ФорумКазинаDavBet Casino - обща дискусия

DavBet Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от netoflausino
|
1095 преглеждания 18 отговора |
|
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DavBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Чакам плащането си от месеци и все още не съм го получил

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

Удържани пари от 03/12 file

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

Те винаги дават едни и същи извинения, за съжаление в днешно време е много трудно да се намери надеждно казино.

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

Здравейте, когато казвате, че сте чакали месеци за теглене, вероятно бих препоръчал да подадете жалба още в началото.

Ако проявявате интерес, можете да го направитетук на този линк . ⬅️

Освен това, ако не знаете какво да очаквате от този процес, просто прочетете това ръководство , където ще намерите цялата необходима информация.

Но какво ви дава казиното като причина, поради която не можете да теглите пари? Потвърдихте ли вече акаунта си?

Що се отнася до това казино, то е доста ново на нашия сайт и видях, че нямаме много по отношение на игровото изживяване и следователно потребителски отзиви или оплаквания, така че изглежда, че ще сте първият.

Ще чакам вашия отговор и се надявам да можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ние от Davbet се ангажираме да гарантираме честни и равни игри за всички играчи на нашия сайт. Ако подозираме, че даден играч се опитва да спечели нечестно предимство чрез манипулация или измамни схеми, или се опитва да получи печалби чрез измама, ние го приемаме много сериозно. В тези ситуации акаунтът ще бъде наблюдаван, за да се проверят неговите дейности. По време на процеса на преглед е важно да се отбележи, че тегленията и някои функции на акаунта може да бъдат временно ограничени. Тази мярка е от съществено значение за поддържане на целостта на нашата среда за игри и за защита на всички играчи.

Тъй като вече общуваме с вас в този форум, ви молим да ни изпратите вашия ID на играч на нашия уебсайт, за да можем да ускорим процеса специално за вас и да ви предоставим отговор тук.

Оценяваме вашето разбиране и търпение.

Автоматичен превод:
DavBet Casino
преди 5 месеца

Хубаво е да има още един представител тук, така че заповядайте. 👋☘️😊

Имам малък съвет, ако отговаряте на някого, би било чудесно да използвате бутона „отговор" и той ще уведоми играча, че някой е отговорил на публикацията му. Надявам се той да се свърже с вас и ситуацията да се разреши.

Приятен ден.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря за гостоприемството.

Това съобщение принадлежи към всички тези въпроси, защото имат същия проблем

Благодаря ви, че ме информирахте

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

39028238 това е моята лична карта, чакам почти 5 месеца, но всичко е наред.

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 4 месеца

Толкова съжалявам да го чуя. Ще започна да го решавам веднага.


Просто имам нужда от вашето търпение и разбиране. Благодаря ви

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 4 месеца

ENG: Здравейте, скъпи мой клиент. Анализирах вашия случай. Вашето теглене беше забранено поради подозрителна дейност на нашия сайт (можете да прочетете за това тук https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Но ние се опитваме да дадем на нашите клиенти най-доброто изживяване на нашия сайт, така че позволихме вашето оттегляне. Единственото нещо, което искаме от нашите клиенти е лоялност и уважение. Благодаря ви, че ме уведомихте за това. Желаем ви най-доброто изживяване на нашия сайт.




PTG: Здравейте, скъпи клиенти. Прегледах вашия случай и установих, че тегленето ви е блокирано поради подозрителна дейност на нашия уебсайт (можете да прочетете повече за това тук: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Ние обаче се ангажираме да предоставим най-доброто изживяване за нашите клиенти, поради което решихме да освободим вашето теглене. Всичко, което искаме от нашите клиенти, е лоялност и уважение. Благодарим ви, че ни информирахте за тази ситуация. Желаем ви възможно най-доброто изживяване на нашия уебсайт

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, депозирах 300 реала в акаунта си в DAV bet на 14 август 2024 г., но акаунтът ми в крайна сметка беше блокиран без причина и не използвах никакви бонуси или нещо подобно. DAV BET просто реши да информира поддръжката, че акаунтът се наблюдава и няма нарушение на правилата на казиното, те казват това, за да прекарам месеци с акаунта на лицето, имам нужда от някой, който да ми помогне да извадя собствените си пари от платформата, Струва си да спомена още веднъж, че не получих никаква печалба в платформата с моя депозит или използване на бонуси с този депозит.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
natanespinoza
преди 3 месеца

Хм, исках да попитам каква е причината казиното да блокира акаунта ви, но виждам, че дори вие не знаете. Но казахте, че акаунтът се следи, не знаете нищо повече за него? Може би трябва да опитам бутона „отговор" тук в тази тема и да попитам казиното, може би те ще ви отговорят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Казаха, че е общ мониторинг, но не дават срок за този анализ. Така че те просто държат парите на клиента, докато той се откаже и според мен нямат причина да ми блокират акаунта с това наблюдение, тъй като не са нарушени условия.

Автоматичен превод:
natanespinoza
преди 3 месеца

Направихте ли проверка на акаунта и изпратихте ли документи? Хрумва ми, че това може да се случи. Като алтернатива може да е проверка на играта. Определено ще се опитам да попитам кога трябва да приключи това и ако отнеме неразумно много време, можете да опитате да подадете жалба при нас и ще видим какво можем да разберем. Но вероятно бих дал още няколко дни и ако нищо не се промени, бих предприел тази стъпка.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Jairo, да, акаунтът ми е напълно проверен! Вече попитах за прогнозата и те просто нямат прогноза, просто искат клиента да забрави за парите.

И още нещо, дори не мога да вляза в игрите.

file

Автоматичен превод:
natanespinoza
преди 2 месеца

Благодаря за отговора, ако това е нормална проверка, както казахте, ще ми се стори странно, че всичко продължава повече от седмица. Погледнахте ли в Правилата и условията, за да видите дали имат нещо написано за това и колко време може да отнеме. От друга страна, ако го имаха записано някъде, поддръжката вероятно щеше да ви каже.

Така че, ако нищо не е решено и все още не знаете никаква информация, бих помислил дали да подадете жалба. ами ти ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, искам да подам жалба. Мина много време и досега не съм получавал отговор

Автоматичен превод:
natanespinoza
преди 2 месеца

Е, тогава видях, че успяхте да го направите. Томас ви отговори, така че би било добре, ако можете да му отговорите на въпросите му.

Ще ви пожелая справедливо споразумение. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини