преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casiroom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След като прочетох отзив на друг човек тук за офшорно казино и аз съм жертва на абсолютно същата измама с казино CASIROOM, бих искал да предупредя играчите да не използват тези уебсайтове. Те вземат банковите ви данни и се опитват да злоупотребят с вашите сметки. Те също така искат вашия паспорт, предно и задно копие на банкова карта, което никое законно казино не би направило, за да изтеглите парите си, когато сте най-уязвими, за да си върнете парите. Повдигнах го с екип за измами и наистина се надявам да бъдат хванати за измама на потребителите. Моля, не използвайте тези сайтове като Casiroom, те са измамници.
After reading review of another person here about an offshore casino and myself being a victim of exact same fraud with CASIROOM casino, I would like to warn punters not to use these websites. They take your bank details and attempt to misuse your accounts. They also ask for your passport, bank card front and back copy which no legit casino would do in order for you to withdraw your money when you are most vulnerable to have your money back. I have raised it with fraud team and really hope they get caught for cheating the users. Please do not use these sites such as Casiroom, they are fraudsters.
Те използват фалшиви копия на игри и работят без лиценз според информацията в нашия преглед. Защо играехте там? Блокиран ли си на Gamstop?
They use fake copies of games and operate without a license according to info in our review. Why did you play there? Are you blocked on Gamstop?
Не осъзнах, докато не го изпитах, не, не съм блокиран в Gamstop, но предпочетох да използвам кредитната си карта вместо дебитна, затова избрах този уебсайт, но сега се разкайвам и си научих урока. 100% съм убеден, че те са фалшиви потребители и измамници. Те се опитаха да ме таксуват много пъти без моето съгласие, така че бих посъветвал всички да не използват тези уебсайтове. Направих по-голямата част от печалбите от залагания на мачове и някои от казино и не беше обработено теглене.
I didn't realise until I experienced it, no I'm not blocked on Gamstop but I preferred using my Credit card instead of debit thats why I chose that website but I repent it now and learned my lesson. I'm 100% convinced that they are fake and scam users. They tried to charge me many times without my consent so I would advise everyone not to use these websites. I made most of the winnings on match betting and some on casino and no withdrawal has been processed.
Мисля, че съпоставените залагания може да са забранени на определени уебсайтове, но това не обяснява защо са се опитали да таксуват картата ви няколко пъти. Това наистина звучи като опасно поведение.
I think matched betting might be forbidden on certain websites, but it doesn't explain why they tried to charge your card multiple times. That really sounds like a dangerous behaviour.
Здравейте,
Честно казано, бих казал, че е по-добре да попитате за вероятността от плащане, вместо за периода 😔.
Позволете ми да отбележа, че:
Съжалявам, но ще се изненадам, ако ви платят.
Моля, намерете си прилично казино с поне лиценз Кюрасао
Hello,
Frankly, I would say that better asking about the probability of any payment instead of the period 😔.
Allow me to point out that:
I'm sorry but I would be surprised if you got paid.
Please, find yourself a decent casino with at least a Curacao license
Разбирам, че това не е регулиран сайт, но са спечелили над 5 000 в casiroom и са имали 2 неуспешни тегления поради „технически" проблеми, сега опитвайки биткойн. Някой друг имал ли е подобен опит? Колко време отнема да се намери сметка в биткойн и т.н. - ако някога се случи?
I understand it’s not a regulated site but have won over 5k on casiroom have had 2 unsuccessful withdrawals due to "technical" issues now trying bit coin. Has anyone else had similar experience? How long does it take to hit account in bit coin etc - if it ever does ?
Здравейте,
Преместих публикацията ви тук, за да съм в крак с темата.
Използването на биткойн превода трябва да бъде незабавно плащане, но може да бъде удължено, когато всяка страна използва различен портфейл. Не съм сигурен дали това е вашият случай или какво означават тези технически проблеми.
Казиното трябва да обясни, бих казал.
Hello,
I moved your post here to keep up with the topic.
Using the bitcoin transfer should be an instant payment, however, it may be prolonged when each side uses a different wallet. I'm not sure if this is your case, or what these technical issues mean.
The casino should explain I'd say.
Помолих ги да закрият окончателно акаунта ми преди повече от година. Обясних, че съм пристрастен и отчаяно искам да го затворят. Всеки път го отварят след 3 месеца и в момент на лудост се връщам на сайта. Направих над 20 опита да се оттегля, но за една година само 2 бяха успешни. Всяко неуспешно теглене води до изчакване още 2 дни за повторния опит и след това това води до това, че харча тези пари обратно на сайта. Имаха технически грешки като причина за неплащането, също така обвиниха моята карта (тази, която използвам за депозиране) и ме накараха да отворя крипто сметка (която никога не използвах в крайна сметка). Това ми струва хиляди и сега, след като го затворих отново снощи, отново получих имейл, в който се казва, че ще го отворят отново след 3 месеца. Като пристрастен съм регистриран в GAMSTOP, но този сайт не е покрит. Иска ми се никога да не се бях регистрирал. Ще ми отнеме 3 месеца, за да изплатя този дълг, точно както миналия път и предишния път, и времето преди това.
