НачалоФорумКазинаCool Cat Casino - обща дискусия

Cool Cat Casino - обща дискусия

 от lulioeduardp
|
3 914 преглеждания 12 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cool Cat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, получих оферта за бонус без депозит в имейла си, който изпълних презареждането, приспаднаха ме и останаха 100 долара, но сега продължих да играя, имам почти 600 долара, опитах за изтегляне, но ме пита за проверка, вече изпратих имейла за поддръжка. Можете ли да ми кажете дали ще мога да изтегля всичките 600 или само 100? Не забравяйте, че вече съм срещал преобръщането от преди и разбирам, че всички тези 600 са баланс, който може да се тегли. Искам да знам дали този букмейкър е ефективен и отговаря на това, което предлага. Помогнете ми, имам само една сметка тук в този букмейкър.

Автоматичен превод:
lulioeduardp

Здравейте,

За съжаление съм напълно сигурен, че ще можете да изтеглите само $100. Бонусът най-вероятно завършва с теглене, а не с изпълнение на залагането. Тези бонуси обикновено съдържат информация, че ако сте доволни от печалбата, можете да се оттеглите, в противен случай продължавате да играете безплатно.

Освен това, ние предупреждаваме за проблемите с бонусите, свързани с платформата RTG:

https://casino.guru/Cool-Cat-Casino-review

file

Все пак това, което описахте е съвсем нормално за бонус без депозит за нови играчи.

Автоматичен превод:

Някой НЯКОГА имал ли е успешно теглене от казино CoolCat???

Автоматичен превод:
cottomarlo22

хей Мога ли да попитам дали сте имали някакъв проблем с тегленето в това казино, може би?

Ако има нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да ни уведомите.

Междувременно разгледайте тези потребителски отзиви и може би можете да получите още информация относно въпроса си. Не са много позитивни, за съжаление.

Ще изчакаме вашия отговор и ако е необходимо, ще разгледаме всичко това вместо вас.

Автоматичен превод:

Имам проблем с coolcat-casino.com

Блокираха акаунта ми без никакво обяснение.

Не мога да подам жалба тук. Казиното не е показано. Когато щракнах върху връзката в публикацията по-долу, прочетох това.

Прегледът на казиното не е наличен

За съжаление, за да спазим местните разпоредби, не можем да ви покажем прегледа на това казино.


Защо не мога да подам жалба срещу тях?

Автоматичен превод:
rabkerr78

Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви в казиното. Бихте ли ми казали повече за ситуацията с блокирането на акаунт? Играхте ли с някакъв бонус? Трябваше ли да преминете през проверка?

Колкото до жалбата, виждам, че вече стеуспели да я отворите , за което се радвам.

За сега ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, подадох жалба. Защо не мога да видя отзиви тук?

Автоматичен превод:
rabkerr78

Тъй като е точно както описахте в предишната си публикация, поради разпоредбите на вашия щат не можем да показваме казина във вашата страна.😕

Автоматичен превод:

Вие затворихте жалбата ми. Какви са доказателствата, сочещи съществуването на множество акаунти, свързани с мен? Сигурни ли сте, че казиното ви е представило правилната информация??? Блокираха акаунта ми и без да ми платят остатъка. Настоявам да бъдат представени „доказателствата". Сигурни ли сте, че са прави?

Автоматичен превод:
rabkerr78

Според това, което изпратиха на Петър, да. Всеки резолвър е експерт в това, което прави и ако не е сигурен, може да говори с целия екип. За съжаление делото тръгна срещу вас и макар да съжалявам, доказателствата, които казината ни предоставят, не могат просто да бъдат предадени.

Така че все пак ще внимавам в бъдеще да избягвам подобни неща и винаги ще се уверявам, че имате само една сметка в казиното.😕

Автоматичен превод:
Jaro

Тоест вие безусловно приемате всичко, което казиното представлява за вас, без дори да представяте това „доказателство" на отсрещната страна и без да го изслушвате.

добре Но не заблуждавайте хората, като им казвате за вашата безпристрастност и прозрачност.

Автоматичен превод:
rabkerr78

Вижте, ако доказателствата не бяха уместни, щяхме да сме на ваша страна. Обсъждаме различни случаи при обажданията, които имаме и никога не е така, че казиното може да предостави нещо и това е добре.

Вие, от друга страна, трябва да разберете, въпреки че знам, че е трудно, че просто не е възможно да се предоставят доказателства на играчите. Представете си, че играчът е ловец на бонуси, казиното го/я обвинява, взема спечелените пари и закрива акаунта, казвайки, че сте нарушили правилата. Те щяха да ни доставят всичко необходимо и ние щяхме да кажем на играча. Следващия път щеше да знае точно какво да избягва и какво да не прави, за да може да се размине. Ситуациите са различни и ако дадем всичко на други играчи, може и да не ни се отплати.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини