преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cplay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Партньорът ми има акаунт за игри в Cplay, той спечели €5000 и не може да събере какво да прави. Те са измамници какви са, защото не мога да събирам
My partner has a gaming account on Cplay, he won €5,000 and he can't collect what to do. They are scammers what are they because I can't collect
Mi compagno ha un conto gioco su Cplay ha vinto 5000€ e non riesce a riscuotere cosa ce da fare. Sono dei truffatori cosa sono loro perché non riesco a riscuotere
Здравейте,
Предполагам, че трябва да има някаква причина за проблема. Какво точно не можете да оттеглите, вие или вашият партньор?
Можете ли да опишете какво се случва при подаването на оттеглянето на някой от вас? Можете ли да получите достъп до акаунта?
Знам, че има много въпроси, но първо трябва да идентифицираме проблема.
Кажете ми повече подробности, моля.
Hello,
I guess there must be some reason for the issue. What exactly can't withdraw, you or your partner?
Can you describe what happens in any of you submit the withdrawal? Can you access the account?
I know it's a lot of questions, but first, we need to identify the problem.
Let me know further details, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.