I asked them to close my account permanently over a year ago. I explained I am an addict and desperate for them to close it. Every time they open it after 3 months and in a moment of madness I am back on the site. I have made over 20 attempts to withdraw but in a year only 2 were successful. Each failed withdrawal results in waiting another 2 days for the retry and then that results in me spending that money back on the site. They have had technical errors as the reason for not paying, also they blamed my card (the one i use to deposit) and they made me open a crypto account (which i never used in the end). This has cost me thousands and now after closing it again last night I have a email again saying they will re-open it in 3 months. As an addict I am registered with GAMSTOP but this site is not covered. I wish I had never signed up. It will take me 3 months to pay this debt off just like last time and the time before and the time before that.
Също така забелязвам, че сега са променили сайта си на Casiroom777 и старият сайт вече не работи. Освен това, след като спечелите и в 2 случая, когато ми платиха, беше невъзможно да спечеля отново след това, дори когато сте похарчили печалбите 4 пъти повече, никога няма да получите бонус за слот или голяма печалба. Пробвах всяка игра на сайта им.
I also notice they have changed their site now to Casiroom777 and the old site no longer works. Also, once you win and on the 2 occasions they paid me, it was impossible to win again after that even when you have spent the winnings 4 times over you will never get a bonus on a slot or a big win. I tried every game on their site.
Здравей Хардинг.
Какво ще кажете за подаване на жалба ? Намирам за доста любопитно, че техните инструменти за отговорен хазарт са маркирани като "добри", вярвам, че това вече не е така.
В краен случай бих променил паролата на произволна комбинация и никога не бих я запазил. За съжаление мисля, че опцията за възстановяване може да развали ефекта, но можете поне да я изпробвате.
Бих искал също да спомена раздела, който е внимателно направен за играчи с пристрастяване , можете дори да намерите някакъв вид местни помощни центрове , така че, моля, разгледайте го.
Какво мислиш за това?
Hello harding.
How about submitting a complaint? I find it rather curious that their responsible gambling tools are marked as "good", I believe that this is not the case anymore.
As a last resort option, I would change the password to a random combination and never save it. Sadly, I think that the recovery option can spoil the effect, but you can at least try it out.
I'd also like to mention the section carefully made for players with addiction, you can even find some sort of local help centers, so please, check it out.
What do you think about it?
Ако се оплача, какво могат да направят? Имам много имейли (стотици), които се оплакват, че няма да ме блокират завинаги. Казват, че не могат, но са достатъчно умни, за да създадат софтуер за фалшиви игри. Връщайки се всеки път, когато ми отваряха сметката, похарчих много пари. След като бъде затворен, отнема цяла вечност, за да се изплати всичко, след което го отварят отново и това е просто кръг на гибел. Винаги печеля от първия път, но те винаги се извиняват да не платят. Когато плащането бъде отхвърлено (след 2 дни) ме молят да опитам отново. До 4 дни обикновено изразходвам печалбите, тъй като не мога да депозирам, докато чакам теглене (научих и това, което провали тегленето). Просто се чувствам глупав и за смях.
If I complain what can they do? I have many emails (hundreds) complaining that they wont block me for good. They say they cant, yet they are clever enough to create software to fake games. Going back each time they have opened my account i have spent a lot of money. Then after it is closed it takes forever to pay it all off then they open it again and its just a circle of doom. I always win the first time, but they always make an excuse not to pay. When the payment is rejected (after 2 days) they ask me to try again. By 4 days I have usually spent the winnings as I cant deposit whilst I am waiting for a withdrawal (I learned that one too which mucked up a withdrawal). I just feel stupid and a laughing stock.
Е, ако се оплачете, вие давате възможност на екипа за оплаквания да проучи как казиното обработва такива заявки и да посъветва казиното да го направи по-добре, ако е необходимо. Така че очевидно, ако не се оплачете, като изпратите жалбата, можем да обсъдим това тук във форума, но технически всичко ще изглежда наред, защото няма жалба за обсъждане с казиното. Е, истинската репутация на казиното е много лоша , трябва да опитате всичко, което да ви помогне да спрете да играете на такъв сайт.
Разбира се, зависи от вас.
Well, if you complain you give the Complaint Team the chance to investigate how the casino handles such requests and advise the casino to do it better if needed. So obviously, if you do not complain by submitting the complaint, we can debate about it here on the forum, but technically everything would seem ok because there is no complaint to discuss with the casino. Well, the casino's actual reputation is very bad you should try anything to help you stop playing on such a site.
It's up to you of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.