преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoRoo - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички,
Направих първия си депозит и наскоро играх в ново казино. Прегледах правилата и условията, нещо, което правя рядко, и прочетох това -
Няма да можете да депозирате пари в сметката си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви.
Тъй като успях да депозирам и играя, предположих, че съм бил верифициран и няма да се изисква нищо повече. Имах късмета да имам малка печалба и да направя теглене, което обезсмисли бонусите, с които бях готин - тегленето все още предстои и се тревожа, че ще ме поставят през изцеждащото устройство за проверка за моя един и само £10 депозит. Надявам се, че не го правят, но винаги се чувствате нервни, когато пробвате ново казино. Надявам се, че това, което казват в техните T&C, означава това, което всъщност се казва и съм проверен. Някой има ли мисли?
Само за да проследя, че парите са обработени и са в моя акаунт, благодаря ви www.casinoroo.com, че върнахте вярата ми в онлайн казината.
Hi everyone,
I made my first deposit and played at a new casino recently. I was going though the terms and conditions, something I rarely do and read this -
You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity.
As I was able to deposit and play I assumed I had been verified and nothing further would be required. I was lucky enough to have a small win and make a withdrawal, which did negate the bonuses, which I was cool with - the withdrawal is pending still and I'm anxious they are going to put me though the verification wringer for my one and only £10 deposit. I hope they don't but you always feel nervous when trying a new casino. I hope what they say in their T&C's means what it actually says and I am verified. Anyone have any thoughts?
Just to follow up the money has been processed and is in my account thank you www.casinoroo.com for restoring my faith in online casinos.
Здравейте!
Специално проверих целия раздел, наречен "9. ВАШИТЕ СРЕДСТВА – ДЕПОЗИТИ И ТЕГЛЕНИ"
(Преди да можете да играете Игрите, трябва да депозирате средства във вашата сметка, като използвате един от методите, посочени в раздела „Депозиране на средства" на нашите сайтове или приложения (според случая).
Средствата, депозирани при нас във вашия акаунт, ще бъдат таксувани като Grace Media (Gibraltar) Limited във вашите извлечения.
Ние си запазваме правото да откажем всеки тип метод на плащане по каквато и да е причина, независимо дали предишни плащания са били обработени към или от конкретен метод на плащане, или ако този метод на плащане обикновено се приема по отношение на всеки клиент.
Във връзка с депозити и тегления на средства във и от вашата сметка, вие потвърждавате, че ще използвате само метод на плащане, който е валиден, законен и принадлежи на вас.
Ние забраняваме използването на фирмени методи на плащане и анулираме всички печалби, произтичащи от депозити, направени с фирмен метод на плащане или метод на плащане, който не е на ваше име.
Не трябва да извършвате или да се опитвате да правите сторнирания на плащания и/или да отказвате или отменяте каквото и да е плащане, което сте направили, и ще ни възстановите всички сторнирания, отказ или сторниране на плащания, които правите, и всяка произтичаща загуба, понесена от нас. Ако бъдем уведомени за или научим за подозрително или измамно плащане (включително, но не само, използване на откраднати кредитни карти) или друга измамна дейност (включително, но не само, връщане на плащане или друго сторниране на плащане), можем да спрем или затворим акаунта ви, да отменим всяко направено теглене и да възстановим всички печалби.
Нямате право да играете Игра, освен ако нямате достатъчно средства в акаунта си за това.
Ако спечелите награда в една от нашите игри, наградата ще бъде добавена към баланса на вашия акаунт. Плащането на която и да е награда може да зависи от успешното завършване на нашите процеси за проверка (включително, но не само, проверка на самоличността ви (както е посочено в раздела „Потвърждаване на вашия акаунт" по-горе), проверка на играта за грешки и проверка за евентуални нарушения на настоящите Условия). Всички прогресивни печалби от джакпот трябва да бъдат валидирани в рамките на 30 дни. Grace Media си запазва правото да обработва плащания на джакпот суми над £10 000 чрез банков превод.
Нашата минимална сума за депозит е £10. Тегления на стойност под £30 подлежат на такса за обработка от £1,50. Минималната сума за теглене няма да се прилага, ако закривате акаунта си.
Вашият акаунт не е банково средство. Парите, депозирани във вашата сметка, няма да носят лихва.
Всяко теглене на средства от вашата сметка ще бъде направено на първо място по метода на плащане, използван за депозиране на тези средства. Въпреки това, въз основа на вътрешни решения за риска, ние си запазваме правото да обработваме всички плащания като чек и не сме длъжни да предоставяме причина за това.
Ваша отговорност е да подадете правилните данни за банковата сметка за плащане на тегления. Не можем да изплатим извършени от нас плащания към друга сметка поради неправилни данни за сметката, предоставени от вас. Ако дадено плащане е неуспешно и ни бъде върнато от нашия банков процесор за обработка на плащания, ние ще проучим такова плащане, ще ви уведомим и ще поискаме коригирани данни за банковата сметка. Такива неуспешни плащания ще бъдат кредитирани към вашите коригирани данни за акаунта само след като бъдем уведомени от нашата банкова система за обработка на плащания, че плащането е било успешно изтеглено.
Ако ни дължите пари по някаква причина, ние ще имаме право да прихванем всяка такава сума, преди да извършим каквито и да било плащания или да ви върнем пари.
Моля, имайте предвид, че заложената от вас сума веднага се приспада от вашата сметка, след като направите залога. Следователно, ваша отговорност е да се уверите, че всички аспекти на вашия залог са според вашите намерения. Ние няма да предоставяме възстановявания, връщания на суми или анулиране на заявения залог, освен в случай на доказана грешка
Ние не предоставяме никакви кредити.
Вие носите пълна отговорност за всички данъци, такси и други разходи, свързани с и произтичащи от използването на нашите Услуги.)
Не намерих изречението, което споменахте.
Честно казано, ще ми се стори малко странно. Би имало повече смисъл, ако се приложи вместо това към теглене. 🤔
Уведомете ни как върви! Желая ти късмет! 🙂
Hello!
I specifically checked the whole section called "9. YOUR FUNDS – DEPOSITS AND WITHDRAWALS"
(Before you can play the Games you must deposit funds into your Account by using one of the methods set out in the 'Deposit Funds' section of our Sites or Apps (as applicable).
Funds deposited with us in your Account will be billed as Grace Media (Gibraltar) Limited on your statements.
We reserve the right to refuse any type of payment method for any reason, regardless of whether previous payments have been processed to or from a particular payment method, or if that payment method is usually accepted in respect of any customer.
In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Account, you acknowledge that you shall only use a payment method that is valid, legal and belongs to you.
We prohibit the use of company payment methods and void any winnings stemming from deposits made with a company payment method or payment method not in your name.
You must not make or attempt to make any chargebacks, and/or deny or reverse any payment that you have made and you will reimburse us for any chargebacks, denial or reversal of payments you make and any resulting loss suffered by us. If we are notified of, or become aware of, any suspected or fraudulent payment (including, but not limited to, use of any stolen credit cards) or any other fraudulent activity (including, but not limited to, any chargeback or other reversal of a payment), we may suspend or close your account, reverse any withdrawal made and recover any winnings.
You are not entitled to play a Game unless you have sufficient funds in your Account to do so.
If you win a prize in one of our Games, the prize will be added to the balance of your Account. Payment of any prize may be subject to the successful completion of our verification processes (including, but not limited to, checking your identity (as outlined in the ‘Verifying Your Account’ section above), checking gameplay for errors and checking for any breaches of these Terms). Any progressive jackpot winnings should be validated within 30 days. Grace Media reserves the right to process payment of Jackpot amounts over £10,000 by Bank Transfer.
Our minimum deposit amount is £10. Withdrawals of less than £30 are subject to a £1.50 processing fee. The minimum withdrawal amount will not apply if you are closing your Account.
Your Account is not a banking facility. Money deposited in your Account will not earn any interest.
Any withdrawal of funds from your Account will, in the first instance, be made to the payment method used to deposit those funds. However, based on internal risk decisions, we reserve the right to process any payments as a cheque and are not obliged to provide a reason for doing so.
It is your responsibility to submit the correct bank account details for payment of withdrawals. We cannot repay payments made by us to another account due to incorrect account details provided by you. If a payment is unsuccessful and returned to us by our bank payment processor, we will investigate such payment, notify you and request corrected bank account details. Such unsuccessful payments will only be credited to your corrected account details once we have been notified by our bank payment processor that the payment has been successfully retrieved.
If you owe us money for any reason, we shall be entitled to set-off any such amount before making any payments or returning any money to you.
Please be advised that the amount staked by you is immediately deducted from your Account once you place the bet. Therefore, it is your responsibility to ensure that all aspects of your bet are as you intended. We will not provide refunds, returns of monies, or cancellation of the requested bet, except in the event of a proven Error
We do not provide any credit.
You are fully responsible for all taxes, fees and other costs incidental to and arising from your use of our Services.)
I did not find the sentence you mentioned.
Honestly, I would find it kind of weird. It would make more sense if applied to withdrawal instead. 🤔
Let us know how it goes! Wish you luck! 🙂
Здравей Радка,
Благодаря за вашия отговор. Разделът, където -
Няма да можете да депозирате пари в акаунта си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви.
Намира се в раздел 5, за щастие като цяло е доста кратък раздел.
Най-добри,
С
Hi Radka,
Thanks for your reply. The section where -
You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity.
Is in section 5, thankfully it's quite a short section in general.
Best,
S
Сега разбирам. 😀
Знаеш ли какво мисля Това едно изречение работи само с целия параграф.
Просто казано, извън концепцията, изобщо няма смисъл. 🙂
Обмислете цялото значение:
" Ако не можем да завършим по задоволителен начин нашия процес за проверка на възрастта и самоличността преди първия ви депозит , ще трябва да предоставите лични документи за самоличност, за да потвърдите и потвърдите допълнително вашата възраст и самоличност. Такива документи могат да включват (но не се ограничават до): паспорт или шофьорска книжка, текуща сметка за комунални услуги или банково извлечение или извлечение от карта. Няма да можете да депозирате пари в сметката си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви."
От моята гледна точка е доста ясно.
Не бих се притеснявал, честно казано.
Now I see. 😀
Do you know what I think? This one sentence only works with the whole paragraph.
Simply put, out of the concept, it makes no sense at all. 🙂
Mind the whole meaning:
"If we cannot satisfactorily complete our age and identity verification process prior to your first deposit, you will be required to provide personal identification documents to further confirm and validate your age and identity. Such documents may include (but may not be limited to): a passport or driving licence, a current utility bill or a bank or card statement. You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity."
From my point, it's pretty clear.
I would not be concerned, to be honest.
Здравей Радка,
Бях някак шокиран, че тегленето беше в моята банка буквално 24 часа по-късно без допълнителни заявки за самоличност или стрес, така че се надявам, че ще продължи да е така, ако депозирам отново. Винаги съм толкова параноичен да спечеля прилична сума пари и да прекарам седмици в опити да я измъкна. За щастие в този случай всичко мина гладко.
Hi Radka,
Well I was kind of shocked the withdrawal was in my bank literally 24 hours later with no further ID requests or stress, so hopefully that will continue to be the case should I deposit again. I'm always so paranoid of winning a decent sum of money and spending weeks trying to get it out. Thankfully in this case it all went smoothly.
Здрасти! Това е страхотно! ✨
Мога да си представя, че сега си спокоен, нали? Да бъдеш бдителен и добре подготвен винаги е страхотна тактика, като странични ефекти, въпреки че човек може да се тревожи твърде рано. 🙂
Дано да няма пак черни облаци по небето. Ако са били обаче, върнете се - ще го разгледаме.
Hi there! That's Awesome! ✨
I can imagine you're relaxed now, aren't you? Being vigilant and well prepared is always a great tactic, as side effects though one can get a little worried far too early. 🙂
Hopefully, there won't be any black clouds in the sky again. If they were, however, come back - we shall look into it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.