ФорумКазинаDexterbet - спиране на потребителски акаунт

Dexterbet - спиране на потребителски акаунт

преди 1 година от Bestbets
|
2781 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година


Открих сметка в Dexterbet на 21 февруари 2023 г. Проверена е, има много депозити и няколко тегления. Текущият ми баланс е 3816,82 евро.


Моят модел на залагане е следният:

Само спортни залагания, играл съм много малко в казиното. Размер на залога: €100-300, интензивност на играта: 20-25 залога на седмица. Спорт: футбол и тенис. Почти всички залози (над 95%) са на живо.


На 2 май получих следното писмо от тях:


------------------------

Уважаеми *****,


Вашият акаунт е маркиран в нашата база данни от отдела за предотвратяване на риска и измами поради подозрителни дейности.


Конкретните T&C, които играчът нарушава, са изброени по-долу:


Арбитраж: Арбитражното залагане е една от широко разпространените тактики за нечестно залагане. Отнася се за ситуацията, когато играчът прави пропорционални залози за противоположни резултати от едно и също събитие в различни букмейкърски компании. Чрез подходящо съотношение между коефициентите и поставените суми се осигурява определен размер на печалбата, независимо от резултата.


Прекратяване на потребителски акаунт:


Ние си запазваме правото, по наша преценка, да анулираме регистрацията ви, да задържим парите по акаунта ви, да спрем акаунта ви за ограничен период от време или да затворим акаунта ви, ако:


Възползвали сте се или сте заподозрени, че се възползвате от системна грешка или грешка в играта, за да получите финансови печалби или да получите нечестно предимство (АРБИТРАЖ);


Имаме нулева толерантност към неподходяща игра и измамна дейност. Това включва, но не се ограничава до, измама, манипулиране на игри, опити за измама на нас или други потребители на уебсайта, измами при плащане, анулиране на плащания, използване на откраднати кредитни карти, пране на пари или други опити за депозиране на средства, получени от неправомерно придобити означава. Ние ще задържим всички плащания към вас, когато се подозира, че сте участвали в някое от горепосочените действия или дейности, и си запазваме правото да спрем или затворим акаунта ви и да ви забраним от по-нататъшно участие в уебсайта.


Вашата печалба ще бъде подсилена и акаунтът ви деактивиран за постоянно.


Благодаря за разбирането


Декстербет

------------------------


Реших да проуча въпроса за арбитражните залагания. Не можах да намеря думата "арбитраж" в Правилата и условията на Dexterbet. Продължих търсенето си в Google, като въведох „dexterbet.com арбитраж". За пореден път не намерих препратка към тяхната страница, обясняваща как се справят с това явление. Продължих проучването си за "арбитражни залагания" с помощта на Chat GPT-4, изясних въпроса и формулирах следните аргументи, които вече изпратих в жалба до ръководството на Dexterbet (цитирам ги дословно):


------------------------

1. Думата "арбитраж" дори не присъства в текущите ви правила:


https://www.dexterbet.com/en/info/terms-and-conditions


2. Твърдението във вашето писмо „Арбитражното залагане е една от широко разпространените тактики за нечестно залагане," не само включва термин, който не е третиран във вашите правила, но е и неправилно.


Според информацията, която намерих и обобщих по темата, получих заключение от Chat GPT-4:


„Тази техника не се счита за нечестна, тъй като не нарушава правилата на букмейкъра или законодателството на страната."


Наистина, както показват практиката и вашите собствени правила, хипотезата за „арбитражно залагане" не трябва да води до действия, спиращи акаунта ми и конфискуване на баланса ми. Допълнително ще дам аргументи за неприложимостта на тази техника в нашите отношения.


3. За да участвате в арбитражни залагания, трябва да се използват поне два различни букмейкъра. Потвърждаването на вашата хипотеза за „арбитражно залагане" ще изисква информация от „трети страни" и предоставянето й би нарушило изискванията на Общия регламент за защита на данните (GDPR).


4. Понякога възможностите за арбитраж могат да бъдат намерени сред множество пазари или типове залози в рамките на един букмейкър. Очевидно нашият случай не е от тези.


5. При условия на залагане на живо, когато коефициентите се променят всяка секунда, е необходим специализиран софтуер (бот) за извършване на арбитражни залози. Моята дейност с вас е изцяло в режим на залагане на живо, с ниска активност - около 20 залагания на седмица. Вярвам, че можете да потвърдите, че не съм използвал бот.

------------------------


Имам запазени файлове с правилата на Dexterbet и с Google търсения от 02 май, което ясно показва, че думата „abitrage" в момента не присъства на сайта на Dexterbet. Т.е. обвиняват ме, че нарушавам правилата им, като практикувам нещо (арбитраж), което не е в правилата им. Това нещо (арбитраж) ".... не се счита за нечестно, тъй като не нарушава правилата на букмейкъра или законодателството на страната.". Това „арбитражно" нещо очевидно отсъства от историята ми на залагане и е практически неприложимо към моя модел на залагане (залагане на живо).

