Здравейте,
определено ще трябва да знаем повече подробности, за да познаем какво се случва с вашия акаунт.
Изпратихте ли теглене точно преди акаунтът ви да бъде блокиран? Също така се чудя дали вашият акаунт е напълно верифициран. Защото, ако сте изпратили теглене, вашият акаунт може да бъде закрит, докато не предоставите всички необходими документи и проверката приключи успешно.
Моля, споделете повече подробности.
Hello,
we would definitely need to know more details to guess what is happening with your account.
Did you submit a withdrawal just before your account got blocked? I also wonder whether your account is fully verified. Because if you did submit a withdrawal, your account may be closed until you provide all necessary documents and the verification will successfully end.
Kindly share more details.
Акаунтът ми беше потвърден Бях блокиран 7 дни след теглене, не получих никакъв отговор защо?
My account was verified I got blocked 7days after withdrawal, I didn't get any response as to why?
Освен това вчера разговарях с техния екип за чат на живо и те казаха, че тегленето ми ще бъде обработено до края на деня вчера.
On top of that I've been chatting to their live chat team yesterday and they said my withdrawal will be processed by the end of the day yesterday.
Представих своята самоличност, доказателство за пребиваване и банкова карта. Беше проверено, затова успях да тегля, чаках и когато се опитах да вляза днес, за да проверя дали се е променило, не можах да вляза.
I submitted my identity, proof of residence and bank card. It was verified that's why I was able to withdraw, I was pending and when I tried logging in today to check if it had changed I couldn't login.
Е, това вече звучи доста подозрително.
Боя се, че не мога да дам никакво точно обяснение. Добре, че подадохте жалбата, бихте ли били така любезни и уведомихте Ник с повече подробности, вярвам, че можете просто да поставите това, което ми отговорихте.
Благодаря ти. Надявам се да можем да помогнем.
Well, this sounds quite suspicious now.
I can't provide any sort of exact explanation, I'm afraid. It's good that you have submitted the complaint, would you be so kind and upade Nick with more details, I belive that you can just paste what you replied to me.
Thank you. I hope we would be able to help.
Благодаря ви, отговорих му (NICK) и им изпратих имейл вчера на support@bondibet.com, казаха ми да се свържа с security@bondibet.com. Ще ви държа в течение какво имат да кажат по въпроса.
Thank you, I did respond to him(NICK) and I sent them an email yesterday at support@bondibet.com, they told me to contact security@bondibet.com. I will keep you posted on what they have to say about the matter.
Здравей.
В този случай съм сигурен, че Ник ще се опита да получи по-подробни отговори от казиното и ще проучи техните доказателства. Казиното задавало ли ви е някакви допълнителни въпроси относно акаунта ви, чудя се? Предполагам, че това би било подходяща реакция, ако казиното открие някои несъответствия... 🤔
Hello there.
In this case, I'm sure that Nick will try to get more detailed answers from the casino and investigate their evidence. Has the casino ever asked you any additional questions about your account, I wonder? I guess that this would be an appropriate reaction if the casino finds some inconsistencies... 🤔
Никога не съм получавал никаква комуникация от казиното, освен че задавах въпроси, така че се затрудних с качването на доказателството за пребиваване, защото когато се регистрирах за акаунта, телефонът ми автоматично попълни адреса, така че не беше същият като този в банката изявление, което продължих да качвам, докато не попитах чата на живо защо продължават да отхвърлят документа ми? Тогава ми казаха, че адресът ми не съвпада с документа, който качвам, затова попитах какво мога да направя? Тогава ми казаха да изпратя имейл до техния отдел за сигурност security@bondibet.com и аз го направих. Коригираха го и бях одобрен в банковото извлечение като доказателство за пребиваване. Тогава направих теглене. Не знам дали това е несъответствието, за което говорят.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Имах акаунт при тях преди, но когато се опитах да вляза в този акаунт, той вече не съществува, тогава се регистрирах за новия акаунт преди няколко седмици. Сега те казват в отговора си, че имам няколко акаунта. Ако случаят беше такъв, защо успях да регистрирам друг акаунт, с други думи това беше капан или какво?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Никога не съм получавал никаква комуникация от казиното, освен че задавах въпроси, така че се затрудних с качването на доказателството за пребиваване, защото когато се регистрирах за акаунта, телефонът ми автоматично попълни адреса, така че не беше същият като този в банката изявление, което продължих да качвам, докато не попитах чата на живо защо продължават да отхвърлят документа ми? Тогава ми казаха, че адресът ми не съвпада с документа, който качвам, затова попитах какво мога да направя? Тогава ми казаха да изпратя имейл до техния отдел за сигурност security@bondibet.com и аз го направих. Коригираха го и бях одобрен в банковото извлечение като доказателство за пребиваване. Тогава направих теглене. Не знам дали това е несъответствието, за което говорят.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Това може да се случи на всеки, така че предполагам, че не е голяма работа. Информирахте казиното какво се е случило и доказателството за адрес беше прието - не бих казал, че това е причината.
This can happen to anybody, so I guess that's not a big deal. You informed the casino what has happened and the proof of address was accepted - I would not say this is the reason.
Имах акаунт при тях преди, но когато се опитах да вляза в този акаунт, той вече не съществува, тогава се регистрирах за новия акаунт преди няколко седмици. Сега те казват в отговора си, че имам няколко акаунта. Ако случаят беше такъв, защо успях да регистрирам друг акаунт, с други думи това беше капан или какво?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Това е интересен момент.
Винаги питаме дали играчът е спечелил някакво предимство пред казиното, като е създал втори акаунт. Това правило първоначално е създадено, за да защити казината от злоупотребяващите с бонуси, честно казано, нещата се промениха, но някои казина виждат няколко акаунта като причина за анулиране на печалбите. Опитваме се да проучим допълнително и да определим дали е постигнато някакво несправедливо предимство.
This is an interesting point.
We always ask whether the player gained some advantage over the casino by creating a second account. This rule was originally designed to protect casinos from bonuses abusers, honestly, things have changed but some casinos see multiple accounts as a reason for voiding the winnings. We try to investigate further and define whether some unfair advantage was achieved.
Така ще е най-добре, предполагам.
Мога да си представя, че несигурността и необходимостта просто да чакате са доста досадни. 🙁
Екипът по жалбите със сигурност ще направи всичко възможно.
That will be best, I guess.
I can imagine that the uncertainty and the need to just wait is quite annoying. 🙁
The complaint team will surely do their best.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.