ФорумКазинаDamslots Casino - обща дискусия

Damslots Casino - обща дискусия

преди 1 година от Alanmarles
|
1864 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Damslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, казино гуру, регистрирах се в damslots преди няколко дни и досега съм спечелил над £300, след като вложих £100, и когато се опитах да изтегля парите, се казва, че трябва да потвърдя акаунта си, затова им изпратих имейл казвайки можете ли да потвърдите акаунта ми, моля, изпратих им документите и т.н. и все още не съм получил отговор, можете ли да ми помогнете, моля

Поздрави

Автоматичен превод:
Alanmarles
преди 1 година

Здравей,

Наистина бих искал да ви помогна, за съжаление ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят акаунта и да завършат тегленето, преди да се намесим. Това е така, защото първият KYC (познайте своя клиент) и свързаните тегления обикновено са най-дълги.

Прочетете повече за нашия център за разрешаване на жалби тук .

Бих предложил да изпращате имейла веднъж на няколко дни, би било по-добре да играете в казино, което предлага чат на живо, предполагам.

Мога ли да знам кога изпратихте тегленето, моля?

Само любезна бележка, съберете печалбите и се опитайте вместо това да намерите по-прилично казино (за предпочитане с лиценз от Обединеното кралство), проверих репутацията и е близо до катастрофа:

https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Уведомете ме как процедирате с KYC, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини