преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CoinSaga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че това казино има само депозити по кредитни карти и тегленето изобщо не може да се извърши, тъй като няма налични методи за теглене. Поддръжката е приятелска, но нищо повече. За мен ясно фалшиво казино
So this casino only has credit card deposits and a withdrawal cannot be made at all as there are no withdrawal methods available. Support is friendly but nothing more. For me a clear fake casino
Also dieses Casino hat nur Einzahlung über Kreditkarte und eine Auszahlung kann man überhaupt nicht tätigen da es keine verfügbaren Auszahlungmethoden gibt. Support ist zwar freundlich aber mehr auch nicht. Für mich ein klares fake casino
Тогава какво ви посъветва екипът за поддръжка на клиенти? Виждал съм много немски играчи, които имат проблеми с тегленето на пари от казина, които нямат немски лиценз. Повечето от казината им предлагат възможност да го изтеглят чрез криптовалути.
Then what did the customer support advised you? I've seen many German players having issues to withdraw money from casinos that don't have the German license. Most of the casinos offer them the option to withdraw it through cryptocurrencies.
Das sie sich drum kümmern. Das ist die Mail.
Благодаря ви за вашия имейл,
Искрено се извиняваме за проблема, свързан с опцията за теглене, по принцип има няколко играчи, които са засегнати от този проблем, но бихме искали да ви информираме, че нашият технически екип е напълно наясно и работи за разрешаване на това възможно най -скоро.
Моля, бъдете сигурни, че след като това бъде решено, определено ще получите средствата си.
Извиняваме се за неудобството още веднъж и бихме оценили вашето търпение и разбиране.
Оставаме на ваше разположение по всяко време.
Поздрави,
Мартин
Казино за поддръжка на CoinSaga
Das sie sich drum kümmern. Das ist die Mail.
Thank you for your email,
We truly apologize for the issue regarding the withdraw option, basically there are a few players which has been affected by this issue, however we would like to inform you that our technical team are fully aware and working to solve this as soon as possible.
Please be sure that once this has been solved you will definitely receive your funds.
We apologize for the inconvenience once again and we would highly appreciate your patience and understanding.
We remain at your disposal anytime.
Kind regards,
Martin
CoinSaga Support Casino
Но как се разви? Успяхте ли да изтеглите печалбите?
But how did it develop? Have you managed to withdraw the winnings?
Не беше невъзможно. Поддръжката винаги пише, ние се грижим за това повече от 2 седмици. Твърде съм глупав. Има ли други казина. За мен случаят приключи.
No was not possible. Support always writes, we take care of it for over 2 weeks. I’m too stupid. Are other casinos. For me the case is over.
Nein ging ja nicht. Support schreibt immer wir kümmern uns drum das seid über 2 wochen. Ist mir zu dumm. Gibt andere Casinos. Für mich ist der Fall erledigt.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.