ФорумКазинаChipstar Casino - обща дискусия

Chipstar Casino - обща дискусия

преди 2 години от Samx22x
|
4768 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chipstar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравей


Преди съм се оттеглял от този сайт. Този път обаче получих имейл, че тегленето е неуспешно без обяснение. Не мога да получа отговор чрез чат на живо или по имейл. Не знам накъде да отида от тук?

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

Колко време чакате тегленето да бъде обработено. Трябваше да чакам 5 дни за последното си теглене. Изпращах им имейли всеки ден в продължение на една седмица по отношение на моя акаунт и не получих отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поисках го едва вчера, но веднага получих имейл, в който се казва, че не успях и не мога да получа обяснение

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

Използваме ли крипто за теглене?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, BTC. Направих същото теглене преди. Но този път изглежда е проблем и няма отговор на имейлите ми.

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

Да, предположих, че може да са затворили преди около 1 месец, но имах късмет и ми платиха. Казаха, че чатът на живо вече не е достъпен и, както казах, не са отговорили на нито един от имейлите ми. Какво се случва, когато натиснете изпращане, след като сте въвели вашите данни? file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пише, че тегленето е успешно, но след това веднага получавате неуспешен имейл. Какво те кара да мислиш, че са затворили?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изглеждаше ли, че тази мина каза, че е неуспешна, но все пак получих парите си. Това е само предчувствие, поради факта, че чатът на живо не работи и няма отговор на имейли, на които обикновено отговарят същия ден. От колко време чакаш? Колко показва балансирано? file

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

Отидете в историята на транзакциите, натиснете последния месец, след това потърсете и трябва да видите състоянието на вашето теглене file

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Другото нещо е, че можете да изтеглите само 10 пъти своя депозит, така че ако сте депозирали £50, можете да изтеглите само £500 малко скъпернически, но това е в техните правила и условия

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, и преди съм срещал проблема с x10. Оттеглянето ми гласи, че предстои

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

Е, не можете да направите нищо повече, просто изчакайте и вижте. Трябваше да чакам 5 дни и тогава ми платиха

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Благодаря ви, nigeljc, че ме подкрепяте! 👍


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, и преди съм срещал проблема с x10. Оттеглянето ми гласи, че предстои

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, вашият проблем е съчетан с информацията, която предоставяме, проверете сами тук

В случай, че имате нужда от допълнителна поддръжка, можете да подадете жалба . Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Отговориха ли ви през 5-те дни или тогава нямаше контакт? Но е лошо да се приемат депозити, ако са затворени, но да предположим, че това е, което получавате с нерегулираните казина.

Автоматичен превод:
Samx22x
преди 2 години

EI получи имейл за потвърждение на транзакцията, нищо след това. Бях малко предпазлив към тях, тъй като бях сигурен, че са излезли офлайн за месец, така че им изпратих имейл 3 дни подред, за да се уверя, че е наред с депозирането, нямах отговор, така че не депозирах отново. Жалко, че се държаха добре с мен през времето, когато бях с тях. Надявам се, че греша заради вас и скоро ще получите парите си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, не съм имал проблеми до сега. Беше приятен гладък процес, лесно получаване на отговори. О, добре. Просто трябва да изчакате и да видите. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма отговор на запитвания за поддръжка по имейл. Вместо това, заплашителни съобщения чрез WhatsApp!! Никога не съм изпитвал нещо подобно в моята 20-годишна кариера на играч! Някакъв господин Фу с испански телефонен номер ви пише и също ви заплашва!! Какви методи!!

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 1 година

Здравейте. За какво става въпрос, моля? Имате ли проблеми с казиното? Опитвам се да разбера защо някой иска да те заплашва! Говорейки за това, можете ли да поставите print screen?

Ще бъда тук за актуализация. 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини