преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto Games Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам три седмици за плащането си. Единственото нещо, което отделът за обслужване на клиенти може да ми каже е да изчакам и ще бъда информиран по имейл, когато плащането е извършено
I'm waiting three weeks for my payment. The only thing customer service can tell me is to wait and I will be informed by e-mail when the payment has been made
О, това е доста. Също така, казиното обясни ли ви защо се е случила тази ситуация и трябва да чакате толкова дълго? Не мисля, че ще ми е достатъчно да чуя след толкова време, просто изчакайте още повече. Верифицирахте ли се вече тук?
Знаете, че даваме на казината 14 дни за изпращане на пари, така че ако се интересувате, можете да подадете жалба.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Oh, that's quite a lot. Also, did the casino explain to you why this situation occurred and you had to wait so long ? I don't think it would be enough for me to hear after so long, just wait even longer. Did you verify yourself here yet ?
You know that we give casinos 14 days to send money, so if you are interested you can open a complaint.
Think you'll go for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.