преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dexsport.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден на всички, случайно попаднах на този букмейкър, реших да го пробвам, направих депозит от $1000, направих 2 залога на тенис, те спечелиха. След това, когато се опита да изтегли средства, той показа някаква грешка. Живият им чат не работеше, затова намерих телеграмата им и писах там. Казаха ми, че уж съм участвал в мулти-акаунти. Пълни глупости .
Good afternoon everyone, I came across this bookmaker by accident, decided to try it out, made a deposit of $1000, placed 2 bets on tennis, they won. After that, when trying to withdraw funds, it showed some kind of error. Their live chat didn’t work, so I found their telegram and wrote there. They told me that I was allegedly involved in multi-accounts. Complete nonsense .
Е, най-доброто, което можете да направите, е да подадете безплатна жалба. След първоначалната проверка на ситуацията, чрез тази функция, нашият специалист ще поиска от казиното да подкрепи своята гледна точка. Трябва само да добавя, че обикновено не се занимаваме с проблеми, свързани със спортни залагания. Така че бъдете готови за евентуално отхвърляне на жалбата ви.
По един или друг начин ви предлагам да прочетете това ръководство, наречено „ Информация и инструкции за разрешаване на жалби "; много е полезно.
Какво мислите за него - струва ли си да опитате за вас?
Well, the best you can do is to submit a free-of-charge complaint. After the initial situation check, through this feature, our specialist will ask the casino to support its point of view. I just have to add that we usually do not engage in sports-betting-related issues. So, be ready for a potential rejection of your complaint.
One way or another, I suggest you read this guide called "Complaint Resolution Information and Instructions"; it's very helpful.
What do you think about it - is it worth a try for you?
Напълно съм с теб, похарчих същите 450 USD, които ме откраднаха плюс депозит. Мислех, че съм единственият, който има същото възмущение като теб
I am totally with you, I spent the same 450 USDt they stole me plus a deposit I thought I was just the only one that I have the same indignation as you
totalmente estoy con vos me paso los mismo 450 usdt me robaron mas un deposito pense que solamente era el único que indignación que tengo igual que tu
Добър ден на всички, случайно попаднах на този букмейкър, реших да го пробвам, направих депозит от $1000, направих 2 залога на тенис, те спечелиха. След това, когато се опита да изтегли средства, той показа някаква грешка. Живият им чат не работеше, затова намерих телеграмата им и писах там. Казаха ми, че уж съм участвал в мулти-акаунти. Пълни глупости .
Good afternoon everyone, I came across this bookmaker by accident, decided to try it out, made a deposit of $1000, placed 2 bets on tennis, they won. After that, when trying to withdraw funds, it showed some kind of error. Their live chat didn’t work, so I found their telegram and wrote there. They told me that I was allegedly involved in multi-accounts. Complete nonsense .
Напълно съм с теб. Похарчих същите 450 USD, с които ме измамиха плюс депозит от 50 USD. Мислех, че само аз се възмущавам, че имам същото като теб. Те ми казаха същото.
I am totally with you. I spent the same 450 usdt they scammed me plus a 50 usdt deposit. I thought I was the only one who was indignant that I have the same as you. They told me the same thing.
totalmente estoy contigo me paso los mismo 450 usdt me estafaron mas un deposito 50 usdt pense que solamente era el único que indignación que tengo igual que tu me dijieron lo mismo
Здравейте, в такъв случай важи и за вас, че можете да опитате да подадете жалба. Въпреки това, както Радка спомена в отговора си, тъй като ние не се занимаваме с тази област, е възможно жалбата ви в крайна сметка да бъде отхвърлена.
Но също така си помислих, че има сайтове, които се занимават със спортни залагания и може би ще намерите помощ там.
Можете да ги разгледате тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако подадете жалба, не се колебайте да ни уведомите как се е развило всичко.
Hi, in that case it also applies to you that you can try to file a complaint. However, as Radka mentioned in her reply, because we are not dealing with this area it is possible that your complaint will eventually be rejected.
However, I also thought that there are sites that deal with sports betting and maybe you could find help there.
You can check them out here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you file a complaint, feel free to let us know how it all turned out.
Използвах 2 безплатни залога, които ми предложиха и депозирах два пъти, загубих първото си депо, изтеглих второто успешно (също получих съобщението за грешка няколко пъти), но това ми позволи да тегля след известно време. Въпреки това при третото ми теглене, без значение колко пъти опитвам всеки път, когато това е кодът за грешка. Сериозно кой използва този сайт, когато при всяко теглене трябва да изпратите съобщение до поддръжката, за да коригира грешката, след което поддръжката действа полезно, казвайки, че ще я поправи след няколко часа, но нищо не се случва.
I've used 2 freebets they offered me and deposited twice lost my first depo, withdrew the second successfully (I got the error message multiple times too), but it let me withdraw after a while. However on my third withdraw no matter how many times I try everytime it1s the error code. Seriously who is using this site when every withdraw you have to message support to fix the error then support acts helpful saying they will fix it in a couple of hours, but nothing happens ever.
Актуализация: Писах на поддръжката в телеграма и те ми позволиха да се оттегля за около 5 минути. Казаха, че съм създал различни акаунти, което е глупост, но на сайта им дори нямат бутон за влизане, а само бутон за регистрация, така че може да се наложи да направят нещо с това. Така или иначе вероятно няма да ги използвам повече поради липсата на лиценз и просто бъркотията, през която трябваше да премина, за да се оттегля.
Update: I wrote to support on telegram and they let me withdraw in like 5 minutes. They said I created different accounts which is bullshit, but on their site they don't even have a log in button just a sign up button so it might have to do something with that. Anyway I will probably not use them anymore because of the lack of license and just the hastle I needed to go through to withdraw.
Хубавото е, че най-накрая се разреши и вие получихте парите. Но също така не бих искал подобни неща да се случват по време на процеса на теглене и трябваше да продължа да пиша на поддръжката. Така че няма да се изненадам, ако вече не играете тук.
Въпреки това, ако мога да попитам, какъв метод на плащане използвахте, за да изтеглите, когато разполагахте с парите почти веднага?🙂
The good thing is that it was finally resolved and you got the money. But I also wouldn't have wanted similar things to happen during the withdrawal process and I had to keep writing to support. So I won't be surprised if you don't play here anymore.
However, if I may ask, what payment method did you use to withdraw when you had the money pretty much immediately?🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.