преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Da Vinci's Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, опитах се да комуникирам чрез чата на английски, тъй като ви отговарят по пощата, не е на живо.. и на английски, добре, никога не са отговорили. Оказва се, че съм депозирал и имам 100 процента бонус, но с любопитен факт... не. Не ви показва прогреса на бонуса по никакъв начин и няма кой да отговори на вашите въпроси. Що се отнася до правилата и условията, прочетох го на английски, засега изглежда правилно, но не показват бонус напредък, това е странно.. и какво Не отговаряйте, още по-странно. Все още съм под въпрос това казино. Надявам се, че Casino Guro ще проучи задълбочено този случай, за да предостави по-добри съвети, тъй като когато влязох в казино, първо коригирах резултата тук и данните, преди да депозирам и Ето колко хора, които ви вярват, трябва да го направят
Hello, I tried to communicate through the English chat since they answer you by mail, it is not live.. and in English, well, they never answered. It turns out that I deposited and I had a 100 percent bonus but with a curious fact... no It shows you the progress of the bonus in no way and there is no one to answer your questions. Regarding the terms and conditions, I read it in English, it seems correct so far but they do not show bonus progress, that is strange.. and what Do not answer, even more strange. I still question this casino. I hope that Casino Guro will thoroughly investigate this case to provide better advice, since when I entered a casino I first fixed the score here and the data before depositing and This is how many people who trust you should do it
hola intente comunicarme por el chat en ingles ya que te contestan por correo no es en vivo .. y en ingles bueno aun asi nunca contestaron .. resulta que depocite y tuve un bono del 100 por ciento pero con un dato curioso ... no te muestra de ninguna manera el progreso del bono y no hay nadie que se encargue de sacarte las dudas .. con respecto a los terminos y condiciones lo lei en ingles parece correcto hasta ahora pero no muestran progreso de bono eso es raro .. y que no contesten aun mas raro todavia lo pongo en duda a este casino .. espero que casino guro investigue a fondo este caso para brindar un mejor asesoramiento ya que yo al entrar a un casino primero me fijo la puntuacion aca y los datos antes de depocitar y asi lo debe hacer mucha gente que confia en ustedes
Здравей,
благодаря ви за приноса!
Въпреки че разбирам, че поддръжката трябва да върши своята работа и да дава насоки, от друга страна, ако знаете процента на сумата на бонуса и изискването за залагане, не би трябвало да е толкова трудно да направите изчисление - в краен случай, разбира се.
Е, ако сте проверили прегледа на казиното, сте видели - сред минусите - това:
„Поддръжката за чат на живо не е налична 24/7"
Така че, предполагам, че пасва 🙁.
Ако обаче се чувствате малтретирани, моля, подайте жалба. Научете повече за процеса тук .
Hello there,
thank you for your input!
Though I understand that the support should do its job and provide guidance, on the other hand, if you know the bonus amount percentage and the wagering requirement, it should not be so hard to make a calculation - as the last resort, of course.
Well, if you checked the casino review, you saw - among the cons - that:
"Live chat support is not available 24/7"
So, I guess it fits 🙁.
If you feel mistreated, however, please submit a complaint. Learn more about the process here.
Всички казина показват напредъка на бонуса.. Освен това от ранния петък изпратих имейл и приключваме в неделя и те не отговориха.. Искам да кажа, казино, което предлага бонус и не ви позволява да видите прогрес по някакъв начин.. Не знам, странно.. Мисля, че не минава през въпроса за извършване на изчисление, защото ако прочетете правилата и условията, ще разберете, че това казино не е много прозрачно, ако искате и без оправдание ... няма друго казино, което да не показва прогреса на бонуса, тегленията са много съмнителни, така че ако направите грешка с малко или каквото и да е, губите всичко, което генерирате ... затова си тръгвам мнението на хората според моя опит, така че да внимават и ми се струва, че оценката на казино гуру е твърде висока за това казино. за разбирането
All the casinos show the progress of the bonus.. Also, since early Friday I sent an email and we are finishing Sunday and they didn't answer.. I mean, a casino that offers a bonus and doesn't let you see the progress in any way.. I don't know, weird .. I think that it does not go through the question of making a calculation because if you read the terms and conditions you will realize that this casino is not very transparent if you want and without justification ... there is no other casino that does not show the progress of the bonus, withdrawals are very doubtful, so if you make a mistake by a little or whatever, you lose everything you generate... that's why I leave people's opinion according to my experience so that they be careful and it seems to me that the score casino guru is too high for this casino. Regards
Todos los casinos muestran el progreso del bono .. además desde el viernes temprano que envié mail y ya estamos terminando el domingo y no contestaron .. osea un casino que ofrece un bono y no te deja ver el progreso de ninguna manera .. nose raro .. creo que no pasa por la cuestión de hacer un cálculo porque si usted Lee los términos y condiciones se va a dar cuenta que este casino al ser poco transparente si quiere y sin justificación..no existe otro casino que no muestre el progreso del bono los retiros son muy dudosos así si te llegas a equivocar por poco o lo que fuere perdés todo lo que generas te .. por eso yo les dejo a la ge te la opinión según mi experiencia para que tengan cuidado y me parece que la puntuación de casino guru es demaciado alta para este casino . Saludos
Здравейте,
първо любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Относно бонуса, съгласен съм с вас, това не е убедителна стратегия за това как да подкрепите играчите и да ги накарате да се чувстват желани. И затова предложих жалбата. Знаете ли, не можем просто да намалим рейтинга само заради публикациите ви, първо трябва да проучим, това е моментът, в който идват оплакванията.
Предполагам, че трябва да прочетете повече за центъра за разрешаване на проблеми и след това да решите дали искате да подадете жалбата . Това са последствията:
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим , тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата , така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
От теб зависи. 🤔
Hello,
first a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Regarding the bonus, I agree with you, this is not a convincing strategy for how to support players and make them feel wanted. And that's why I suggested the complaint. You know, we can't simply lower the rating solely because of your posts, we need to investigate first, this is when the complaints come in.
I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint. These are the consequences:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It's up to you. 🤔
Здравей, Радка. Наистина препоръчвам да го проучите. Днес ми отговориха след 3 дни и дори не ми отговориха на въпроса. Посрещнаха ме в нашето казино. хаха unpresentable Е, както и да е, няма да се връщам там, но се свързах с вас, за да можете да помогнете на другите, за да не направят същата грешка като мен. за разбирането
Hi, Radka. I really recommend investigating it. Today they answered after 3 days and they didn't even answer my question. They welcomed me to our casino. LOL. unpresentable Well, anyway, I'm not going to go back there, but I contacted you so that you can help others so that they don't make the same mistake as me. Regards
hola radka la verdad recomiendo investigarlo hoy contestaron despues de 3 dias y ni siquiera respondieron a mi pregunta me pusieron bienvenido a nuestro casino . jaja. impresentables . bueno en fin no voy a volver a entrar ahi pero me comunique con ustedes para que ayuden a los demas a que no cometan el mismo error que yo saludos
Здравейте,
това е страхотно, но първо трябва да представите някои улики, за предпочитане като подадете жалбата .
Ето защо отделих време, за да обясня правилно последствията от нечестно поведение.
„Предполагам, че трябва да прочетете повече за центъра за преобразуване и след това да решите дали искате да поставите жалба ."
Не мога да разследвам нищо сам, съжалявам.
Hello,
that's great, but first, we need you to present some clues preferably by submitting the complaint.
That's why I took the time to properly explain the consequences of unfair behavior.
"I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint."
I can't investigate anything on my own, I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.