преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DavBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Удържани пари от 03/12
Money withheld since 03/12
Dinheiro retido desde o dia 12/03
Те винаги дават едни и същи извинения, за съжаление в днешно време е много трудно да се намери надеждно казино.
They always give the same excuses, it's very difficult nowadays to find a trustworthy casino, unfortunately.
Eles sempre dão as mesmas disculpa, ta muito dificil hoje em dia achar um cassino confiavel, infelizmente.
Здравейте, когато казвате, че сте чакали месеци за теглене, вероятно бих препоръчал да подадете жалба още в началото.
Ако проявявате интерес, можете да го направитетук на този линк . ⬅️
Освен това, ако не знаете какво да очаквате от този процес, просто прочетете това ръководство , където ще намерите цялата необходима информация.
Но какво ви дава казиното като причина, поради която не можете да теглите пари? Потвърдихте ли вече акаунта си?
Що се отнася до това казино, то е доста ново на нашия сайт и видях, че нямаме много по отношение на игровото изживяване и следователно потребителски отзиви или оплаквания, така че изглежда, че ще сте първият.
Ще чакам вашия отговор и се надявам да можем да ви помогнем.
Hello, when you say that you have been waiting for months for a withdrawal, I would probably recommend to file a complaint right at the beginning.
If you are interested, you can do so here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from this process, just read this guide where you will find all the relevant information.
However, what does the casino give you as a reason why you can't withdraw money ? Have you already had your account verified ?
As far as this casino is concerned, it is quite new on our site and I saw that we don't have much in terms of gaming experience and therefore user reviews or complaints, so it looks like you will be the first.
I will wait for your answer and hopefully we will be able to help you.
Ние от Davbet се ангажираме да гарантираме честни и равни игри за всички играчи на нашия сайт. Ако подозираме, че даден играч се опитва да спечели нечестно предимство чрез манипулация или измамни схеми, или се опитва да получи печалби чрез измама, ние го приемаме много сериозно. В тези ситуации акаунтът ще бъде наблюдаван, за да се проверят неговите дейности. По време на процеса на преглед е важно да се отбележи, че тегленията и някои функции на акаунта може да бъдат временно ограничени. Тази мярка е от съществено значение за поддържане на целостта на нашата среда за игри и за защита на всички играчи.
Тъй като вече общуваме с вас в този форум, ви молим да ни изпратите вашия ID на играч на нашия уебсайт, за да можем да ускорим процеса специално за вас и да ви предоставим отговор тук.
Оценяваме вашето разбиране и търпение.
We at Davbet are committed to ensuring fair and equal gaming for all players on our site. If we suspect that a player is trying to gain an unfair advantage through manipulation or deceptive schemes, or trying to fraudulently obtain winnings, we take it very seriously. In these situations, the account will be monitored to verify its activities. During the review process, it is important to note that withdrawals and certain account features may be temporarily restricted. This measure is essential to maintain the integrity of our gaming environment and protect all players.
Since we are already in communication with you on this forum, we ask that you send us your player ID on our website so that we can speed up the process especially for you and provide you with an answer here.
We appreciate your understanding and patience.
Nós da Davbet estamos empenhados em garantir um jogo justo e igualitário para todos os jogadores em nosso site. Se suspeitarmos que um jogador está tentando obter uma vantagem injusta através de manipulação ou esquemas enganosos, ou tentando obter ganhos de forma fraudulenta, levamos isso muito a sério. Nessas situações, a conta será monitorada para verificar suas atividades. Durante o processo de análise, é importante observar que saques e certas funcionalidades da conta podem ser temporariamente restritos. Esta medida é essencial para manter a integridade do nosso ambiente de jogo e proteger todos os jogadores.
Como já estamos em comunicação com você neste fórum, pedimos que nos envie seu ID de jogador em nosso site, para que possamos acelerar o processo especialmente para você e fornecer uma resposta aqui.
Agradecemos a sua compreensão e paciência.
Хубаво е да има още един представител тук, така че заповядайте. 👋☘️😊
Имам малък съвет, ако отговаряте на някого, би било чудесно да използвате бутона „отговор" и той ще уведоми играча, че някой е отговорил на публикацията му. Надявам се той да се свърже с вас и ситуацията да се разреши.
Приятен ден.
It's nice to have another representative here, so welcome. 👋☘️😊
I have a little tip, if you reply to someone, it would be great to use the "reply" button and it will notify the player that someone has replied to his post. Hopefully he will get back to you and the situation can be resolved.
