преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crystal Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
наскоро на 8 август направих теглене на 2000 долара и ме помолиха да платя комисионна от 9%, тоест 180 долара. Те одобриха тегленето, но парите така и не пристигнаха
recently on August 8 I made a withdrawal of 2000 dollars and they asked me to pay a commission of 9% that is to say 180 dollars. They approved the withdrawal but the money never arrived
Здравейте, проверихте ли в казиното, където е възникнал проблемът, когато казахте, че тегленето ви е одобрено? Намирам за доста странно, че тегленето не е дошло повече от седмица.
Ако проблемът ви продължи по-дълго и не сте получили парите си в рамките на 14 дни, което е времето, което даваме на казината в такава ситуация. Ако това време мине и не получите парите си, препоръчвам ви да подадете жалба.
Междувременно можете ли да ни информирате как върви вашият случай и дали средствата все още не са кредитирани по сметката ви?
Hi, did you check with the casino where the problem occurred when you say your withdrawal was approved ? I find it quite strange that the withdrawal hasn't come for over a week.
If your problem persisted longer and you did not receive your money within 14 days, which is the time we give to casinos in such a situation. If that time passes and you don't get your money, then I would recommend filing a complaint.
In the meantime, could you update us on how your case is going and if the funds have not been credited to your account yet ?
Депозирах таксата, за да изтегля парите, те я одобриха, но парите така и не стигнаха до портфейла ми и сега ме искат да платя таксата отново. Поддръжката изобщо не ми помага, просто ми казват, че трябва да платя комисионната, за да мога да изтегля парите от парите
I deposited the fee to withdraw the money, they approved it but the money never reached my wallet and now they ask me to pay the fee again. The support does not help me at all, they just tell me that I have to pay the commission to be able to withdraw the money from the money
Deposité la comisión para retirar el dinero, lo aprobaron pero el dinero nunca llegó a mi billetera y ahora me piden que pague la comisión nuevamente. El soporte no me ayuda en absoluto, simplemente me dicen que tengo que pagar la comisión para poder retirar el dinero del dinero
Хм, не разбирам защо казиното ви иска да платите таксата отново, когато казвате, че вече сте го направили веднъж. Значи не са ти дали никаква причина? Предполагам, че имате някакво доказателство, че вече сте платили веднъж. Не се ли опита да привлечеш вниманието на казиното?
Ако все още няма промяна, както вече обявих, най-добре е да подадете жалба, защото поддръжката не е полезна и всичко, което знаем, е, че те повтарят едно и също нещо отново и отново.
Можете да го направите на тази връзка: https://es.casino.guru/quejas
Ако казиното отговори и разберете нещо ново, не се колебайте да ни информирате.
Hm, I don't understand why the casino asks you to pay the fee again when you say you've already done it once. So they didn't give you any reason ? I assume you have some proof that you have already paid once. Didn't you try to bring it to the casino's attention ?
If there is still no change, as I have already announced, the best thing to do would be to file a complaint, because support is not helpful and all we know is that they keep repeating the same thing over and over again.
You can do so at this link: https://es.casino.guru/quejas
If the casino does reply and you find out something new, feel free to update us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.