преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casitsu Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, изглежда, че информацията относно наличната опция за плащане/депозит може да бъде достъпна след влизане. Прегледах страницата с често задавани въпроси и плащане, но не намерих нищо. Някой има ли съответен опит, моля?
Hello it seems that info regarding available payment/deposit option can be access after login. I browsed FAQ and payment page but found nothing. Does anybody have any relevant experiences, please?
Благодарим Ви за обратната връзка. Ще направим значителни подобрения в нашите страници с често задавани въпроси и плащания, за да изясним кои методи на плащане са налични.
По отношение на криптовалутите: Всички налични криптовалути са изброени в долната част на страницата за плащания. Освен това, когато се опитате да направите депозит, всички наши приети геопозиции включват BTC, BCH, LTC, ETH, DOG и Tether като налични методи за плащане за крипто транзакции. Ако щракнете върху някой от тях, страницата веднага ще ви покаже съответната информация за портфейла.
Thank you for your feedback. We are going to make vast improvements to our FAQ and Payments pages in order to clarify which payment methods are available.
In regards to crypto currencies: All available crypto currencies are listed at the bottom of the payments page. Additionally, when you attempt to make a deposit, all of our accepted geos do feature BTC, BCH, LTC, ETH, DOG and Tether as available payment methods for crypto transactions. If you click on any of them, the page will immediately show you the relevant wallet information.
Здравейте и ви благодаря за информацията и усилията.
Hello, and thank you for your info and efforts as well.
Това би било страхотно. Виждам, че много играчи се страхуват да използват крипто, особено защото не знаят как да го използват и се страхуват, че ако направят нещо нередно, „парите" могат да бъдат загубени завинаги.
That would be great. I can see that many players are afraid of using crypto especially because they don't know how to use it and they're afraid that if the do something wrong, the "money" can be lost forever.
Още не съм ги опустошавал и чакам почти месец
I have not ravaged them yet and I have been waiting for almost a month
mi jeszcze nie wypladzili a czekam prawie miesiac
Дори не очаквах, че мога да спечеля нещо и също така платих малко пари, за да ми помогне да спечеля пари
I did not even expect that I could win something and I also paid a little bit of money to help me win money
ja nawet się nie spodziewałem tego że mogę coś wygrać a też trochę wpłaciłem takie pieniądze trochę by mi pomogły winasowo
Здравейте, само да оправя нещата: Чакате тегленето в това казино почти месец? Може би трябва да използвате някаква помощ. Преминахте ли вече KYC, моля?
Hello, just to sort things out: You have been waiting for the withdrawal in this casino for almost a month? Maybe you should use some help. Have you passed KYC yet, please?
Съжалявам, че трябва да информирам общността, че току-що изтрих 60 публикации, мотивирани от казино. 🙁
Casitsu изпрати на играчите такова съобщение с молба да създадат „хубав" потребителски преглед тук на нашия уебсайт:
Което е напълно неприемливо и противоречи на нашите политики:
https://casino.guru/terms-and-conditions
"3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от Потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинското преживяване на играчите в отделните казино уебсайтове. Ето защо ние си запазваме правото да изтриваме Потребителски рецензии, които са създадени от Потребителите, след като са били мотивирани да го направят така от казиното, например като им предложите бонус в замяна на преглед."
Всички рецензии бяха отхвърлени, както и всички похвални публикации, създадени тук във форума.
Имайте предвид, че се стремим да запазим потребителската оценка безпристрастна и всички подобни опити ще завършат по същия начин.
Нека бъдем честни един с друг, ако харесвате казиното и неговите услуги, не е нужно да бъдете тласкани от наградата. 🙏💚
I'm sorry to inform the community that I have just deleted 60 casino-motivated posts. 🙁
Casitsu sent players such an announcement asking them to create a "nice" user review here on our website:
Which is totally unacceptable and also against our policies:
https://casino.guru/terms-and-conditions
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a review."
All reviews were rejected as well as all praising posts created here on the forum.
Kindly mind we aim to keep the user rating unbiased and all similar attempts will end up the same.
Let's be honest with each other, if you like the casino and its services, you do not need to be pushed by the reward. 🙏💚
За мен това е добро казино, има много добри промоционални оферти и понякога наистина силни бонуси за депозит, които никое друго казино не може да се мери, игрите вървят гладко и без никакви проблеми. За съжаление все още не съм успял да го изплатя. И много любезно обслужване на клиенти също е на разположение 24/7. Засега съм доволен от казиното 😉
For me it is a good casino, has a lot of good promotional offers and sometimes really strong deposit bonuses that no other casino can match, the games run smoothly and without any problems. Unfortunately I haven't gotten around to paying it out yet. And very friendly customer service is also available 24/7. I'm happy with the casino for now 😉
Für mich ist es ein gutes Casino, hat sehr viele gute Promotion angebote und manchmal echt starke Einzahlungsbonuse, wo kein anderes kasi mithält, die spiele laufen flüssig und ohne hänger. Zur auszahlung bin ich leider noch nicht gekommen. Und ein sehr freundlicher Kundendienst ist auch 24/7 zu erreichen. Bin vorerst zufrieden mit dem Casino 😉
Моето едно от любимите ми казина. Богат избор от игри и страхотен чат определено са плюс. препоръчвам
My one of my favorite casinos. A wide selection of games and great chat are definitely a plus. I recommend
Moje jedno z ulubionych kasyn. Szeroki wybór gier i świetny kontakt z czatem jak najbardziej na plus. Polecam
Хм, много играчи написаха подобен пост преди теб. Бихте ли разказали по-подробно за вашия опит в това казино освен това, което сте написали? Мисля, че може да е интересно.
Hm, a lot of players wrote a similar post before you. Could you also elaborate on your experience in this casino besides what you wrote ? I think it could be interesting.
Мисля, че казиното е страхотно, бонус за бързо изплащане на къщата, любезен обслужващ персонал отгоре
I think the casino is great, quick payout bonus on the house, friendly service staff top
Ich finde das Casino sehr toll schnelle Auszahlung Bonus aufs Hause freundlich Service Mitarbeiter top
Искате ли да кажете нещо по-смислено от това? Мисля, че би било хубаво да споделите част от опита си, а не просто произволни публикации. Какво мислиш ?
Would you like to say something more meaningful than that ? I think it would be nice to share some of your experience rather than just random posts. What do you think ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.