ФорумКазинаCYBER.BET Поисках теглене и ми отказаха да го удържат от сметката ми.

CYBER.BET Поисках теглене и ми отказаха да го удържат от сметката ми.

преди 1 година от rinibon
|
2394 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Започнах с активиране на бонуса за добре дошли, в който трябваше да достигна сумата от 500 000, за да мога да го завърша и по този начин да мога да изтегля спечеленото, ако не го изпълните, НЕ МОЖЕТЕ ДА ГО ИЗТЕГЛИТЕ, страницата не ви позволява и ви казва, че трябва да го завършите. И колко ви трябва, за да го постигнете? Когато го завърших, имах 190 000 в сметката си и когато се опитах да ги изтегля, нямах проблем, тъй като беше постигнато. Активирах друг бонус за безплатни завъртания (който ми дадоха за неудобството, което коментирам по-долу.) Имах проблеми с 3 игри, в които не ми дадоха посочената печалба в тях,

една сума беше 33 000, друга 8 000 и още 9 000.

Трябва да отбележа, че услугата за помощ е изключително некомпетентна, трябваше да докладвам 3 пъти, когато трябваше да изпратя екранна снимка (сякаш виждах бъдещето и предполагах, че играта може да не ми даде наградата в него, ако знаеше, че това се случва, кой би играл, за да загуби пари?) Това да, последната игра, която ми даде грешка, ако можех да направя улавяне на прозорец, защото първия път, когато бях внимателен да се случи... те не ми отговориха, те ми казаха, че ще са след 2 часа или 4 часа, след това на следващия ден, след това след 2 дни и така нататък...докато явно казаха, че няма запис, който съм пуснал в посочения час. Хората са изключително неуважителни и нямат никакви езикови умения. Те също не боравят добре с информацията, тъй като един ми каза, че ще прегледат видеото от играта, а след това друг агент ми каза, че няма такова нещо.

Връщайки се към въпроса за казиното няколко дни след като поисках тегленето, вече бяха изминали няколко дни и ми казаха, че е в процес. Влизам в сметката и излиза, че имам 69 420. Помислих си... дали ми дадоха наградата за грешката в играта? и 190 000 трябва да са в процес и затова не се появяват) и не... Отстъпиха парите за бонуса за безплатни завъртания (който не ми донесе почти никаква печалба и трябваше да завърша още 500 000, но само в тази игра) и аз питам...защо ми взеха парите, когато вече бях направил тегленето, затова ме оставиха да извърша действието, както вече обясних, страницата НЕ ВИ ПОЗВОЛЯВА ДА ПРАВИТЕ ТЕГЛЕНИЯ, ако имате активен бонус . Но, разбира се, те казват, че това е заради бонуса за безплатни завъртания и край. Вашата дума срещу моята....Много лесно е да изчакате дните и да задържите тегленето, докато друг бонус не приключи срока си и да го отстъпите.

Никога не бях имал толкова лош опит със залози и услуги. Имам екранни снимки на чата и нещата в лог.

Искрено се надявам да не продължат в този букмейкър защото това е ГРАБЕЖ


filefilefilefile

Тук ясно ми пише, че за да направя НОВО ТЕГЛЕНЕ трябваше да достигна сумата на другия бонус, който ми дадоха за неудобството.

но за тегленето, което направих преди, нямаше проблем и въпреки това го направиха с отстъпка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
rinibon
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че тази ситуация е доста сложна и бих могъл да използвам по-директно описание за по-добра ориентация. Бихте ли обобщили всички въпроси в хронологичен ред, моля? Чувствам, че това може да помогне.

Но се страхувам, че когато става въпрос за техническия бъг, който описахте, историята ви на игри трябва да докаже, че наистина сте играли тези игри, в противен случай няма какво да проверявате.

Освен това разбирам само английски, следователно тези printscreen не ми служат 🙁.

Освен това, ако сте сигурни, че казиното греши, не се колебайте да подадете жалба - просто кликнете/докоснете тази връзка, след което поставете всичко, което имате там. Нашият екип за жалби ще го разгледа.

Надявам се, че ще хвърлим малко светлина върху този въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Да, в моята история изглежда, че съм играл игрите, които са имали грешки

Кучетата казаха, че няма данни да съм правил парични преводи по това време и дата.

Изпратих снимка на 1 от тях, където се появяват датата и часа, но не ми отговориха.


Съжалявам, че не можете да пишете на английски, защото не е много добър.

Само гугъл можеше да го преведе.


-Първото нещо беше, че играта не добави печалбите в играта, наречена "Throne of camelot"

Те казаха, че ще поискат видеозапис на пиесите, така че това ми даде повече увереност, но след това поисках отново да разбера как върви и те ми казаха, че видеото не съществува, че тази информация е грешна.

Казах му да види моята история, защото играта се появява, но не помогна.

- поискайте теглене на пари

-Тогава казаха, че са ми дали няколко безплатни завъртания за проблемите и ме накараха да чакам няколко дни в рамките на всичко това.

-Имах проблеми, защото играта "Solar queen Megaways" отново не ми изплати наградата

-Това, което казват изображенията, се отнася до това, което споменавам:

Първо ми казва, че имам активен бонус и затова не мога да изтегля парите.

след това му казвам, че съм правил тегленето преди (страниците не ви позволяват да теглите пари, ако не завършите общата сума на бонуса, те са 500 000 като цяло) и нямах проблем

и тогава агентът ми казва, че съм прав, че тегленето ми е в процес, но ако искам ДРУГО теглене, трябва да довърша другия бонус, засега всичко е наред.

след това няколко дни (както казах, те никога не отговарят на дати и ги надхвърлят, изглежда нарочно, за да не се налага да плащат печалбите или докато изтекат бонусите, не знам)

Казва ми, че не мога да изтегля, защото нямам достатъчна сума, тъй като са ми приспаднали парите.



Казиното не носи отговорност за грешки в играта.

не изплаща награда.

не освобождава теглене на пари

не спазва датите за плащане или отговаря


Автоматичен превод:
rinibon
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви за това резюме, предполагам, че ми помогна да разбера.

Виждам също, че жалбата вече е подадена и прегледана. Смятам, че трябва да копирате тази последна публикация и на съжалителя, защото от това, което виждам, в описанието в жалбата в момента липсва много информация, която вече сте публикували тук във форума. Ако сте съгласни, копирайте публикацията и след това щракнете/докоснете тази връзка, след което вмъкнете тялото на публикацията в нишката на жалбата.

Не сте сигурни кой е вашият майчин език, но забелязали ли сте, че можете да изберете например испански вместо английски, ако желаете?

За да направите това, разменете езиците в езиковите настройки в десния горен ъгъл - вляво от изображението на акаунта:

file

Чувствайте се свободни да опитате това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда заключено за преглед, не мога да добавя тази публикация към жалбата.

моят основен език е испански.

Автоматичен превод:
rinibon
преди 1 година

Здравейте, всяка публикация, която създавате в нишката за оплакване, трябва първо да бъде прегледана, ние правим това, за да гарантираме, че никакви лични данни или чувствителна информация няма да бъдат видими за обществеността.

Какво ви кара да мислите, че не можете да добавите тази публикация към жалбата, моля? Получавате ли някакви грешки, докато опитвате така?


Автоматичен превод:
преди 1 година

копирайте и поставете последното съобщение с повече информация директно в relamo

Автоматичен превод:
rinibon
преди 1 година

Благодаря ти за това. Наистина мисля, че Petronela ще го намери за полезен.

Засега нека изчакаме допълнителни актуализации. 👌

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини