преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CoinKings Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, рекламацията ми все още не е подновена, въпреки че минаха 4 месеца. Стефан просто не отговаря на пощата ми
Hello, my complaint has not been renewed yet, although 4 months have passed. Stefan simply does not answer my mail
Здравствуйте,моя жалоба не была до сих пор возобновлена , хотя прошло уже 4 месяца . Стефан просто не отвечает мне на mail
здравей Съжалявам за това забавяне. Ще информирам нашия екип за оплаквания за вашата ситуация веднага и ще се свържа с вас.
Дано да има някакво развитие.
Hello. I am sorry for this delay. I will inform our complaint team about your situation right away and will get back to you.
Hopefully there will be some development.
Така че имам някои новини за вас.
За съжаление, тъй като Стефан е в отпуск по болест, ще трябва да го изчакаме да се върне. Дано в понеделник.
Междувременно можете ли да ни кажете дали случайно сте получили имейл относно вашия случай от нашия екип за оплаквания или дори от регулатора?🤔
So I have some news for you.
Unfortunately, as Stefan is on sick leave, we'll need to wait for him to come back. Hopefully on Monday.
In the meantime, could you tell us if you got any email regarding your case from our complaint team or even the regulator, by any chance?🤔
Много лошо казино.
Когато спечелите голяма печалба, те ще направят всичко възможно, за да закъснеят и да не плащат.
Те искат все повече и повече документи, които не можете да предоставите (можете да видите оплакване от друг играч, аз имам абсолютно същата ситуация).
Освен това те нямат опции за отговорна игра, които могат да ви оставят възможност да изтеглите парите си. Можете да блокирате акаунта си за произволен период от време, но също така ще бъде невъзможно да изтеглите парите си.
Very bad casino.
When you win big they will do everything for delays and not to pay.
They asking more and more documents which you can't provided (you can see complaint from another player, I have absolutely the same situation).
Also they don't have any responsible gaming options which can leave you possibility to withdraw you money. You can block your acc for any period, but it'll be also impossible to withdraw your money.
Видях оплакването ви тук и разбрах, че всъщност имате проблем с преминаването на допълнителната проверка в това казино. Нали?🤔
Надяваме се, че скоро ще успеем да намерим решение на всичко това, така че да можете да се доберете до парите си.
Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да сътрудничите колкото е възможно повече. Със сигурност ще стискам палци за най-бързо решение.🤞
I saw your complaint here and found out that you actually have a problem passing the additional verification at this casino. Right?🤔
Hopefully we'll be able to find a solution to all this soon, so you will be able to get to your money.
Please stay patient and try to cooperate as much as possible. I will surely keep my fingers crossed for the fastest resolution.🤞
Благодаря ви, надявам се, че можете да помогнете, защото е абсолютно невъзможно да проведем разговор с тяхна подкрепа, все още сме на същото мнение.
Между другото, можете ли любезно да помолите колегите си да ускорят процеса на оплакване, все още не съм получил никакви актуализации от вас. Свързвате ли се поне с представител на казиното?
Thank you, I hope you can help because it's absolutely impossible to have a convo with their support, we are still on the same point.
Btw, can u pls kindly ask your colleagues to speed up complaint process, I didn't get any updates from you yet. Do you at least contact casino representative?
За съжаление, не мога да ускоря нещата, тъй като всяка жалба има свой собствен таймер. Това се дължи на огромен брой жалби, които нашият екип трябва да обработи и не винаги е възможно да стигнем до жалбата всеки ден.
Моля, разберете това и вашият специалист по разрешаване на жалби ще ви отговори възможно най-скоро.
Unfortunately, I am not able to speed things up, as every and each complaint has its own timer set. It is due to an enormous number of complaints our team needs to handle and it is not always possible to get to the complaint every day.
Please understand that, and your complaint resolver will be replying to you as soon as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.