преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chipstar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Преди съм се оттеглял от този сайт. Този път обаче получих имейл, че тегленето е неуспешно без обяснение. Не мога да получа отговор чрез чат на живо или по имейл. Не знам накъде да отида от тук?
Hi,
I have withdrawn from this site before. However this time I've had email saying withdrawal failed with no explanation. I cant get a response via live chat or via email. I dont know where to go from here?
Колко време чакате тегленето да бъде обработено. Трябваше да чакам 5 дни за последното си теглене. Изпращах им имейли всеки ден в продължение на една седмица по отношение на моя акаунт и не получих отговор.
How long have you waiting for the withdrawal to be processed. I had to wait 5 days for my last withdrawal. I have emailed them every day for a week in regards to my account and haven’t received a reply.
Да, предположих, че може да са затворили преди около 1 месец, но имах късмет и ми платиха. Казаха, че чатът на живо вече не е достъпен и, както казах, не са отговорили на нито един от имейлите ми. Какво се случва, когато натиснете изпращане, след като сте въвели вашите данни?
Yeah I guessed that they might have closed about 1 mth ago but I got lucky and they paid me. They said that live chat wasn’t available anymore and like I said they haven’t answered any of my emails either. What happens when you press submit after putting your details in?
Изглеждаше ли, че тази мина каза, че е неуспешна, но все пак получих парите си. Това е само предчувствие, поради факта, че чатът на живо не работи и няма отговор на имейли, на които обикновено отговарят същия ден. От колко време чакаш? Колко показва балансирано?
Did it look like this mine said failed but I still got my money. It’s just a hunch due to the fact that live chat is out and no reply to emails which they normally did reply the same day. How long have you been waiting? How much does it show in balance?
Отидете в историята на транзакциите, натиснете последния месец, след това потърсете и трябва да видите състоянието на вашето теглене
Go to transaction history press last month then search and you should see the status of your withdrawal
Другото нещо е, че можете да изтеглите само 10 пъти своя депозит, така че ако сте депозирали £50, можете да изтеглите само £500 малко скъпернически, но това е в техните правила и условия
The other thing is you are only able to withdraw 10x your deposit so if you deposited £50 you can only withdraw £500 a bit stingy but it’s in their terms and conditions
Благодаря ви, nigeljc, че ме подкрепяте! 👍
Thank you nigeljc for being so supportive! 👍
За съжаление, вашият проблем е съчетан с информацията, която предоставяме, проверете сами тук
В случай, че имате нужда от допълнителна поддръжка, можете да подадете жалба . Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.
Отговориха ли ви през 5-те дни или тогава нямаше контакт? Но е лошо да се приемат депозити, ако са затворени, но да предположим, че това е, което получавате с нерегулираните казина.
Was they responding to you in the 5 days or was there no contact then? But naughty to be accepting deposits if closed but suppose that's what you get with unregulated casinos.
EI получи имейл за потвърждение на транзакцията, нищо след това. Бях малко предпазлив към тях, тъй като бях сигурен, че са излезли офлайн за месец, така че им изпратих имейл 3 дни подред, за да се уверя, че е наред с депозирането, нямах отговор, така че не депозирах отново. Жалко, че се държаха добре с мен през времето, когато бях с тях. Надявам се, че греша заради вас и скоро ще получите парите си
EI got an email to confirm the transaction nothing after that. I was a bit wary of them as I was sure they had gone offline for a month so I emailed them 3 days running to make sure it was alright to deposit got no reply so didn’t deposit again. It’s a shame they had treated me well for the time I was with them. I hope I’m wrong for your sake and that you get your cash soon
Да, не съм имал проблеми до сега. Беше приятен гладък процес, лесно получаване на отговори. О, добре. Просто трябва да изчакате и да видите. Благодаря ти
Yeah ive had no issues up until now. Was a nice smooth process, easy to get replies. Oh well. Just have to wait and see. Thank you
Няма отговор на запитвания за поддръжка по имейл. Вместо това, заплашителни съобщения чрез WhatsApp!! Никога не съм изпитвал нещо подобно в моята 20-годишна кариера на играч! Някакъв господин Фу с испански телефонен номер ви пише и също ви заплашва!! Какви методи!!
No response to email support queries. Instead, threatening messages via WhatsApp!! I have never experienced anything like this in my 20-year playing career! A certain Mr. Fu, with a Spanish phone number, writes to you and also threatens you!! What methods!!
Keine Antwort auf Anfragen per Mail an den Support. Stattdessen Droh-Nachrichten per WhatsApp!! So etwas habe ich in meiner 20-jährigen Spielerkarriere noch nicht erlebt! Ein gewisser Herr Fu, mit spanischer Rufnummer schreibt einen an und bedroht auch noch!! Was für Methoden!!
Здравейте. За какво става въпрос, моля? Имате ли проблеми с казиното? Опитвам се да разбера защо някой иска да те заплашва! Говорейки за това, можете ли да поставите print screen?
Ще бъда тук за актуализация. 🤔
Hello. What is this about, please? Do you have any issues with the casino? I'm trying to find out why anyone would want to threaten you! Speaking of which, can you paste a print screen?
I'll be here for an update. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.