преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoTogether - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вчера сутринта се регистрирах в това казино и веднага качих документите си. Също взех бонуса, но нямах шанс да го използвам. Но добре, тогава платих още 2 пъти и също спечелих, без бонус. Вечерта направих заявка за теглене на 400 евро. Според нейния сайт прегледът на документите отнема 1 работен ден, а обработката на плащането 48 часа. Днес следобед попитах в чата защо документите ми още не са обработени, госпожата каза, че ще отнеме 48 часа. Но аз й казах, че на сайта й стои 1 работен ден. След това тя каза само накратко, че отнема 48 часа. Винаги намирам за глупаво, че винаги получавате различно изявление от това, което четете на страницата. Е, ще видя какво ще излезе от това. Знам, че много казина забавят обработката, така че изплащането може да бъде анулирано в крайна сметка. Но определено няма да го направя 😄 Надявам се това казино да е честно.
Yesterday morning I registered at this casino and uploaded my documents right away. Also took the bonus but no chance to use it. But ok, then I paid in 2 more times and also won, without a bonus. In the evening I made a withdrawal request for 400 euros. According to her site, the review of the documents takes 1 working day and the processing of the payment 48 hours. This afternoon I asked in the chat why my documents had not yet been processed, the lady said it would take 48 hours. But I told her that on her site 1 working day stands. She then said only briefly it takes 48 hours. I always find it stupid that you always get a different statement than what you read on the page. Well I'll see what comes of it. I know that many casinos delay processing so that the payout may be canceled after all. But I definitely won't do that 😄 I hope this casino is fair.
Hab mich gestern morgen nun auch mal in diesem Casino registriert,und auch gleich meine Dokumente hochgeladen. Habe auch den bonus genommen, aber keine Chance ihn unzusetzen. Aber ok, hab dann noch 2 mal etwas eingezahlt und auch gewonnen, ohne Bonus. Am Abend hab ich dann eine Auszahlungsanfrage für 400 Euro gestellt. Laut ihrer Seite dauert die prüfung der Unterlagen 1 Werktag und die Bearbeitung der Auszahlung 48 Std. Heute mittag fragte ich im Chat warum meine Dokumente noch nicht bearbeitet wurden,die Dame meinte es dauert 48 Std. Ich sagte ihr das aber auf ihrer Seite 1 Werktag steht. Sie meinte dann nur kurz und knapp es dauert 48 Std. Ich finde es immer blöd das man immer eine andere Aussage bekommt als was man auf der Seite ließt. Na ja ich werde sehen was dabei raus kommt. Ich weiß das viele Casinos die Bearbeitung hinaus zögern, damit man die Auszahlung vielleicht doch noch abbricht. Aber das werde ich definitiv nicht tun 😄 ich hoffe dieses Casino ist fair.
Получих имейл, че акаунтът ми е потвърден и че тегленето ще бъде обработено в рамките на 1-5 работни дни.
Received an email that my account was verified and that the withdrawal will be processed within 1-5 business days.
Bekam eine Email das mein Konto verifiziert wurde und das die Auszahlung innerhalb 1-5 Werktage bearbeitet wird.
Здравей, получи ли изплащането си?
Ако да, колко време отне?
Просто имам същия проблем.
LG
Hello did you get your payout?
If yes, how long did it take?
Just got the same problem.
LG
Hallo hast du deine Auszahlung bekommen?
Wenn Ja, wie lange hat es gedauert?
Habe gerade das selbe problem.
LG
Здравейте, 2 дни след имейла парите бяха в сметката ми 😃
Hello, 2 days after the email the money was in my account 😃
Hallo, 2 Tage nach der Email war das Geld auf meinem Konto 😃
Не беше толкова лошо, според другите преживявания, които сте имали - нали? 😀
Благодаря за актуализацията!
Was not so bad, according to the other experiences you had - right? 😀
Thanks for update!
Проблемът е, че вече нямате доверие в казино, ако ви отлагат твърде често или ако има проблеми от самото начало, например с депозита. За мен са важни не само игрите, но и подкрепата. И ако след това прочетете лоши отзиви, идват съмненията. Но тук всичко работи 😊
The problem is that you no longer have trust in a casino if you are put off too often or if there are problems right from the start, e.g. with the deposit. For me, not only the games are important, but also the support. And if you then read bad reviews, the doubts come. But everything worked here 😊
Das Problem ist das man kein Vertrauen mehr zu einem Casino hat, wenn man zu oft hingehalten wird oder es gleich schon von Anfang an Probleme,zb mit der Einzahlung gibt. Für mich sind nicht nur die Spiele wichtig, sondern der Support auch. Und wenn man dann noch schlechte Bewertungen ließt, kommen auch die Zweifel. Aber hier hat ja alles funktioniert 😊
Мога само да се съглася с това 🙂.
Ето защо възнамеряваме да тестваме качеството на чат операторите или момчетата от поддръжката във всяко казино с по-висок индекс на безопасност (до вчера се наричаше репутация). Чувам за тази идея от доста време, проблемът е, че колкото по-големи растем, толкова повече хора са необходими, за да се справят с рутините. Надяваме се, че в крайна сметка ще успеем да изпълним идеята.
Както и да е, радвам се за теб!
I can only agree with that 🙂.
That's why we intend to test the quality of chat operators or support guys in each casino with a higher safety index (was called reputation untill yesterday). I've been hearing about this idea for quite some time the problem is, the bigger we grow more people are needed to handle routines. Hopefully, we'll be able to fulfill the idea eventually.
Anyway, I'm glad for you!
Браво, че не играете парите и чакате да видите какво ще се случи с вашето теглене
Good on you for not playing the money and waiting to see what happens with your withdrawal
Μπραβο σου που δεν έπαιξες τα χρήματα και περιμενες να δεις τι θα γινει με την αναληψη σου
Също така мисля, че не всеки би могъл да го направи, защото няма да устои на изкушението и да продължи да играе накрая. 😕
Както и да е, случвало ли ви се е това? Имали ли сте някога подобна ситуация?
I also think that not everybody would be able to do it, because they wouldn't resist the temptation and play on in the end. 😕
Anyway, has this ever happened to you ? Have you ever had a similar situation?
Много пъти не ми плащаха, за да бъда привлечен да играя, първите няколко пъти бях привлечен, но след това не.
Many times they didn't pay me to be enticed to play, the first few times I was enticed, but then not.
Ъъъъ, и под "примамен" имаш предвид "примамен" случайно? Опитвам се да хвана смисъла. 🤔
Uhm, and by "enticed" do you mean "lured" by chance? I'm trying to catch the point. 🤔
Здравейте, първото нещо, за което бих искал да се оплача е, че вече не виждам никакви казина извън моя регион. Така че тези от Кюрасао, Малта и т.н. вече не ми се показват тук, само тези с немски лиценз, където определено никога не искам да играя.
Сега за това казино. Регистрирах се вчера и направих директен депозит чрез трансфер в реално време, използвайки метод, който съм използвал в други казина от години. Първият депозит, както подсказва името, беше веднага в акаунта на играча. След това направих втори депозит, използвайки същия метод, парите ги няма. Поддръжката ми дава само глупав отговор, казвайки, че трябва да изчакам 48 часа, докато казиното отговори. Освен това първият депозит мина гладко и аз използвам метода навсякъде и завинаги и нито един депозит не беше забавен по този метод, за първи път в това казино. Чудя се как е възможно това и защо клиентът трябва да чака 48 часа казиното да отговори и защо методът е известен с факта, че парите се озовават незабавно в акаунта на играча, защото не се извиква ВЕДНАГА = ПРЕХВЪРЛЯНЕ В РЕАЛНО ВРЕМЕ за нищо. Заплаших да се оплача в казиното и парите пак изчезнаха безследно.
Hello, the first thing I would like to complain about is that I can no longer see any casinos outside of my region. So the ones from Curacao, Malta etc. are no longer shown to me here, only the ones with a German license where I definitely never want to play.
Now about this casino. I registered yesterday and made a direct deposit via real-time transfer using a method I have used at other casinos for years. First deposit, as the name suggests, was immediately in the player account. I then made a second deposit using the same method, money is gone. Support only gives me a stupid answer, saying I have to wait 48 hours for the casino to respond. In addition, the first deposit went smoothly and I use the method everywhere and forever and no deposit was ever delayed by this method, the first time in this casino. I wonder how that can be and why the customer has to wait 48 hours for the casino to respond and why the method is known for the fact that the money ends up in the player account immediately because it is not called IMMEDIATELY = REAL-TIME TRANSFER for nothing. I threatened to complain to the casino and the money still disappeared without a trace.
Hallo, als erstes möchte ich bemängeln, dass mir hier keine Casinos mehr angezeigt werden außerhalb meiner Region. Also die aus Curacao, Malta etc werden mir hier alle nicht mehr angezeigt nur noch die mit einer deutschen Lizenz wo ich ganz bestimmt nie spielen will.
Nun zu diesem Casino. Ich habe mich gestern registriert und direkt eine Einzahlung per Echtzeitüberweisung mit einer Methode gemacht, die ich seit Jahren in anderen Casinos nutze. Erste Einzahlung war, wie der Name schon sagt, sofort auf dem Spielerkonto. Habe daraufhin eine zweite Einzahlung mit der selben Methode gemacht, Geld ist weg. Der Support gibt mir nur eine dümmliche Antwort, ich müsse demnach 48 Stunden warten, bis das Casino reagiert. Zudem verlief die erste Einzahlung problemlos und die Methode nutze ich überall und ewig und es wurde nie eine Einzahlung durch diese Methode verzögert, das erste Mal in diesem Casino. Ich frage mich wie das sein kann und warum der Kunde 48 Stunden warten muss, bis das Casino reagiert und überhaupt, weshalb die Methode dafür bekannt ist, dass das Geld sofort auf dem Spielerkonto landet denn sie heißt ja nicht umsonst SOFORT = ECHTZEITÜBERWEISUNG. Habe dem Casino damit gedroht mich zu beschweren Geld ist immer noch spurlos verschwunden.
Здравейте!
Моля, обърнете внимание на тази тема , за да потърсите отговор относно казината, които не са лицензирани от DE.
Към загубения депозит сега:
Бих казал, че казиното се нуждае от известно време за разследване, така че избраха 48 часа. разбирам го Освен това смятам, че е безсмислено да се спекулира от самото начало, без действителен отговор от казиното.
Между другото, знаете ли, че такива трансфери са незабавни? Казиното първо заема парите, защото обикновено отнема поне няколко часа, най-вече ден, преди депозитът да достигне казино сметката на играча.
Това се обработва чрез трета страна доставчик на плащания, когото съм сигурен, че това казино сега пита за вашия депозит. Не ме разбирайте погрешно, моля; неприятно и неудобно е и съжалявам, че ви се е случило. Нека им дадем тези 2 дни, пък ще видим. Нищо не можем да направим в този момент 🙁.
Hello!
Kindly mind this thread to seek an answer regarding non-DE-licensed casinos.
To the lost deposit now:
I'd say the casino needs some time to investigate, so they chose 48 hours. I get it. And I also think it is pointless to speculate right from the start, without an actual response from the casino.
By the way, did you know that such transfers are immediate? The casino lends the money first, because usually, it takes at least a couple of hours, mostly a day, for the deposit to reach the player's casino account.
This is handled through a third-party payment provider, whom I'm sure this casino is now asking about your deposit. Don't understand me wrongly please; it is unpleasant and inconvenient, and I'm sorry it happened to you. Let's give them those 2 days, and we shall see. Nothing much we can do at this moment 🙁.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.