част. Уведомете ме, когато това се случи или ако има проблеми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам проблем, казиното отменя предавания за теглене на пари. Помогнете ми да си върна парите, сумата не е малка, 7500 злоти, от които инвестирах 4500 в играта и не мога да ги изтегля сега, какво да правя???

Автоматичен превод:
yuliakudin819
преди 3 месеца

Хей, първо би било добре да знаете по каква причина казиното отхвърля тегленето ви, опитахте ли да попитате? Също така, играхте ли с някакъв бонус или не? Трябваше ли да изпращате някакви документи до казиното, за да потвърдите сметката си? Колко време чакаш парите?

Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини