преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Damslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, казино гуру, регистрирах се в damslots преди няколко дни и досега съм спечелил над £300, след като вложих £100, и когато се опитах да изтегля парите, се казва, че трябва да потвърдя акаунта си, затова им изпратих имейл казвайки можете ли да потвърдите акаунта ми, моля, изпратих им документите и т.н. и все още не съм получил отговор, можете ли да ми помогнете, моля
Поздрави
Hi casino guru I signed up to damslots a couple of days ago and so far I’ve won over £300 after putting £100 down and when I tried to withdraw the money it says I need to verify my account so I sent them a email saying can you verify my account please sent them the docs etc and I’ve still yet to get a response can you help me please
kind regards
Здравей,
Наистина бих искал да ви помогна, за съжаление ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят акаунта и да завършат тегленето, преди да се намесим. Това е така, защото първият KYC (познайте своя клиент) и свързаните тегления обикновено са най-дълги.
Прочетете повече за нашия център за разрешаване на жалби тук .
Бих предложил да изпращате имейла веднъж на няколко дни, би било по-добре да играете в казино, което предлага чат на живо, предполагам.
Мога ли да знам кога изпратихте тегленето, моля?
Само любезна бележка, съберете печалбите и се опитайте вместо това да намерите по-прилично казино (за предпочитане с лиценз от Обединеното кралство), проверих репутацията и е близо до катастрофа:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Уведомете ме как процедирате с KYC, моля.
Hello there,
I'd really like to help you, sadly we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal before we step in. It's because the first KYC (know your customer) and associated withdrawals are usually the longest.
Read more about our complaint resolution center right here.
I'd suggest sending the email once a few days, would be better to play in a casino that provides live chat, I guess.
May I know when did you submit the withdrawal, please?
Just a kind note, collect the winnings and try to find a more decent casino instead (preferably UK-licensed), I checked the reputation, and it is close to a disaster:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Let me know how you proceed with the KYC, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.