ФорумКазинаДеактивиран акаунт в bondibet.

Деактивиран акаунт в bondibet.

преди 2 години от missslanga
|
3659 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Наскоро направих теглене от bondibet на 5-ия ден, когато акаунтът ми беше деактивиран и не знам какво да правя 😢😢😢 моля помогнете

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Здравейте,


определено ще трябва да знаем повече подробности, за да познаем какво се случва с вашия акаунт.

Изпратихте ли теглене точно преди акаунтът ви да бъде блокиран? Също така се чудя дали вашият акаунт е напълно верифициран. Защото, ако сте изпратили теглене, вашият акаунт може да бъде закрит, докато не предоставите всички необходими документи и проверката приключи успешно.

Моля, споделете повече подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Акаунтът ми беше потвърден Бях блокиран 7 дни след теглене, не получих никакъв отговор защо?

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Освен това вчера разговарях с техния екип за чат на живо и те казаха, че тегленето ми ще бъде обработено до края на деня вчера.

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Представих своята самоличност, доказателство за пребиваване и банкова карта. Беше проверено, затова успях да тегля, чаках и когато се опитах да вляза днес, за да проверя дали се е променило, не можах да вляза.

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Е, това вече звучи доста подозрително.

Боя се, че не мога да дам никакво точно обяснение. Добре, че подадохте жалбата, бихте ли били така любезни и уведомихте Ник с повече подробности, вярвам, че можете просто да поставите това, което ми отговорихте.

Благодаря ти. Надявам се да можем да помогнем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, отговорих му (NICK) и им изпратих имейл вчера на support@bondibet.com, казаха ми да се свържа с security@bondibet.com. Ще ви държа в течение какво имат да кажат по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file ето отговора им...

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Здравей.

В този случай съм сигурен, че Ник ще се опита да получи по-подробни отговори от казиното и ще проучи техните доказателства. Казиното задавало ли ви е някакви допълнителни въпроси относно акаунта ви, чудя се? Предполагам, че това би било подходяща реакция, ако казиното открие някои несъответствия... 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Никога не съм получавал никаква комуникация от казиното, освен че задавах въпроси, така че се затрудних с качването на доказателството за пребиваване, защото когато се регистрирах за акаунта, телефонът ми автоматично попълни адреса, така че не беше същият като този в банката изявление, което продължих да качвам, докато не попитах чата на живо защо продължават да отхвърлят документа ми? Тогава ми казаха, че адресът ми не съвпада с документа, който качвам, затова попитах какво мога да направя? Тогава ми казаха да изпратя имейл до техния отдел за сигурност security@bondibet.com и аз го направих. Коригираха го и бях одобрен в банковото извлечение като доказателство за пребиваване. Тогава направих теглене. Не знам дали това е несъответствието, за което говорят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имах акаунт при тях преди, но когато се опитах да вляза в този акаунт, той вече не съществува, тогава се регистрирах за новия акаунт преди няколко седмици. Сега те казват в отговора си, че имам няколко акаунта. Ако случаят беше такъв, защо успях да регистрирам друг акаунт, с други думи това беше капан или какво?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм получавал никаква комуникация от казиното, освен че задавах въпроси, така че се затрудних с качването на доказателството за пребиваване, защото когато се регистрирах за акаунта, телефонът ми автоматично попълни адреса, така че не беше същият като този в банката изявление, което продължих да качвам, докато не попитах чата на живо защо продължават да отхвърлят документа ми? Тогава ми казаха, че адресът ми не съвпада с документа, който качвам, затова попитах какво мога да направя? Тогава ми казаха да изпратя имейл до техния отдел за сигурност security@bondibet.com и аз го направих. Коригираха го и бях одобрен в банковото извлечение като доказателство за пребиваване. Тогава направих теглене. Не знам дали това е несъответствието, за което говорят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това може да се случи на всеки, така че предполагам, че не е голяма работа. Информирахте казиното какво се е случило и доказателството за адрес беше прието - не бих казал, че това е причината.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имах акаунт при тях преди, но когато се опитах да вляза в този акаунт, той вече не съществува, тогава се регистрирах за новия акаунт преди няколко седмици. Сега те казват в отговора си, че имам няколко акаунта. Ако случаят беше такъв, защо успях да регистрирам друг акаунт, с други думи това беше капан или какво?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е интересен момент.

Винаги питаме дали играчът е спечелил някакво предимство пред казиното, като е създал втори акаунт. Това правило първоначално е създадено, за да защити казината от злоупотребяващите с бонуси, честно казано, нещата се промениха, но някои казина виждат няколко акаунта като причина за анулиране на печалбите. Опитваме се да проучим допълнително и да определим дали е постигнато някакво несправедливо предимство.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, ще чакам вашия отговор...

Автоматичен превод:
missslanga
преди 2 години

Така ще е най-добре, предполагам.

Мога да си представя, че несигурността и необходимостта просто да чакате са доста досадни. 🙁

Екипът по жалбите със сигурност ще направи всичко възможно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини