НачалоФорумКазинаCW Marketing - трябва да си отиде

CW Marketing - трябва да си отиде

 от marme
|
2 661 преглеждания 18 отговора |
|

Имаме нужда от помощ, за да премахнем този оператор и техните марки от лицето на земята.

Проверките и тегленията отнемат неразумно много време.


Нещо свързано с темата е, че имам над 20 000 евро в сметката на Evobet.com и никога не съм бил по-убеден, че ще бъдат загубени. Това са чистокръвни престъпници и не разбирам как им е позволено да работят на пазара на игри.


Вижте чата по-долу,

той отмени чата и веднага след това той излезе офлайн.


Ще се случи ли това в игралната индустрия през 2023 г.?


Дерек

Дерек казва:


Здравейте, добре дошли в Livechat.


Ако вашите запитвания са специфични за акаунта, моля, посочете датата си на раждане.


Как мога да ви помогна днес?


казва:


Сега започнах моя процес за оспорване на вашия лиценз.


Вие, които седите там и чатите сега, разбирате ли какъв срам сте за цялата игрална индустрия?


Дерек

Дерек казва:


Съжалявам, че се чувстваш така


Дерек казва:


Има ли нещо относно вашия акаунт, с което мога да ви помогна?


Дерек казва:


Благодарим ви, че се свързахте с нас днес. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.


Хармония

Хармония казва:


Как мина чатът ти?


казва:



Но моля те, спри да казваш, че съжаляваш.

Това е стандартен отговор, който изпращате всеки ден на вашите клиенти.


Не разбираш ли колко си болен в главата?

Трябва да разгледате две прости снимки, така че отне четири дни.


Хармония

Хармония казва:


Не разбрах това. Опитайте да преформулирате въпроса си или опитайте един от тези отговори.


казва:


Здравейте


Хармония

Хармония казва:


Добре дошли в съобщенията 👋️, моля, изберете категория!


казва:


Проверка


Хармония

Хармония казва:


Изберете вашата категория


казва:


Качих документите си


Хармония

Хармония казва:


Обикновено прегледът за проверка ще бъде завършен в рамките на 3 дни от момента, в който изпратите документите си. В някои случаи обаче може да има известно забавяне, ако е необходим допълнителен преглед. Извиняваме се предварително за това. Бъдете сигурни, че след като вашите документи бъдат получени, те ще бъдат прегледани своевременно и ще бъдете съответно информирани от нас.


Хармония казва:


Беше ли Ви полезно?


казва:


Говорете с агент


Хармония

Хармония казва:


В момента сме офлайн.



За вашите запитвания можете да ни пишете 24/7 на support@evobet.com

16:48 ч



Въведете съобщение



Автоматичен превод:
marme

Чудя се какво си мислеше, когато започна разговора така:

„Ти, който седиш там и чатиш сега, разбираш ли какъв позор си за цялата игрална индустрия?"

Бихте ли могли да изясните какво не е наред с казиното? Бих могъл да използвам вашето собствено мнение, предполагам.

Автоматичен превод:

Разбирате ли, че това изречение не идва от нищото?

Предистория: изпратих имейл 48 пъти с тях и разговарях около 10 пъти за седем дни.

Тогава вероятно сте виждали всички отзиви, които вашите потребители са дали на този оператор преди и оценката, която казиното получи (жалко, че не го прочетох, преди да отворя акаунта) Това не трябва да е изненада за вас.

Имате 20 000 евро в сметката.

Автоматичен превод:
marme

Как може някой да знае дали сте пропуснали да добавите фон?

Благодаря, че направи това сега - поне. Знам, че нелинейните разкази на истории са изключително популярни в наши дни, но има смисъл да се започне правилно такова описание, особено във форума, не ще ли?

Така че ще продължа с допълнителни въпроси. 🙂

Това първото ви теглене ли е? Ако е така, кога го изпратихте? Преминали ли сте напълно KYC? Ако не, какво е текущото състояние, моля?

Само имайте предвид, че искам само да решите дали е подходящият момент за подаване на жалба - което е правилното нещо, което трябва да направите, ако сте убедени, че казиното действа нечестно.

Все пак ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да обработят плащането.

Затова продължавам да задавам въпроси, за да ви спестя време и допълнително разочарование.

Скоро ще си тръгна, но подробностите за жалбата са обяснени тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичен превод:

Съгласен съм с това, което имаш предвид. Просто съм толкова разочарован, че на безсрамни актьори като този е позволено да работят на пазара на игри през 2023 г.


Има и друг фон; Играх в Бетюги преди лятото. Те съмнително дриблираха с мен, след това провериха сметката, но след това задържаха тегленето ми за 13 дни. Изгубих търпение, анулирах тегленето и заложих изтеглените 1k евро, както и 3,5k евро, които имах в сметката.


На по-късен етап забелязах, че това е същият актьор като Evobet. Толкова съм разочарован от себе си, че не обърнах повече внимание. Трябваше да съм, когато играх 17 години.


Аз съм в цикъл на проверка и съм изпратил допълнителна документация. Минаха седем дни, така че трябва да почакам още малко.

Автоматичен превод:

Странно, сега акаунтът беше потвърден. Сега изтеглих 1000 евро.

Сега ще видим с какво ще дриблират..

Автоматичен превод:

Съгласен съм, цялата им казино мрежа, независимо дали е лицензирано казино от Кюрасао или такова от MGA, е измама. Не разбирам защо MGA все още не предприема нищо, явно парите са по-важни за MGA от репутацията.

Това се вижда от оплакванията за техните казина. Всяко теглене на средства е придружено със забавяне на проверката и плащането.


Автоматичен превод:

Странно, сега акаунтът беше потвърден. Сега изтеглих 1000 евро.

Сега ще видим с какво ще дриблират..

Автоматичен превод:

Здравей!

Посещавах семинар и честно казано, не успях да се върна във форума по-рано, но бих искал да видя как са се развили нещата при вас.

Можете ли да ме актуализирате, моля?

Автоматичен превод:

Съгласен съм, цялата им казино мрежа, независимо дали е лицензирано казино от Кюрасао или такова от MGA, е измама. Не разбирам защо MGA все още не предприема нищо, явно парите са по-важни за MGA от репутацията.

Това се вижда от оплакванията за техните казина. Всяко теглене на средства е придружено със забавяне на проверката и плащането.


Автоматичен превод:

Здравей, pozndarya!

Според мен регулаторът или в случая на MGA доставчикът на лиценз може да отнеме лиценза, ако казиното наруши изискванията или действа срещу наредбата.

От моя гледна точка това не променя нищо. Чували ли сте някога MGA или друг регулатор да се включва пряко в процеса, необходим за получаване на законните печалби на измамени играчи?

Убеден съм, че това не е стандартен подход. Това прави важността на лиценза доста интересна в моите книги. 🙁


Автоматичен превод:
Radka

Здравейте!

Разбира се, те отмениха тегленето на 1000 евро и сега искаха селфи, където написах информация за себе си на лист А4. Изпратих това и сега чакам отговор.

Ако сметката сега е потвърдена, чудя се колко дълго ще продължат да дрибълват с тегления. Това са наистина болни хора, които стоят зад тези оператори. Трябва да се сигнализира в полицията, защото това е престъпление.

Автоматичен превод:

Радка, знаеш ли някой играч да е получавал пари от някоя от марките на CW marketing?

Автоматичен превод:

Здравейте!

Разбира се, те отмениха тегленето на 1000 евро и сега искаха селфи, където написах информация за себе си на лист А4. Изпратих това и сега чакам отговор.

Ако сметката сега е потвърдена, чудя се колко дълго ще продължат да дрибълват с тегления. Това са наистина болни хора, които стоят зад тези оператори. Трябва да се сигнализира в полицията, защото това е престъпление.

Автоматичен превод:

Здравейте!

Какво мога да кажа? Знаеш ли какво? Мисля, че дойде моментът да подадете жалба. Изглежда, че не можем да намерим разумно обяснение, което е по-важно, убеден съм, че сте чакали твърде дълго, за да бъдете игнорирани отново...

Подгответе се, като прочетете тази статия с ръководство за функцията за оплакване - и след това силно препоръчвам да изпратите такава незабавно:

https://casino.guru/complaints/create

Чувстваш ли се същото?

Автоматичен превод:

Радка, знаеш ли някой играч да е получавал пари от някоя от марките на CW marketing?

Автоматичен превод:

Предлагам да разгледате потребителски отзиви, това е първият източник, който бих проверил:

https://casino.guru/user-reviews

Би било добре да споменем и това - доколкото мога да преценя, играчите са склонни да споделят негативи по-често. По този начин разглеждането на раздела за оплаквания трябва да предостави разширена основа. Може да намерите разрешени оплаквания относно забавено плащане, но тези играчи са получили плащане в крайна сметка, защото ако не бяха, оплакването нямаше да бъде затворено като разрешено.

Това бих предложил, не казвам, че ще намерите това, което търсите, все пак това е опция.

Желаете ли да опитате?🤔

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Свършен!

Автоматичен превод:
marme

Открихте ли положителни отзиви? 🤔

Автоматичен превод:

Не, нищо.

Автоматичен превод:
marme

Така че е както очаквахте 🙁

Говорейки за очакванията, може би някакъв напредък с проверката?

Автоматичен превод:

Имате теглене на 1000 евро, което е висящо от преди 48 часа. Скоро ще има голямо главоболие, когато или отменят, или поискат допълнителна проверка. Проверих целия си живот за тях досега, така че не знам какво ще измислят сега..

Автоматичен превод:
marme

Има и трети вариант обаче.

Оттеглянето може просто да се забави поради някакви вътрешни обстоятелства?! Ще остана оптимист, докато не се докаже, че греша. Стискам ти палци!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини