НачалоФорумКазинаCatCasino - обща дискусия

CatCasino - обща дискусия

преди 2 години от nvlado7806
|
14 179 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CatCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Депозирах в Това казино чрез банков превод, спечелих и исках да изтегля сумата от 600 евро. но се оказа, че тези пари не могат да ми бъдат изплатени чрез банков превод. Тогава поисках да изтегля парите си с кредитна карта, ако е възможно но за съжаление не се случи там, тогава поисках чрез e-wallet. но и това не проработи. Боря се вече осем дни и всеки ден той пише в чата, но нищо не може да се направи. Всеки ден те кажи ми да изчакам и да потърся варианти. Някой имал ли е подобен случай и може ли да ми даде съвет какво да правя?

Автоматичен превод:
nvlado7806
преди 2 години

Здравейте, намерих много подобен случай на вашия. Плейърът също е от немски език. Изглежда, че казиното има проблеми с изпращането на пари в Германия. Страхувам се, че ще трябва да използвате някаква криптовалута, за да получите печалбите си от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е много разочароващо. Имат проблеми защо допускат играчи от Германия на първо място. само за да могат да им вземат парите

Автоматичен превод:
nvlado7806
преди 2 години

Не бих казал, че проблемът е причинен само от казиното, бих казал, че по-вероятно е заради всички

бюрокрация, която местният закон поставя върху казината, когато става въпрос за плащания.

Мисля, че Даниел каза добре, когато предложи използването на криптовалута.

Мисля, че трябва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

след 10 дни болка и нервност най-накрая успях да си взема парите

Автоматичен превод:
nvlado7806
преди 2 години

виждаш ли Казах ти. 🙂

Съжалявам, но предполагам е по-сложно за играчи от Германия.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сложно е за всички играчи! Защото казиното е корумпирано! Време е най-накрая да понижим репутацията! Моят акаунт е закрит от мен! Самоизключването поради проблемно игрово поведение трябваше да бъде поискано няколко пъти и беше приложено едва след заплаха от съдебни действия! Сега ми отказват плащане, защото сметката ми е затворена! Защитата на играча се игнорира! Тук те се опитват да принудят играчите да отворят акаунтите си отново, за да заложат кредита си! Морално и правно много съмнително! В допълнение, казиното работи незаконно в много страни! Какво чакаш! Прочетете отзивите и оплакванията и най-накрая действайте в интерес на играчите!!

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 2 години

Здравейте,

направихте каквото можахте, като подадохте жалбата , сега се чудя защо сте депозирали в казино, което работи незаконно на австрийския пазар, има ли шанс да сте знаели това, преди да направите депозитите?

Както и да е, учтиво ви моля да се държите по-приятелски спрямо екипите на Casino Guru , просто дайте малко време на жалбата, за да продължи напред, и всички ще видим дали казиното ще действа съответно или не.

Мислите ли, че можете да направите това?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Коя част от съобщението ми е груба? Този, в който изброявам проблемите с казиното? Или тази, в която критикувам добрата репутация (която други платформи не раздават!)? Ако управлявате публична платформа, трябва ли да можете да се справите с критиката? Не мислиш ли така? И по отношение на въпроса ви: знаех ли, че казиното няма лиценз: някой, който работи за платформа за казино, трябва да бъде достатъчно обучен, за да знае, че проблемните хазартни играчи се възползват от тази вратичка!! Но контра въпрос: Casinoguru също знае, че има само един лиценз за едно казино в Австрия? Защо рекламирате тези казина, като публикувате следното ясно видимо съобщение: „Приема играчи от Австрия"!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Ares1981
преди 2 години

Ако управлявате „публична платформа" и плащате на хора да помагат на играчите безплатно, предполагам, че подобни „съвети също не биха били добре дошли:

"Какво чакате! Прочетете отзивите и оплакванията и най-накрая действайте в интерес на играчите!!"

Схванах го? 🙂

Ние правим нещата по различен начин, разчитаме само на оплаквания и информация, събрана и оценена директно от нашите екипи.

