НачалоФорумКазинаDolly Casino - обща дискусия

Dolly Casino - обща дискусия

 от MessiMachine
|
5 874 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dolly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте момчета, правя този акаунт, защото го търся в Google за това Казино и намирам информация тук, така че любезно ще кажа, МОЛЯ, НЕ ИГРАЙТЕ ТОВА КАЗИНО... защо?

Регистрирам се, играя на 14 февруари, няма проблем депозит депозит, така че е време за ТЕГЛЕНЕ... и ДРАМАТА започва :)

15 февруари правя теглене и 22 февруари В ОЧАКВАНЕ ... пиша им без отговор изчакайте изчакайте и имейл за KYC :)

Изпращам моята mastercard + паспорт + селфи + адрес, без отговор 5 дни ... адресът е нов доказват добре :) Изпращам 3 нови снимки...

приемат, сега им трябва + немски паспорт от шофьорска книжка НО аз съм българин европеец :) нямам нужда от немско разрешение.

Изпращам им работната си заплата моите документи за данъци, всичко, което живея в Германия, а там не беше в състояние след 20+ дни те искат сега за тях, отговарям, че е невъзможно да нямам, защото не съм НЕМЕЦ :)

и момчета ...7+ дни чакам отговор, отиваш в ЧАТ НА ЖИВО, те работят с някакъв скрипт отговор на въпрос, който трябва просто да изчакаш...

не са големи пари не ме интересува 260 евро, но момчета 20+ дни проверка??? и пак нищо и искат чудо от мен....


МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ НЕ ИГРАЙТЕ НЕ ИГРАЙТЕ НИКОГА НИКОГА!!!!


БЛАГОДАРЯ ВИ МОМчета :) ЩЕ се опитам да направя 1000+ публикации за това Казино, там няма кой да играе, за да не бъда дяволски като мен :)


ЧАО!

Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
MessiMachine

Здравейте,

Знам, че може да прозвуча досадно, но моля, използвайте звездички за силни думи като "f**k" 🙂 Благодаря.

Можете ли да кажете за колко дни (общо) работи вашият KYC в момента?

Просто проверявам и установявам, че това казино е създадено на 12/2021. Мисля, че персоналът може да се нуждае от повече време, за да се успокои. Може просто да им липсва опит.

Както и да е, дръж ни в течение.


Автоматичен превод:

ДОЛИ КАЗИНО


ДЕПОЗИРАХ НА 15/09/2023 и спечелих $300, изтеглих печалбите си и когато в чата попитах как да потвърдя самоличността си за KYC И те казаха, че ИЗОБЩО НЕ ТРЯБВА ДА ПРАВЯ НИЩО, парите ще отидат направо в моя акаунт след 24 часа ТОЧНО, изминаха 2 дни и НИТО 1 ИМЕЙЛ обратно от екипа за поддръжка и агентите за чат на живо нарочно ме изписваха по средата на нашия чат, ИСКА МИ НИКОГА ДА НЕ ДЕПОЗИРАХ В ДОЛИ КАЗИНО, а ми се иска не депозирах ОТНОВО И ОТНОВО, защото имах казина, които ми плащат незабавно, както казват в сайтовете за казина, но Доли казва, че те са Pay ID плащане незабавно теглене.... НЯМА ХОРА ТАМ НЕ, PAY ID ТЕ ВЗЕМАТ парите ви НЕЗАБАВНО ПЛАЩАНЕ НА ID, но те не ви плащат това, което печелите, и те не са австралийски сайт там ОТ КИПЪР... И ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ МОИТЕ СРЕДСТВА

Четете по-малко


ФАЛШИВА РЕКЛАМА


Екип за поддръжка SLACK ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ


Без ИДЕНТИФИКАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ, КОГАТО YPU ИЗТЕГЛИ


Чат агентите са ГРУБИ И НЕ ОТГОВАРЯТ НА ВАШИТЕ ЗАПИТВАНИЯ


И БЕЗ БОНУСИ

Автоматичен превод:
SAMLOU1978

Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация. Намирам за доста странно, ако казиното не изисква нищо от вас, но зависи от тях дали не се нуждаят от документи, когато се опитвате да теглите. Както и да е, ние даваме на казината 14 дни за обработка на заявката, така че препоръчвам да бъдете търпеливи. Въпреки че разбирам, че ако казиното не ви даде отговор на вашите въпроси, това със сигурност не е приятно.

Ако нещо се промени и казиното ви даде актуализация или получите парите си обратно, не се колебайте да ни уведомите. Засега ще трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте момчета, започнах да играя на Dolly и чакам теглене, какво мислите за това казино? Не мога да прочета рецензията.

Автоматичен превод:
Gigimatto97

Здравейте, като за начало, колко време чакате тегленето? Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?

Що се отнася до самото казино, мисля, че има по-добър избор, но със сигурност не искам да осъждам казиното. Тук можете да проверите някои потребителски отзиви или оплаквания на играчи и да прочетете опита на играчите.

Както и да е, когато казвате, че не можете да прочетете рецензията, какъв е вашият проблем? Нещо не се показва или е нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, имам две заявки в процес на Dollycasino, статусът на проверка не е в акаунта, но дори не бях помолен за проверка (което е странно, когато има заявка за теглене, въпреки че тяхното обслужване на клиенти ми каза, че може да няма нужда от документи) тегленията бяха заявени преди 3 дни (така че все още сме в рамките на крайния срок според това, което ми казаха в чата)

Автоматичен превод:
Gigimatto97

Понякога, когато сумата е доста ниска, казината предпочитат да не ви верифицират, докато не достигнете определен праг за теглене. Бихте ли казали, че това е така?

Не съм сигурен дали финансовите данни работят през уикенда, така че да се надяваме понеделник да донесе добри новини.

Само една подробност, ако мога, сега виждате ли потребителски отзиви?

Автоматичен превод:

Бих искал да отбележа, че ми дадоха първия кредит от 350 евро, сега чакам втория, положителна оценка за това казино!!

Автоматичен превод:
Gigimatto97

Страхотно, радвам се, че получихте първата част и се надявам на положителни новини следващия път и да получите и втората част. Уведомете ме, когато това се случи или ако има проблеми. 🙂

Автоматичен превод:

Имам проблем, казиното отменя предавания за теглене на пари. Помогнете ми да си върна парите, сумата не е малка, 7500 злоти, от които инвестирах 4500 в играта и не мога да ги изтегля сега, какво да правя???

Автоматичен превод:
yuliakudin819

Хей, първо би било добре да знаете по каква причина казиното отхвърля тегленето ви, опитахте ли да попитате? Също така, играхте ли с някакъв бонус или не? Трябваше ли да изпращате някакви документи до казиното, за да потвърдите сметката си? Колко време чакаш парите?

Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:

Играех с кеш бонус от $100, играех plinko, залагайки $7,50 на залог, удари x 1000 спечели $7500 следващата минута a

Печалбите са удържани от сметката ми

Автоматичен превод:
david8080

Свързахте ли се с казиното, за да поискате някакво обяснение?

Например каква беше причината да го направиш? 🤔

Нашият екип за жалби ще проучи добре целия въпрос и сега те чакат да отговорите на някои допълнителни въпроси във вашата жалба , така че, моля, правете го винаги, когато е възможно.

Ще изчакаме да видим как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, по-долу е снимка на печелившия залог и след това, когато парите бяха изтеглени от сметката, дори не опитах да изтегля пари, но те просто ги взеха

Свързах се с VIP мениджъра по имейл два пъти без отговор и чат на живо 3 пъти ми дадоха много малко подробности

filefile

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

имам екранна снимка на бонуса от $100, който ми дадоха, той казва бонус за депозит, но ми беше даден от VIP мениджъра, който сега е MIA, те казаха, че ще изпратят имейл, но не чух нищо

Автоматичен превод:
david8080

Така че вероятно ще изчакам този имейл. Бонусът за депозит също нямаше ли максимално теглене например и следователно парите можеха да бъдат приспаднати?

Като алтернатива, позволено ли е на plinko да играе с този бонус и проверихте ли какъв максимален залог можете да използвате? Очевидно бих проверил всички тези неща предварително, защото това може да е причината парите ви да бъдат взети.

Но ти каза, че казиното ти е дало малко подробности, така че какво ти казаха?

Автоматичен превод:

Бонусът от $100 всъщност не беше бонус за депозит, той определено казва, че, но не бях депозирал никакви средства в продължение на 3 седмици, докато бях в чужбина.


Казиното трябва да погледне моя депозит през последните 12 месеца и просто да върне средствата, които са взети. ако не, те губят много повече, когато затворя моя акаунт

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

VIP мениджърът, който ми даде този бонус, знае какво се случи, защото ми даде този бонус поради проблем с теглене в началото на януари. Имам имейл следата с него, в която ми казва, че ще ми даде паричния бонус, така или иначе проблемът тук е, че парите трябваше да бъдат оставени в акаунта, защото все още се играеше и ако дадена игра не е налична за бонус, не можете да изберете играта или да залагате над зададения лимит.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини