преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cool Cat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, получих оферта за бонус без депозит в имейла си, който изпълних презареждането, приспаднаха ме и останаха 100 долара, но сега продължих да играя, имам почти 600 долара, опитах за изтегляне, но ме пита за проверка, вече изпратих имейла за поддръжка. Можете ли да ми кажете дали ще мога да изтегля всичките 600 или само 100? Не забравяйте, че вече съм срещал преобръщането от преди и разбирам, че всички тези 600 са баланс, който може да се тегли. Искам да знам дали този букмейкър е ефективен и отговаря на това, което предлага. Помогнете ми, имам само една сметка тук в този букмейкър.
Hello, I received an offer of a no deposit bonus in my email, which I fulfilled the refill, they deducted me and there was a balance of 100 dollars left, but now I have continued playing, I have almost 600 dollars, I have tried to withdraw but it asks me for verification, I have already sent the support email Can you tell me if I will be able to withdraw all 600 or only 100? Remember that I have already met the rollover since before and I get that all those 600 is a withdrawable balance. I want to know if this bookmaker is effective and complies with what it offers. Help me, I only have one account here at this bookmaker.
Hola me llegó a mi correo una oferta de un bono sin depósito el cual cumplí el rellover me descontaron y quedaron 100 dólares de saldo pero ahora he seguido jugando tengo casi 600 dólares he tratado de retirar pero me pide verificación ya envié al correo electrónico de soporte me puedes decir si podré retirar todo los 600 o solo 100 ,recuerde que el rellover ya lo cumplí desde más antes y me sale que todo esos 600 es saldo retirable,quiero saber si son efectivos está casa de apuestas y cumple con lo que ofrece .Ayúdenme yo solo tengo una cuenta aquí en esta casa de apuestas .
Здравейте,
За съжаление съм напълно сигурен, че ще можете да изтеглите само $100. Бонусът най-вероятно завършва с теглене, а не с изпълнение на залагането. Тези бонуси обикновено съдържат информация, че ако сте доволни от печалбата, можете да се оттеглите, в противен случай продължавате да играете безплатно.
Освен това, ние предупреждаваме за проблемите с бонусите, свързани с платформата RTG:
https://casino.guru/Cool-Cat-Casino-review
Все пак това, което описахте е съвсем нормално за бонус без депозит за нови играчи.
Hello,
Sadly I'm quite sure you will be able to withdraw only $100. The bonus most probably ends by withdrawal not by fulfilling the wagering. Those bonuses usually contain info that if you are happy with the win, you can withdraw, otherwise, you continue to play for free.
Furthermore, we warn about the bonus issues associated with the RTG platform:
https://casino.guru/Cool-Cat-Casino-review
However, what you have described is quite normal for no deposit bonus for new players.
хей Мога ли да попитам дали сте имали някакъв проблем с тегленето в това казино, може би?
Ако има нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да ни уведомите.
Междувременно разгледайте тези потребителски отзиви и може би можете да получите още информация относно въпроса си. Не са много позитивни, за съжаление.
Ще изчакаме вашия отговор и ако е необходимо, ще разгледаме всичко това вместо вас.
Hey. May I ask if you experienced some kind of issue with the withdrawal at this casino, perhaps?
If there is something we could help you with, don't hesitate to let us know.
In the meantime, have a look at these user reviews, and maybe you can get some more information regarding your question. They are not very positive, unfortunately.
We'll wait for your reply, and if needed, we will have a look into all this for you.
Имам проблем с coolcat-casino.com
Блокираха акаунта ми без никакво обяснение.
Не мога да подам жалба тук. Казиното не е показано. Когато щракнах върху връзката в публикацията по-долу, прочетох това.
Прегледът на казиното не е наличен
За съжаление, за да спазим местните разпоредби, не можем да ви покажем прегледа на това казино.
Защо не мога да подам жалба срещу тях?
I have an issue with coolcat-casino.com
They blocked my account without any explanation.
I can't submit a complaint here. Casino isn't shown. When I clicked to the link ith the post below, I read this.
Casino review not available
Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you.
Why am I not able to submit a complaint against them?
Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви в казиното. Бихте ли ми казали повече за ситуацията с блокирането на акаунт? Играхте ли с някакъв бонус? Трябваше ли да преминете през проверка?
Колкото до жалбата, виждам, че вече стеуспели да я отворите , за което се радвам.
За сега ще чакам отговор.
Hello, I'm sorry to hear about your problem at the casino. Could you tell me more about the account blocking situation? Did you play with any bonus? Did you have to go through verification?
As for the complaint, I see that you have already managed to open it, which I'm glad about.
For now I will wait for an answer.
Да, подадох жалба. Защо не мога да видя отзиви тук?
Yes I have submitted a complaint. Why can't I see reviews here?
Тъй като е точно както описахте в предишната си публикация, поради разпоредбите на вашия щат не можем да показваме казина във вашата страна.😕
Because it's exactly as you described in your previous post, due to regulations from your state we can't show casinos in your country.😕
Вие затворихте жалбата ми. Какви са доказателствата, сочещи съществуването на множество акаунти, свързани с мен? Сигурни ли сте, че казиното ви е представило правилната информация??? Блокираха акаунта ми и без да ми платят остатъка. Настоявам да бъдат представени „доказателствата". Сигурни ли сте, че са прави?
You closed my complaint. What is the evidence indicating the existence of multiple accounts associated with me? Are you sure casino represented you correct information??? They blocked my account and without paying my balance. I demand "the evidence" to be represented. Are you sure they are right?
Според това, което изпратиха на Петър, да. Всеки резолвър е експерт в това, което прави и ако не е сигурен, може да говори с целия екип. За съжаление делото тръгна срещу вас и макар да съжалявам, доказателствата, които казината ни предоставят, не могат просто да бъдат предадени.
Така че все пак ще внимавам в бъдеще да избягвам подобни неща и винаги ще се уверявам, че имате само една сметка в казиното.😕
According to what they sent Peter, yes. Every resolver is an expert in what he does and if he is not sure he can talk to the whole team. Unfortunately, the case went against you, and while I'm sorry, the evidence the casinos provide us with can't just be passed on.
So I would still be careful in the future to avoid such things and always make sure that you only have one account in the casino.😕
Тоест вие безусловно приемате всичко, което казиното представлява за вас, без дори да представяте това „доказателство" на отсрещната страна и без да го изслушвате.
добре Но не заблуждавайте хората, като им казвате за вашата безпристрастност и прозрачност.
That is, you unconditionally accept everything that the casino represents to you, without even representing this "evidence" to the other party and without listening to him.
OK. But don't fool people by telling them about your impartiality and transparency.
Вижте, ако доказателствата не бяха уместни, щяхме да сме на ваша страна. Обсъждаме различни случаи при обажданията, които имаме и никога не е така, че казиното може да предостави нещо и това е добре.
Вие, от друга страна, трябва да разберете, въпреки че знам, че е трудно, че просто не е възможно да се предоставят доказателства на играчите. Представете си, че играчът е ловец на бонуси, казиното го/я обвинява, взема спечелените пари и закрива акаунта, казвайки, че сте нарушили правилата. Те щяха да ни доставят всичко необходимо и ние щяхме да кажем на играча. Следващия път щеше да знае точно какво да избягва и какво да не прави, за да може да се размине. Ситуациите са различни и ако дадем всичко на други играчи, може и да не ни се отплати.
Look, if the evidence wasn't relevant we'd be on your side. We discuss different cases on the calls we have and it's never the case that the casino can provide anything and it's okay.
You, on the other hand, have to understand, even though I know it is difficult, that it is simply not possible to provide evidence to the players. Imagine if a player is a bonus hunter, the casino accuses him/her, takes the money won and closes account, saying you broke the rules. They would supply us with everything we need and we would tell the player. The next time, he would know exactly what to avoid and what not to do so he could get away with it. Situations are different and if we gave everything to other players, it might not pay off.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.