Освен това, ако използвате правилния филтър, за да ви покаже само казина, лицензирани в Австрия (AT лиценз), ще намерите различен резултат. Продължете и го изпробвайте, моля.

file

Разбирам мисълта ви, но вие не разбирате, че казината, изброени на нашия уебсайт, служат за информационни цели - ние не рекламираме казина . Така че, ако казиното приема играчи от Австрия и това е посочено в правилата и условията , ние точно предоставяме тази информация на играчите . От друга страна, всяка държава има свой раздел в списъка с казина, показващ само казината, лицензирани за тази конкретна държава .

Звучи ли всичко по-разумно сега? Надявам се да стане.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поздравления,

За съжаление поради технически причини в момента не можем да теглим към вашите карти. Правим всичко, за да разрешим този процес, но отнема време. Поради тази причина ние се оттегляме към алтернативни методи като: електронни портфейли, криптовалута и теглене към IBAN.

Автоматичен превод:
CatCasino
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ти за това съобщение. Надяваме се, че проблемът ще бъде решен скоро. 🤞

Автоматичен превод:
CatCasino
преди 1 година

Все още ли имате същия проблем? Тъй като се опитвам да изплатя печалбите си с кредитна карта вече за 5-ти път, тя постоянно се отхвърля и в чата продължават да казват, че трябва да направя ново заявление. Вашата публикация беше преди 4 месеца, но проблемът все още съществува тогава?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей Gretche70.

Надявам се, че казиното ще отговори скоро, въпреки че приемам това като прекрасна изненада. Правилно ли разбирам, че не са ви предложени други опции освен кредитната карта? Имам чувството, че не стигаш до никъде. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, от 3 дни исках да изтегля 250 евро. Разбира се, предварително проверих какви методи на плащане имат. От всички тези методи можех да използвам само кредитна карта, защото нямам други методи. Депозирах с кредитна карта и исках да изплатя по същия начин. Плащането непрекъснато се отхвърля и след това многократно ми казват, че трябва да подам нова молба. Тогава ми казаха да разделя изплащането на 2-3 транзакции. Направих това вече 7 пъти. Попитах ги дали не могат просто да ми платят парите по банков път, не ми отговориха. Просто продължава да казва, направете ново приложение. Изпратих и имейл и отново посочих дали има възможност да ми изплати парите по банков път. Досега не съм получил отговор на този имейл. Никога не са ми предлагали друг метод, но аз също не притежавам нито един от другите методи. Моят акаунт е верифициран и играх дори без бонус. Просто продължават да казват, направете ново заявление, затова не мога да стигна повече в този чат. Използвал съм кредитна карта, за да правя депозити и тегления в други казина, така че това също не е моята карта.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file това са методите за теглене

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О, и ако тегленето е отказано, вие дори не получавате известие. Трябва да продължите да проверявате отново, за да видите дали парите най-накрая са изтекли или са отменени отново.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, ако не бях направил екранна снимка на транзакциите си в това казино, никой нямаше да ми повярва. Сега се опитах 9 пъти да получа сумата, 9 пъти беше отхвърлена. И единственото, което казват в чата на живо, е да пусна нова заявка, на която вече направих няколко скрийншота. Наистина никога, никога не съм изпитвал нещо подобно в никое друго казино. Мога само да посъветвам всички да не играят тук. Мисля, че сега е време да подадете жалба, може би тогава ще има решение.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей Gretchen70.

както аз го виждам, казиното има някои проблеми. Въпреки този очевиден факт, казиното избра да постави стена от неработещи решения. Бих казал, че е безсмислено да опитвате нови тегления отново, трябва да се чувствате ужасно стресиращо за вас! За съжаление най-вероятно ще разберете, че даваме на казината 14 пълни дни за проверка и теглене, което ме отвежда до точката на KYC. Мога ли да знам дали вашият акаунт е бил напълно потвърден в миналото?

Въпреки 14-те дни, като подадохте жалбата, вие направихте най-добрата стъпка, бих казал. В най-добрия случай ще ви бъде платено, в най-лошия случай ще трябва да изчакате жалбата да влезе в сила. Просто предоставете всички подходящи екранни снимки, имейли или каквото имате там и ще видим какво ще се случи по-нататък. 🤞🤞🤞

Чувствайте се свободни да ме актуализирате и тук!

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини