преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoWin.bet - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да знам дали можете да ми помогнете с моята заявка за теглене, която е висяща от 85 работни дни
I would like to know if you can help me with my withdrawal request that has been pending for 85 business days
Gostaria de saber se podem ajudar me com o meu pedido de levantamento que está pendente há 85 dias uteis
Здравейте, жалко е, че не сте проверили много лошия им рейтинг, преди да играете там. Страхувам се, че много хора имат същия проблем там. 🙁 Освен това казиното изглежда не се интересува от контакт с нашия екип за жалби, докато се опитваме да помогнем на чакащите играчи. Вижте сами: https://casino.guru/complaints/unresolved
Чувствайте се свободни да подадете своя собствена жалба, но аз не бих бил много оптимист.
По-добре си намерете прилично казино.
Hello, it's shame you did not check their very bad rating before you played there. A lot of people have the same problem there, I'm afraid. 🙁 Furthermore, the casino seems not to be interested in getting in touch with our Complaint Team while we try to help waiting players. See for yourself: https://casino.guru/complaints/unresolved
Feel free to submit your own complaint, however, I would not be very optimistic.
Better find yourself a decent casino.
Добро утро, просто исках да покажа, че когато играех в казиното, имах достъп чрез този преглед
Good morning, I just wanted to show that when playing at the casino I accessed through this review
Bons dias só queria mostrar que ao jogar no casino eu acedi através desta avaliação
Добро утро Водолей 1968,
Казвате, че намирате това казино на нашия уебсайт, чели сте предупрежденията и дори сте решили да играете там, прав ли съм? Трябва да кажа, че не бих играл в казиното с рейтинг 0,9 от 10.
Good morning Aquarius1968,
You are saying that you find this casino on our website, read the warnings, and even decided to play there, am I correct? I must say I would not play in the casino with a rating of 0,9 out of 10.
Съжалявам, но не виждам смисъл тук. Има ли нещо, с което мога да ви помогна?
I'm sorry, but I do not see the point here. Is there anything I can help you with?
Здравейте исках да знам дали някой е теглил от casinobetwin и ако да, колко време е използвал чакането почти 3 месеца и все още чака
Hi was wanting to known has any one had they withdraw of casinobetwin and if yes how long did use wait on on nearly 3 months and still pending
Здравейте,
Искрено съжалявам, че сте избрали такова казино.
Според информацията на Aquarius1968 той чака 85 работни дни и това е публикувано преди 2 месеца.
Дори оплакването му не беше разрешено 🙁.
Съжалявам, но това казино е измама, бих казал:
Hello,
I'm honestly sorry you've picked such a casino.
According to the information from Aquarius1968, he's been waiting for 85 business days and this was posted 2 months back.
Even his complaint was not resolved 🙁.
I'm sorry but this casino is a scam, I'd say.:
Casinowins е част от същата група S Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Mr Sloty 4 Crowns Pulp CasinoMGA, така че шансовете да получите парите си са меко казано много малки
Casinowins is part of the same group S Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Mr Sloty 4 Crowns Pulp CasinoMGA so the chances of getting your money is very slim to say the least
Няма да им вярвам много и не мислех, че някой ще има печалби. Продължавам да водя чат на живо и продължавам да ми казват да бъдат търпеливи. Също така им казах, ако продължите и прегледате публикацията си за казиното № 1 е имало крила, тогава се изчервявам, това е финансовият екип, не ние, те продължават да ми казват
I’m not gonna have much faith in them and I didn’t think any one would have had there winnings I keep going on live chat and keep getting told to be patient I’ve also told them if you go on and review ure post about the casino no 1 has had there wingings then I get blanked it’s the financial team no us they keep telling me
Изчакай за момент!
Те казаха, че ако публикувате лоша рецензия, защото имате проблем сега, няма да ви се плаща?
Ако е така, това е доста гадно поведение... Както и фактът, че отказаха да се свържат, за да решат жалбата ви 🙁.
За съжаление ужасната оценка, която дадохме на тази, пасва добре.
Wait a moment!
They said that if you post a bad review because you're experiencing an issue now, you are not going to get paid?
If so, this is pretty nasty behavior... As well as the fact they refused to get in touch to solve your complaint 🙁.
Sadly, the terrible rating we gave this one fits well.
Здравейте,
тъй като това казино игнорира всички наши оплаквания , бих се осмелил да кажа, че повечето от играчите не са получили заплащане. 🙁
Hello,
since this casino ignores all of our complaints, I would dare to say that most of the players have not been paid. 🙁
Здравейте.
Тези жалби са подадени и разрешени през 2021 г. - 8 жалби са разрешени - 48 жалби не са разрешени.
Съжалявам, но ще бъда много изненадан, ако получите подходящ отговор. Въпреки че ми се иска да го направиш.
Hello.
These complaints were submitted and solved in 2021 - 8 complaints were solved - 48 complaints were not solved.
I'm sorry but I'd be very surprised if you get any relevant reply. Even though I wish you did.
Ами 4 месеца и все още няма теглене, така че поисках парите обратно в сметката ми, което беше направено за минути, изиграх го, след което изпратих имейл, за да закрия акаунта си завинаги, така че всеки, който чака парите, вярвайте ми, че няма да ги получите да остане добре далеч от този сайт
Well 4 months and still no withdrawal so I requested the money back to my account witch was done in minutes I played it off then emailed the to close my account for good so any one waiting on there money believe me you will not receive it stay well away from this site
Здравейте,
благодаря за предупреждението. Надявам се повече хора да обърнат внимание на сайтовете, в които искат да играят, ПРЕДИ да направят депозит .
Hello,
thank you for your warning. I hope more people will pay attention to the sites they wish to play in BEFORE making any deposits.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.