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

За съжаление, ние не се занимаваме със спортни залагания. Надявам се, че други играчи ще ви отговорят тук. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има положителна актуализация по случая. Получих писмо от тях:


----------------------------------

Уважаеми *****,


Благодаря ви за търпението.


Нашата автоматизирана система за сигурност е маркирана и временно деактивирана

вашия акаунт, предотвратявайки достъпа ви до нашия уебсайт. Въпреки това, при

преглед, бихме искали да потвърдим, че ограниченията за вашия Dexterbet

потребителското име на акаунта е отменено.


Извиняваме се за неудобството, което може да е причинило, и бихме искали

за да ви приветстваме отново да използвате нашите услуги.


Ако имате въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас.


Поздрави

Декстербет

----------------------------------


Сметката ми наистина е отворена, поисках изплащане и го чакам.

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Звучи ми като добър знак 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро,


Получих абсолютно същото писмо. След като спечелих €6000, те ми върнаха депозитите от €952 и блокираха сметката ми.

Това беше шок за мен, играх там няколко месеца преди това и най-вече правех загуба от €300 на месец.

На събитието на Уимбълдън ударих няколко големи сметки и бях блокиран след моята заявка за теглене - след няколко дни чакане. Всички изплащания на печалби са анулирани.


Ако имате въпроси към поддръжката на живо, просто кажете, че темата е препратена и няма да отговаряте по имейл.


Има ли решение за това? Или как успяхте да разрешите своя?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
fnaticcryptex
преди 1 година

Здравейте

Само любезен намек - За да влезете в комуникация с други играчи, моля, използвайте бутона за отговор. Шансът да получите отговор ще се увеличи, защото играчите обикновено се уведомяват за директни отговори. 😜


За съжаление, този форум и уебсайт се фокусират само върху казино игри и казина, не можем да направим много в случай, че спортните залагания се намесят 🙁

Предлагам ви вместо това да опитате тези сайтове:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Бихте ли ни информирали за напредъка си с тези сайтове? Искам да знам дали някой наистина може да помогне.

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Ох, пак ще пробвам така:


Моля, дайте обратна връзка 😄

Автоматичен превод:
fnaticcryptex
преди 1 година

Здравей fnaticcryptex!


Последната актуализация, която направих тук, беше на 18 май и беше:


„Моята сметка наистина е отворена, поисках изплащане и го чакам."


Сега ще споделя продължението:


Открих баланса си като €3,933.82 (има малка разлика с €3,816.82, които обявих в началото на публикацията, вероятно е имало неуредени залози). Въпреки поканата да продължа да използвам техните услуги, реших да изтегля баланса си и да прекратя Dexterbet. Методът на плащане, който използвам (лайткойн), има лимит от €3000 на ден, така че направих 2 заявки за теглене:

3000 евро на 16 май

933,82 евро на 17 май.

И двете транзакции бяха в състояние „В ПРОЦЕС" за дълго време. Два пъти писах кратки писма до Dexterbet с въпрос кога ще могат да извършат плащанията. Не получих отговор.

На 12 юни моята заявка за теглене, направена на 17 май, беше обработена и получих сумата от €933,82.

Другата ми заявка за теглене на 3000 евро, направена на 16 май, все още не е обработена.


Смятам, че Casino Guru има достатъчно авторитет и контакти с правилните хора, в резултат на което могат да изясняват и разрешават подобни случаи. Но всъщност те не се занимават със случаи на спортни залагания.

Бих могъл да посоча още сайтове и хора, които може да са замесени във вашия случай, но би било неетично да го правите публично тук. Не мога да намеря опция да ти пиша на лично съобщение, затова ще помоля Радка да ми изпрати координати - име и имейл, които може да намери в профила ми. След това можете да ми изпратите имейл и аз ще ви изпратя допълнителна информация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка!

Моля, вижте моя диалог с fnaticcryptex по-горе. Наистина мога да му помогна с допълнителна информация, която не е приемливо да се споделя публично. И аз не намирам опция за лично съобщение. Така че ти, Радка, можеш ли да изпратиш данните за контакт от моя профил (име и имейл) на fnaticcryptex, за да може той да ми пише?

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

Здравей! Наистина оценявам вашата подкрепа - благодаря ви, че сте толкова полезни тук във форума. 💚

И все пак този форум не поддържа лични съобщения и поради ограниченията на GDPR, просто не мога да ви предам нечий имейл адрес без предварително съгласие.

Ако бях на ваше място, щях да отговоря на играча още веднъж, като поисках директно имейл адрес.

Да, не е идеално, но това е стандартният начин тук. Съжалявам! 🙏


Автоматичен превод:
Bestbets
преди 1 година

fnaticcryptex@gmail.com

Автоматичен превод:
fnaticcryptex
преди 1 година

Благодаря, току що ти писах, провери си пощата.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини