ФорумКазинаCasinoTogether - обща дискусия

CasinoTogether - обща дискусия

преди 1 година от Gretche70
|
2112 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoTogether - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Вчера сутринта се регистрирах в това казино и веднага качих документите си. Също взех бонуса, но нямах шанс да го използвам. Но добре, тогава платих още 2 пъти и също спечелих, без бонус. Вечерта направих заявка за теглене на 400 евро. Според нейния сайт прегледът на документите отнема 1 работен ден, а обработката на плащането 48 часа. Днес следобед попитах в чата защо документите ми още не са обработени, госпожата каза, че ще отнеме 48 часа. Но аз й казах, че на сайта й стои 1 работен ден. След това тя каза само накратко, че отнема 48 часа. Винаги намирам за глупаво, че винаги получавате различно изявление от това, което четете на страницата. Е, ще видя какво ще излезе от това. Знам, че много казина забавят обработката, така че изплащането може да бъде анулирано в крайна сметка. Но определено няма да го направя 😄 Надявам се това казино да е честно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих имейл, че акаунтът ми е потвърден и че тегленето ще бъде обработено в рамките на 1-5 работни дни.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей, получи ли изплащането си?

Ако да, колко време отне?


Просто имам същия проблем.


LG

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 1 година

Здравейте, 2 дни след имейла парите бяха в сметката ми 😃

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Готино благодаря ☺️

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Не беше толкова лошо, според другите преживявания, които сте имали - нали? 😀

Благодаря за актуализацията!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът е, че вече нямате доверие в казино, ако ви отлагат твърде често или ако има проблеми от самото начало, например с депозита. За мен са важни не само игрите, но и подкрепата. И ако след това прочетете лоши отзиви, идват съмненията. Но тук всичко работи 😊

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Мога само да се съглася с това 🙂.

Ето защо възнамеряваме да тестваме качеството на чат операторите или момчетата от поддръжката във всяко казино с по-висок индекс на безопасност (до вчера се наричаше репутация). Чувам за тази идея от доста време, проблемът е, че колкото по-големи растем, толкова повече хора са необходими, за да се справят с рутините. Надяваме се, че в крайна сметка ще успеем да изпълним идеята.

Както и да е, радвам се за теб!

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Браво, че не играете парите и чакате да видите какво ще се случи с вашето теглене

Автоматичен превод:
giannis400
преди 1 година

Също така мисля, че не всеки би могъл да го направи, защото няма да устои на изкушението и да продължи да играе накрая. 😕

Както и да е, случвало ли ви се е това? Имали ли сте някога подобна ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Много пъти не ми плащаха, за да бъда привлечен да играя, първите няколко пъти бях привлечен, но след това не.

Автоматичен превод:
giannis400
преди 1 година

Ъъъъ, и под "примамен" имаш предвид "примамен" случайно? Опитвам се да хвана смисъла. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, първото нещо, за което бих искал да се оплача е, че вече не виждам никакви казина извън моя регион. Така че тези от Кюрасао, Малта и т.н. вече не ми се показват тук, само тези с немски лиценз, където определено никога не искам да играя.


Сега за това казино. Регистрирах се вчера и направих директен депозит чрез трансфер в реално време, използвайки метод, който съм използвал в други казина от години. Първият депозит, както подсказва името, беше веднага в акаунта на играча. След това направих втори депозит, използвайки същия метод, парите ги няма. Поддръжката ми дава само глупав отговор, казвайки, че трябва да изчакам 48 часа, докато казиното отговори. Освен това първият депозит мина гладко и аз използвам метода навсякъде и завинаги и нито един депозит не беше забавен по този метод, за първи път в това казино. Чудя се как е възможно това и защо клиентът трябва да чака 48 часа казиното да отговори и защо методът е известен с факта, че парите се озовават незабавно в акаунта на играча, защото не се извиква ВЕДНАГА = ПРЕХВЪРЛЯНЕ В РЕАЛНО ВРЕМЕ за нищо. Заплаших да се оплача в казиното и парите пак изчезнаха безследно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized420
преди 1 година

Здравейте!

Моля, обърнете внимание на тази тема , за да потърсите отговор относно казината, които не са лицензирани от DE.

Към загубения депозит сега:

Бих казал, че казиното се нуждае от известно време за разследване, така че избраха 48 часа. разбирам го Освен това смятам, че е безсмислено да се спекулира от самото начало, без действителен отговор от казиното.

Между другото, знаете ли, че такива трансфери са незабавни? Казиното първо заема парите, защото обикновено отнема поне няколко часа, най-вече ден, преди депозитът да достигне казино сметката на играча.

Това се обработва чрез трета страна доставчик на плащания, когото съм сигурен, че това казино сега пита за вашия депозит. Не ме разбирайте погрешно, моля; неприятно и неудобно е и съжалявам, че ви се е случило. Нека им дадем тези 2 дни, пък ще видим. Нищо не можем да направим в този момент 🙁.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини