За съжаление не чаках 2 седмици за 460 евро, главоболие, отмених го и заложих всичко и се оставих да ме блокират, останете в n1casino до един час, парите са в сметката ми
Unfortunately not I waited 2 weeks for 460 euros, headache, I canceled it and gambled everything and let myself be blocked, stay at n1casino within an hour, the money is in my account
Leider nicht ich habe auf 460 Euro 2 wochen gewartet Kopf Schmerzen habe ich das storniert und alles gezockt und mich sperren lassen bleib bei n1casino innerhalb eine Stunde das Geld sind auf meine Konto
Да, изплатени са поне 3к.
Така че 2 седмици на заявка за теглене (500 € дневно)
Чаках повече от 2 месеца за 3000€. Твърде дълго според мен.
за разбирането
Yes, at least 3k paid out.
So 2 weeks per withdrawal request (500€ daily)
I waited over 2 months for 3000€. Way too long in my opinion.
Regards
Ja immerhin 3k ausgezahlt.
Also 2 Wochen pro Auszahlungsantrag(500€ täglich)
Habe über 2 Monate gewartet für 3000€. Viel zu lange meiner Meinung nach.
Grüße
О, виждам.
Съгласен съм с теб.
Още ли играеш там, чудя се?
Искам да кажа, че в крайна сметка получихте печалбите си и бих казал, че това е едно от най-важните неща. Да, отне доста време, но все пак все пак платено. 🙂
Поздрави
Oh, I see.
I agree with you.
Do you still play there, I wonder?
I mean, you got your winnings in the end and I'd say this is one of the most important things. Yes, it took quite some time, but still paid after all. 🙂
Kind regards
За съжаление не чаках 2 седмици за 460 евро, главоболие, отмених го и заложих всичко и се оставих да ме блокират, останете в n1casino до един час, парите са в сметката ми
Unfortunately not I waited 2 weeks for 460 euros, headache, I canceled it and gambled everything and let myself be blocked, stay at n1casino within an hour, the money is in my account
Leider nicht ich habe auf 460 Euro 2 wochen gewartet Kopf Schmerzen habe ich das storniert und alles gezockt und mich sperren lassen bleib bei n1casino innerhalb eine Stunde das Geld sind auf meine Konto
Жалко, че го заложихте. Сега не знаем дали всъщност са възнамерявали да го изпратят с известно закъснение или изобщо няма да го изпратят.
It's a pity that you gambled it away. Now we don't know if they actually intended to send it with some delay of if they wouldn't send it at all.
Да, изплатени са поне 3к.
Така че 2 седмици на заявка за теглене (500 € дневно)
Чаках повече от 2 месеца за 3000€. Твърде дълго според мен.
за разбирането
Yes, at least 3k paid out.
So 2 weeks per withdrawal request (500€ daily)
I waited over 2 months for 3000€. Way too long in my opinion.
Regards
Ja immerhin 3k ausgezahlt.
Also 2 Wochen pro Auszahlungsantrag(500€ täglich)
Habe über 2 Monate gewartet für 3000€. Viel zu lange meiner Meinung nach.
Grüße
Казиното не предоставя бонус за добре дошли, въпреки че никога не съм имал изплащане в тази група (rabidi).
Хората ви запазват регистрацията и играят там, получавате бонус заключване, дори ако загубите! поздрави излизат
Casino does not grant a welcome bonus although I have never had a payout in this group (rabidi).
People save you the registration and play there you get a bonus lock even if you lose! greetings go out
Casino gewährt keine Willkommensbonus obwohl ich noch nie eine Auszahlung in diesem Konzern(rabidi) hatte.
Leute spart euch das anmelden und spielen dort ihr bekommt bonussperre auch wenn ihr verliert ! Grüße gehen raus
Здравейте!
Благодаря за усилието. Обясниха ли ви въпроса, чудя се? Проверих списъка с бонуси, достъпен за играчи от вашата страна, но сега изглежда, че са налични само стандартни бонуси за депозит . Липсва ли ни някой?
От какъв вид бонус се интересувахте?
Позволете ми да спомена тук, че не всеки играч обича да взема бонуси.🙂
Hello!
Thanks for your effort. Have you been explained the issue, I wonder? I checked the bonuses list available for players from your country, but only standard deposit bonuses seem available now. Are we missing any?
What kind of bonus were you interested in?
Allow me to mention here not every player is fond of taking bonuses.🙂
Беше ми разрешено да използвам бонуса за добре дошли, след което вече нямах право да използвам бонуса за презареждане поради решение на ръководството. Не съм играл през Max bet, не съм играл никакви забранени игри, прочетох условията за бонус, така че това е странно
I was allowed to use the welcome bonus after which I was no longer allowed to use the reload bonus due to a decision by the management. I didn't play through Max bet, I didn't play any forbidden games, I read the bonus conditions, so that's weird
Den willkomensbonus durfte ich nutzen danach den reload Bonus nicht mehr aus Entscheidung der Geschäftsleitung nicht über Max bet gespielt keine verbotene spiele gespielt bonusbedingungen durchgelesen also das ist komisch
Е, случва се.
Казината си запазват правото да решат кой да получи бонуса. Боя се, че това се нарича управленско решение. Може би вашата история на депозитите и бонусите е била проверена, след което е взето решението.
От играча зависи дали ще приеме това или ще намери друго казино.
Well, it happens.
Casinos reserve the right to decide who gets the bonus. This is called the management decision, I'm afraid. Maybe your deposit and bonus history was checked, then the decision was made.
It's up to the player to accept that or find another casino.
Управленско решение точно както беше!
за съжаление не направих нищо нередно, не играх с максимален залог, депозирах само 3 бонуса. Благодаря, знам, че си прав, търся други казина
Management decision exactly the word it was!
unfortunately I didn't do anything wrong, didn't play with max bet, only deposited 3 bonuses. Thanks, I know you're right, I'm looking for other casinos
Managemententscheidung genau das wort war es !
leider habe ich nichts verbrochen nicht über max bet gespielt nur 3 bonuse eingezahlt . danke trozdem ich weiß sie haben recht suche mir andere casinos
Разбирам разочарованието ви. Обичайното обяснение, дадено от казината, е, че безплатните бонуси - или бонусите като цяло - се дават на играчи за свободното време, които им помагат, докато губят. Така че в резултат на това печелившите играчи най-вероятно вече не се считат за играчи в свободното време.
За мен има смисъл, но и двамата знаем, че става въпрос за бизнес. 🙂
I understand your frustration. The usual explanation given by casinos is that free bonuses - or bonuses in general - are given to leisure players helping them out while losing. So, as a result, winnings players are most likely not considered leisure players anymore.
It makes kind of sense to me, but we both know it's about business. 🙂
Добър ден и честита нова 2024 година на всички
Казино Casombie не изплаща печалбите ми, анулира се всеки път, какво мога да направя, няма обяснение от поддръжката, нищо.
Любезно ви благодаря
Good afternoon and a happy new year to 2024 @all
Casombie Casino doesn't pay out my winnings, it's canceled every time, what can I do, no explanation from support, nothing.
Thank you kindly
Guten Tag und einen Guten Rutsch ins 2024 @all
Casombie Casino zahlt mein Gewinn nicht aus,es wird jedes mal abgebrochen,was kann ich tun,keine Erklärung des Supports nichts.
Danke MfG
Здравей и на теб Честита Нова Година!
Въпреки това смятам, че бихте могли да се възползвате от малко помощ в началото, когато става въпрос за Casombie Casino...
Забелязахте ли, че Петронела наистина може да има нужда от допълнително обяснение? Моля, помогнете й сега; използвайте тази връзка, за да го направите .
Не се колебайте, моля. Обяснете ситуацията дори тук, ако нямате нищо против.
Hello, and happy New Year to you too!
However, I feel you could use some help with the start when it comes to the Casombie Casino...
Have you noticed that Petronela could really use some further explanation? Please assist her now; use this link to do so.
Don't hesitate, please. Explain the situation even here, if you don't mind.
НАЙ-ЛОШОТО КАЗИНО, В КОЕТО СЪМ ИГРАЛ!!!!!
ИГРИТЕ И БЕЗПЛАТНИТЕ ЗАВРЪТАНИЯ НЕ ПЛАЩАТ ИЗОБЩО НИЩО
НАПРИМЕР: ДЕПОЗИТ ОТ 2 ДО 5€ ВЗЕМЕТЕ БЕЗПЛАТНИ ЗАВРЪТАНИЯ СЛЕД ВЕЧНОСТ И ЧИСЛАТА 10€ ИЛИ 15€ ИЛИ 30€ НАЙ-ВИСОКАТА КОЯТО ПОЛУЧИХ НА 5€ БЕШЕ 70€ СЛЕД ЗАГУБА 400€
ЗА МЕН ТОВА Е ИЗМАМА!!!!!
СЪЩО ЗАКРИВАНЕТО НА АКАУНТ НЕ РАБОТИ ПОДДРЪЖКАТА НЕ ОТГОВОРЯ НАПИСАХ НЯКОЛКО ИМЕЙЛА С ИСКАНЕ ДА ЗАКРИЯ АКАУНТА МИ, НО НЕ ПОЛУЧАХ ОТГОВОР
THE WORST CASINO I HAVE EVER PLAYED IN!!!!!
THE GAMES AND FREE SPINS PAY NOTHING AT ALL
FOR EXAMPLE: DEPOSIT 2 TO 5€ GET FREE SPINS AFTER AN ETERNITY AND THE NUMBERS 10€ OR 15€ OR 30€ THE HIGHEST I GOT ON 5€ WAS 70€ AFTER LOST 400€
THIS IS FRAUD TO ME!!!!!
ALSO ACCOUNT CLOSING DOES NOT WORK SUPPORT DOES NOT RESPOND I WROTE SEVERAL EMAILS REQUESTING TO CLOSE MY ACCOUNT BUT GET NO REPLY
DAS SCHLECHTESTE CASINO IN DEM ICH JEMALS GESPIELLT HABE !!!!!
DIE SPIELE SOWIE FREISPIELE ZAHLEN GAR NICHTS
ZUM BEISPIEL : EINZATZ 2 BIS 5 € BEKOMME NACH EINER EWIGKEIT FREISPIELE UND DIE ZAHLEN 10 € ODER 15€ ODER 30€ DAS HÖCHSTE WAS ICH MAL BEKOMMEN HABE AUF 5€ WAREN 70€ NACH VERLORENEN 400€
DAS IST FÜR MICH BETRUG !!!!!
AUSERDEM KONTOSCHLIESUNG GEHT NICHT SUPPORT ANTWORTET NICHT HABE MEHRERE EMAILS GESCHRIEBEN MIT DER BITTE MEIN KONTO ZU SCHLIEßE BEKOMME ABER KEINE ANTWORT
Здравейте, виждам, че имате доста лош опит с казината, тъй като пишете на третото.
Все пак трябва да сте наясно, че казиното винаги има предимство пред играча, който обикновено губи депозита си тук. Ако чувстваш, че не можеш да спечелиш, бих спрял да играя, за да не свърши зле.
Що се отнася до закриването на сметката, все още нямате отговор от казиното? Кога поискахте затварянето?
Уведомете ме и ако имате продължителни проблеми, ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, I see you have a pretty poor experience with casinos since you are writing to the third one.
However, you should be aware that the casino always has an advantage over the player who usually loses his deposit here. If you feel that you can't win, I would stop playing so that it doesn't end badly.
As for closing the account, you still have no answer from the casino ? When did you request the closure ?
Let me know and if you have continuous trouble so we will try to help you.
Ще направя това също, защото моят опит показва, че почти не печелите нищо в повечето казина
Да, написах няколко имейла с молба да закрия акаунта преди 1 седмица, преди 5 дни и вчера все още не получих отговор от casombie
I will do that too because my experience is that you hardly win anything at most casinos
Yes, I've now written several emails asking to close the account 1 week ago 5 days ago and yesterday I still didn't get a response from casombie
Das werde ich auch tut denn meine Erfahrung ist das bei den meisten Casinos mann kaum was gewinnt
Ja habe jetzt mehrere Emails geschrieben mit der Bitte das Konto zu schließen vor 1 Wochen vor 5 Tagen und gestern immer noch keine Antwort bekommen von casombie
Мисля, че е най-рационално, ако се чувстваш така.
Относно закриването на вашия акаунт и факта, че казиното не е отговорило на нито един от вашите имейли, бих препоръчал да подадете жалба.
Не мисля, че казиното трябва да игнорира такова искане и най-малкото отговорът би бил абсолютно необходим.
Можете да подадете жалба , като кликнете върху тази връзка . ⬅️
Ако имате нещо ново и следователно отговор от казиното, не забравяйте да ни уведомите.
I think it's most rational if you feel that way.
Regarding the closure of your account and the fact that the casino hasn't replied to any of your emails, I would recommend filing a complaint.
I don't think the casino should ignore such a request and at the very least a response would be absolutely essential.
You can submit a complaint by clicking on this link. ⬅️
If you have something new and therefore a response from the casino, be sure to let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.