ФорумКазинаCoinKings Casino - обща дискусия

CoinKings Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от janikora
|
656 преглеждания 7 отговора |
|
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CoinKings Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Здравейте, рекламацията ми все още не е подновена, въпреки че минаха 4 месеца. Стефан просто не отговаря на пощата ми

Автоматичен превод:
janikora
преди 2 месеца

здравей Съжалявам за това забавяне. Ще информирам нашия екип за оплаквания за вашата ситуация веднага и ще се свържа с вас.

Дано да има някакво развитие.

Автоматичен превод:
janikora
преди 2 месеца

Така че имам някои новини за вас.

За съжаление, тъй като Стефан е в отпуск по болест, ще трябва да го изчакаме да се върне. Дано в понеделник.

Междувременно можете ли да ни кажете дали случайно сте получили имейл относно вашия случай от нашия екип за оплаквания или дори от регулатора?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много лошо казино.

Когато спечелите голяма печалба, те ще направят всичко възможно, за да закъснеят и да не плащат.

Те искат все повече и повече документи, които не можете да предоставите (можете да видите оплакване от друг играч, аз имам абсолютно същата ситуация).

Освен това те нямат опции за отговорна игра, които могат да ви оставят възможност да изтеглите парите си. Можете да блокирате акаунта си за произволен период от време, но също така ще бъде невъзможно да изтеглите парите си.

Автоматичен превод:
Newbie
преди 1 месец

Видях оплакването ви тук и разбрах, че всъщност имате проблем с преминаването на допълнителната проверка в това казино. Нали?🤔

Надяваме се, че скоро ще успеем да намерим решение на всичко това, така че да можете да се доберете до парите си.

Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да сътрудничите колкото е възможно повече. Със сигурност ще стискам палци за най-бързо решение.🤞



Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви, надявам се, че можете да помогнете, защото е абсолютно невъзможно да проведем разговор с тяхна подкрепа, все още сме на същото мнение.


Между другото, можете ли любезно да помолите колегите си да ускорят процеса на оплакване, все още не съм получил никакви актуализации от вас. Свързвате ли се поне с представител на казиното?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Newbie
преди 1 месец

За съжаление, не мога да ускоря нещата, тъй като всяка жалба има свой собствен таймер. Това се дължи на огромен брой жалби, които нашият екип трябва да обработи и не винаги е възможно да стигнем до жалбата всеки ден.

Моля, разберете това и вашият специалист по разрешаване на жалби ще ви отговори възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини