преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chanz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както виждам в жалбата , вие успяхте да отворите друга сметка с точно същите лични данни.
Не звучи добре, въпреки че не знам повече подробности.
As I can see in the complaint, you were able to open another account with exactly the same personal details.
Doesn't sound good, though I do not know further details.
Да, Радка, напълно си права. Казиното обяви, че няма блокираща система, която може да блокира нови акаунти, дори ако отворите нов акаунт с вашата лична информация. Това означава, че когато проблемен играч закрие акаунта си в играта поради проблем в играта, той може да отвори нов акаунт със същата лична информация и да играе по всяко време. Не мисля, че звучи отговорно, притеснявам се. Защото сега знам, че има едно казино, което позволява на проблемните играчи да играят, дори ако поискате бан. Не е добро нещо за проблемен комарджия, който се опитва да се възстанови от това заболяване.
Yes, Radka, you are absolutely right. Casino announced that they do not have a blocking system that could block new accounts, even if you open a new account with your personal information. This means that when a problem player closes his game account due to a game problem, he can open a new account with the same personal information and play at any time. I don't think it sounds responsible, I'm worried. Because now I know that there is one casino that allows problem players to play even if you request a ban. Not a good thing for a problem gambler who is trying to recover from this disease.
Kyllä Radka olet aivan oikeassa. Casino ilmoitti että heillä ei ole estojärjestelmää joka voisi blokata uudet tilit, vaikka avaisit samalla henkilötiedoilla uuden tilin. Tämä tarkoittaa sitä, että ongelmapelaajan sulkiessa pelitilin peliongelman takia hän voi koska vain avata uuden tilin samoilla henkilötiedoilla ja pelata. Mielestäni ei kuulosta vastuulliselta, olen huolissani. Koska nyt tiedän, että on yksi kasino joka sallii ongelmapelaajien pelata vaikka pyydät peliestoa. Ei ole hyvä asia ongelmapelaajalle joka yrittää parantua tästä sairaudesta.
Е, след като казиното умишлено признае, че няма налична защита, страхувам се, че никой уязвим играч не трябва да играе там 😕
Well, once the casino deliberately admits no protection is available, no vulnerable player should play there, I'm afraid 😕
Знам, че знаете това😁, но за други бих искал да спомена потребителските отзиви като източник на мнения:
https://casino.guru/user-reviews
Бъди добре! ✨😉
I know you know that😁, but for others, I'd like to mention user reviews as a source of opinions:
https://casino.guru/user-reviews
Be well! ✨😉
Жалко, че вече не е одобрено за Германия, това беше най-доброто казино, в което съм играл.
It's a shame that it's no longer approved for Germany, it was the best casino I've ever played in.
Schade das es nicht mehr für Deutschland zugelassen ist, es war das beste Casino in dem ich je gespielt habe.
Няма нищо храна за това казино.. Greddy като F***.. Спомняте ли си, когато загубих 9500 евро за 5 часа там.. И те ми дадоха бонус от 500 евро и добавиха залог върху него 35 пъти...
There is nothing food about this casino.. Greddy as F***.. Remember when i lost 9500 euro in 5h there.. And they gave me a bonus 500euro and added a wagger on it 35x…
Съжалявам, смятате ли, че казиното е алчно, защото умишлено сте избрали да депозирате такава сума? Или е повече за бонуса?
Бих казал, че изборът винаги е ваш. 🙂
Все пак само мое мнение.
I'm sorry, do you think the casino is greedy because you deliberately chose to deposit such an amount? Or is it more about the bonus?
I'd say the choice is always yours. 🙂
Just my opinion though.
Благодаря ти мамо. Не знаех, че изборът е мой, мислите ли, че някой е опрял пистолет в главата ми и ме е принудил да депозирам? да, едно казино е алчно, когато се отнася към хайролерите така..
Thank u mummy. Indid not know the choise is mine, u think somone had a gun on my head and forced me to deposit? yes a casino is greddy when they treat highroller like this..
Точно така, сине... 😁🙄
Както съм сигурен, че вече знаете – казината са предназначени да печелят постоянни печалби, но вие сте прав, защо бихте взели бонус, който всъщност смятате за лош? виждаш ли Отново твой избор...
Знаете ли други казина, които са по-подходящи за такъв играч като вас?
Exactly, son... 😁🙄
As I'm sure you already know - Casinos are designed to gain steady profits, but you're right, why would you take a bonus you actually found bad? See? Your choice again...
Do you know any other casinos more suitable for such a high roller like you?
maaan Аз също бих искал да имам 9500 евро като безплатни пари
maaan I would also like to have 9500 euro as a free money
Не, брато, не питах за 9500 кешбек.. да кажем, че ти къде си мениджърът на казиното и ти имаш човек, който играе и депозира 9500 евро за 1 ден.. Бихте ли оценили този клиент и може би ще добавите бонус с 10x залог към запазете този клиент. Със сигурност бих го направил.
No bro i was not asking about 9500 cashback.. lets say u where the manager of casino and u have a guy playing and depositing 9500 euro in 1 day.. Would u value this customer, and naybe add a bonus with 10x wagger, to keep this customer. I would defently do that.
Точно така, сине... 😁🙄
Както съм сигурен, че вече знаете – казината са предназначени да печелят постоянни печалби, но вие сте прав, защо бихте взели бонус, който всъщност смятате за лош? виждаш ли Отново твой избор...
Знаете ли други казина, които са по-подходящи за такъв играч като вас?
Exactly, son... 😁🙄
As I'm sure you already know - Casinos are designed to gain steady profits, but you're right, why would you take a bonus you actually found bad? See? Your choice again...
Do you know any other casinos more suitable for such a high roller like you?
Здравей, мамо❤️ да, сега играя в някои естонски казина със седмично връщане на пари от 10% waggerfri. И да, знам, че казината няма да печелят. Но не карайте играч да остане във вашето казино, като залагате на бонуси..
Hello Mum❤️ yes now i an playing on some estonian casinos with a weekly cashback on 10% waggerfri. And yes i know casinos wont off corse make profit. But imo u dont make a player stay on your casino by putting that wagger on bonuses..
Не, брато, не питах за 9500 кешбек.. да кажем, че ти къде си мениджърът на казиното и ти имаш човек, който играе и депозира 9500 евро за 1 ден.. Бихте ли оценили този клиент и може би ще добавите бонус с 10x залог към запазете този клиент. Със сигурност бих го направил.
No bro i was not asking about 9500 cashback.. lets say u where the manager of casino and u have a guy playing and depositing 9500 euro in 1 day.. Would u value this customer, and naybe add a bonus with 10x wagger, to keep this customer. I would defently do that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.