Have a nice day.
Благодаря за гостоприемството.
Това съобщение принадлежи към всички тези въпроси, защото имат същия проблем
Благодаря ви, че ме информирахте
Thank you for your hospitality.
This message belongs to all this questions,because they have the same issue
Thank you for informing me
Толкова съжалявам да го чуя. Ще започна да го решавам веднага.
Просто имам нужда от вашето търпение и разбиране. Благодаря ви
Im so sorry to hear that.I'll start solving it right now.
I just need your patience and understanding.Thank you
ENG: Здравейте, скъпи мой клиент. Анализирах вашия случай. Вашето теглене беше забранено поради подозрителна дейност на нашия сайт (можете да прочетете за това тук https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Но ние се опитваме да дадем на нашите клиенти най-доброто изживяване на нашия сайт, така че позволихме вашето оттегляне. Единственото нещо, което искаме от нашите клиенти е лоялност и уважение. Благодаря ви, че ме уведомихте за това. Желаем ви най-доброто изживяване на нашия сайт.
PTG: Здравейте, скъпи клиенти. Прегледах вашия случай и установих, че тегленето ви е блокирано поради подозрителна дейност на нашия уебсайт (можете да прочетете повече за това тук: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Ние обаче се ангажираме да предоставим най-доброто изживяване за нашите клиенти, поради което решихме да освободим вашето теглене. Всичко, което искаме от нашите клиенти, е лоялност и уважение. Благодарим ви, че ни информирахте за тази ситуация. Желаем ви възможно най-доброто изживяване на нашия уебсайт
ENG:Hello, my dear client. I have analyzed your case. Your withdrawal was prohibited due to suspicious activity on our site (you can read about it here https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). But we try to give our customers the best experience on our site, so we allowed your withdrawal. The only thing we want from our customers is loyalty and respect. Thank you for letting me know about this. We wish you the best experience on our site.
PTG: Hello, dear customer. I reviewed your case and found that your withdrawal was blocked due to suspicious activity on our website (you can read more about it here: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). However, we are committed to providing the best experience for our customers, which is why we decided to release your withdrawal. All we ask from our customers is loyalty and respect. Thank you for informing us about this situation. We wish you the best possible experience on our website
ENG:Hello, my dear client. I have analysed your case. Your withdrawal was prohibited due to suspicious activity on our site (you can read about it here https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). But we try to give our customers the best experience on our site, so we allowed your withdrawal. The only thing we want from our customers is loyalty and respect. Thank you for letting me know about this. We wish you the best experience on our site.
PTG:Olá, prezado cliente. Analisei o seu caso e verifiquei que seu saque foi bloqueado devido a atividade suspeita em nosso site (você pode ler mais sobre isso aqui: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Contudo, temos o compromisso de proporcionar a melhor experiência para nossos clientes, por esse motivo decidimos liberar o seu saque. Tudo o que pedimos de nossos clientes é lealdade e respeito. Agradecemos por nos informar sobre esta situação. Desejamos a você a melhor experiência possível em nosso site
Здравейте, депозирах 300 реала в акаунта си в DAV bet на 14 август 2024 г., но акаунтът ми в крайна сметка беше блокиран без причина и не използвах никакви бонуси или нещо подобно. DAV BET просто реши да информира поддръжката, че акаунтът се наблюдава и няма нарушение на правилата на казиното, те казват това, за да прекарам месеци с акаунта на лицето, имам нужда от някой, който да ми помогне да извадя собствените си пари от платформата, Струва си да спомена още веднъж, че не получих никаква печалба в платформата с моя депозит или използване на бонуси с този депозит.
Hello, I deposited 300 reais in my DAV bet account on August 14, 2024, but my account ended up being blocked for no reason, and I didn't use any bonuses or anything like that. DAV BET simply decided to inform support that the account was being monitored, and there was no violation of any casino rules, they say this to spend months with the person's account, I need someone to help me get my own money out of the platform, it is worth mentioning once again that I did not obtain any gain on the platform with my deposit or use of bonuses with this deposit.
Olá depositei 300 reais na minha conta da DAV bet 14/08/2024, porem minha conta acabou bloqueando sem nenhum motivo, sendo que não utilizei ganho de nenhum bonus ou algo do tipo. Simplesmente a DAV BET decidiu informar no suporte que a conta estava sendo monitorada, sendo que não houve violação de nenhuma regra do cassino, eles falam isso para passar meses com a conta da pessoa, preciso que alguém me ajude a tirar o meu proprio dinheiro da plataforma, vale ressaltar mais uma vez que não obtive nenhum ganho na plataforma com meu deposito ou uso de bonus com esse deposito.
Хм, исках да попитам каква е причината казиното да блокира акаунта ви, но виждам, че дори вие не знаете. Но казахте, че акаунтът се следи, не знаете нищо повече за него? Може би трябва да опитам бутона „отговор" тук в тази тема и да попитам казиното, може би те ще ви отговорят.
Hmm, I wanted to ask what reason the casino had for blocking your account, but I see that even you don't know. But you said that the account is monitored, you don't know anything more about it ? Maybe I should try the "reply" button here in this thread and ask the casino, maybe they will answer you.
Казаха, че е общ мониторинг, но не дават срок за този анализ. Така че те просто държат парите на клиента, докато той се откаже и според мен нямат причина да ми блокират акаунта с това наблюдение, тъй като не са нарушени условия.
They said it was a common monitoring, but they don't give a deadline for this analysis. So they just hold on to the customer's money until he gives up and in my opinion they have no reason to block my account with this monitoring, since no terms have been violated.
Eles informaram que era um monitoramento comum, porém não dão prazo para essa análise. Sendo assim apenas segura o dinheiro do cliente até ele desistir e na minha opinião eles não tem nenhum motivo para bloquear minha conta com esse monitoramente, visto que nenhum termo foi violado.
Направихте ли проверка на акаунта и изпратихте ли документи? Хрумва ми, че това може да се случи. Като алтернатива може да е проверка на играта. Определено ще се опитам да попитам кога трябва да приключи това и ако отнеме неразумно много време, можете да опитате да подадете жалба при нас и ще видим какво можем да разберем. Но вероятно бих дал още няколко дни и ако нищо не се промени, бих предприел тази стъпка.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Did you do any account verification and send documents ? It occurs to me that this could be happening. Alternatively it could be a gameplay check. I would definitely try to ask when this should be over and if it takes an unreasonable amount of time, you can try to file a complaint with us and we'll see what we can find out. But I would probably give it a few more days, and if nothing changes, I would take that step.
Do you think you can handle it?
Здравей Jairo, да, акаунтът ми е напълно проверен! Вече попитах за прогнозата и те просто нямат прогноза, просто искат клиента да забрави за парите.
И още нещо, дори не мога да вляза в игрите.
Hi Jairo, yes, my account is completely verified! I've already asked for the forecast and they simply don't have any forecast, they just want the customer to forget about the money.
And another thing, I can't even get into the games.
Olá Jairo, sim minha conta é completamente verificada! eu já perguntei a previsão e eles simplesmente não tem previsão nenhuma, apenas querendo que o cliente esqueça do dinheiro.
E outra coisa, nem nos jogos eu consigo entrar.
Благодаря за отговора, ако това е нормална проверка, както казахте, ще ми се стори странно, че всичко продължава повече от седмица. Погледнахте ли в Правилата и условията, за да видите дали имат нещо написано за това и колко време може да отнеме. От друга страна, ако го имаха записано някъде, поддръжката вероятно щеше да ви каже.
Така че, ако нищо не е решено и все още не знаете никаква информация, бих помислил дали да подадете жалба. ами ти ?
Thanks for the reply, if this is a normal check as you said, it would seem strange to me that everything has been going on for over a week. Have you looked in the Terms and Conditions to see if they have anything written about this and how long it might take. On the other hand, if they had it written down somewhere, support would probably have told you.
So if nothing has been resolved and you still don't know any information, I would think about lodging a complaint. What about you ?
Да, искам да подам жалба. Мина много време и досега не съм получавал отговор
Yes, I want to file a complaint. It's been a long time and so far I haven't heard back
Sim, quero registrar uma reclamação. Pois já se passou muito tempo e at´é agora não obtive retorno
Е, тогава видях, че успяхте да го направите. Томас ви отговори, така че би било добре, ако можете да му отговорите на въпросите му.
Ще ви пожелая справедливо споразумение. 🙂
Well then, I saw that you managed to do it. Tomas has answered you, so it would be good if you could give him reply to his questions.
I'll wish you a fair settlement. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.