НачалоФорумКазинаCasombie Casino - обща дискусия

Casombie Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Mika4040
|
21 918 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4

Какво ще кажете за вашето оттегляне? Получихте ли го вече?

Автоматичен превод:

За съжаление не чаках 2 седмици за 460 евро, главоболие, отмених го и заложих всичко и се оставих да ме блокират, останете в n1casino до един час, парите са в сметката ми

Автоматичен превод:

Да, изплатени са поне 3к.

Така че 2 седмици на заявка за теглене (500 € дневно)

Чаках повече от 2 месеца за 3000€. Твърде дълго според мен.

за разбирането

Автоматичен превод:

О, виждам.

Съгласен съм с теб.

Още ли играеш там, чудя се?

Искам да кажа, че в крайна сметка получихте печалбите си и бих казал, че това е едно от най-важните неща. Да, отне доста време, но все пак все пак платено. 🙂

Поздрави

Автоматичен превод:

За съжаление не чаках 2 седмици за 460 евро, главоболие, отмених го и заложих всичко и се оставих да ме блокират, останете в n1casino до един час, парите са в сметката ми

Автоматичен превод:

Жалко, че го заложихте. Сега не знаем дали всъщност са възнамерявали да го изпратят с известно закъснение или изобщо няма да го изпратят.

Автоматичен превод:

Да, изплатени са поне 3к.

Така че 2 седмици на заявка за теглене (500 € дневно)

Чаках повече от 2 месеца за 3000€. Твърде дълго според мен.

за разбирането

Автоматичен превод:

Това със сигурност е много дълго време за чакане. Не мога да си представя какво би се случило, ако спечелиш 20+ хиляди.

Автоматичен превод:

Казиното не предоставя бонус за добре дошли, въпреки че никога не съм имал изплащане в тази група (rabidi).


Хората ви запазват регистрацията и играят там, получавате бонус заключване, дори ако загубите! поздрави излизат

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized518

Здравейте!

Благодаря за усилието. Обясниха ли ви въпроса, чудя се? Проверих списъка с бонуси, достъпен за играчи от вашата страна, но сега изглежда, че са налични само стандартни бонуси за депозит . Липсва ли ни някой?

От какъв вид бонус се интересувахте?

Позволете ми да спомена тук, че не всеки играч обича да взема бонуси.🙂

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Беше ми разрешено да използвам бонуса за добре дошли, след което вече нямах право да използвам бонуса за презареждане поради решение на ръководството. Не съм играл през Max bet, не съм играл никакви забранени игри, прочетох условията за бонус, така че това е странно

Автоматичен превод:
Anonymized518

Е, случва се.

Казината си запазват правото да решат кой да получи бонуса. Боя се, че това се нарича управленско решение. Може би вашата история на депозитите и бонусите е била проверена, след което е взето решението.

От играча зависи дали ще приеме това или ще намери друго казино.


Edited
Автоматичен превод:

Управленско решение точно както беше!


за съжаление не направих нищо нередно, не играх с максимален залог, депозирах само 3 бонуса. Благодаря, знам, че си прав, търся други казина

Автоматичен превод:
Anonymized518

Разбирам разочарованието ви. Обичайното обяснение, дадено от казината, е, че безплатните бонуси - или бонусите като цяло - се дават на играчи за свободното време, които им помагат, докато губят. Така че в резултат на това печелившите играчи най-вероятно вече не се считат за играчи в свободното време.

За мен има смисъл, но и двамата знаем, че става въпрос за бизнес. 🙂


Автоматичен превод:

Добър ден и честита нова 2024 година на всички

Казино Casombie не изплаща печалбите ми, анулира се всеки път, какво мога да направя, няма обяснение от поддръжката, нищо.

Любезно ви благодаря

Автоматичен превод:
doggen0612

Здравей и на теб Честита Нова Година!

Въпреки това смятам, че бихте могли да се възползвате от малко помощ в началото, когато става въпрос за Casombie Casino...

Забелязахте ли, че Петронела наистина може да има нужда от допълнително обяснение? Моля, помогнете й сега; използвайте тази връзка, за да го направите .

Не се колебайте, моля. Обяснете ситуацията дори тук, ако нямате нищо против.

Edited
Автоматичен превод:

НАЙ-ЛОШОТО КАЗИНО, В КОЕТО СЪМ ИГРАЛ!!!!!

ИГРИТЕ И БЕЗПЛАТНИТЕ ЗАВРЪТАНИЯ НЕ ПЛАЩАТ ИЗОБЩО НИЩО

НАПРИМЕР: ДЕПОЗИТ ОТ 2 ДО 5€ ВЗЕМЕТЕ БЕЗПЛАТНИ ЗАВРЪТАНИЯ СЛЕД ВЕЧНОСТ И ЧИСЛАТА 10€ ИЛИ 15€ ИЛИ 30€ НАЙ-ВИСОКАТА КОЯТО ПОЛУЧИХ НА 5€ БЕШЕ 70€ СЛЕД ЗАГУБА 400€

ЗА МЕН ТОВА Е ИЗМАМА!!!!!

СЪЩО ЗАКРИВАНЕТО НА АКАУНТ НЕ РАБОТИ ПОДДРЪЖКАТА НЕ ОТГОВОРЯ НАПИСАХ НЯКОЛКО ИМЕЙЛА С ИСКАНЕ ДА ЗАКРИЯ АКАУНТА МИ, НО НЕ ПОЛУЧАХ ОТГОВОР

Автоматичен превод:
sulawa89

Здравейте, виждам, че имате доста лош опит с казината, тъй като пишете на третото.

Все пак трябва да сте наясно, че казиното винаги има предимство пред играча, който обикновено губи депозита си тук. Ако чувстваш, че не можеш да спечелиш, бих спрял да играя, за да не свърши зле.

Що се отнася до закриването на сметката, все още нямате отговор от казиното? Кога поискахте затварянето?

Уведомете ме и ако имате продължителни проблеми, ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Ще направя това също, защото моят опит показва, че почти не печелите нищо в повечето казина


Да, написах няколко имейла с молба да закрия акаунта преди 1 седмица, преди 5 дни и вчера все още не получих отговор от casombie

Автоматичен превод:
sulawa89

Мисля, че е най-рационално, ако се чувстваш така.

Относно закриването на вашия акаунт и факта, че казиното не е отговорило на нито един от вашите имейли, бих препоръчал да подадете жалба.

Не мисля, че казиното трябва да игнорира такова искане и най-малкото отговорът би бил абсолютно необходим.

Можете да подадете жалба , като кликнете върху тази връзка . ⬅️

Ако имате нещо ново и следователно отговор от казиното, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

От 21 февруари 2025 г. имам чакаща заявка за възстановяване. Предполага се, че е маркирана като приоритетна от седмици, но никой не е успял да я разреши досега.

За съжаление, жалбата беше отхвърлена, без да включва казиното.

Междувременно моите имейли до Casombie се игнорират, без значение на кой адрес пиша (Поддръжка/VIP/Жалби). Чатът на живо продължава да ме отблъсква ден след ден.

Как най-накрая да получа парите си? Някой има ли съвети?

Автоматичен превод:
Smarterin

За съжаление, не беше в нашите правомощия да ви помогнем поради факта, че не сте посочили ясно причината пред казиното, както беше обяснено във вашата жалба .

Много е важно да го направите и само в този случай ще се свържем с казиното и ще направим всичко възможно, за да ви върнем сумата.

Съжалявам обаче, че се озовахте в тази ситуация.

Автоматичен превод:

Разбирам това, но не осъзнавах колко решаващо ще бъде предварително. Сега просто се опитвам да се боря сам, но е много изморително и изключително разочароващо.

Автоматичен превод:
Smarterin

Сигурно трябва да е така.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини