ФорумКазинаCasinoRoo - обща дискусия

CasinoRoo - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
1773 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoRoo - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте всички,

Направих първия си депозит и наскоро играх в ново казино. Прегледах правилата и условията, нещо, което правя рядко, и прочетох това -


Няма да можете да депозирате пари в сметката си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви.


Тъй като успях да депозирам и играя, предположих, че съм бил верифициран и няма да се изисква нищо повече. Имах късмета да имам малка печалба и да направя теглене, което обезсмисли бонусите, с които бях готин - тегленето все още предстои и се тревожа, че ще ме поставят през изцеждащото устройство за проверка за моя един и само £10 депозит. Надявам се, че не го правят, но винаги се чувствате нервни, когато пробвате ново казино. Надявам се, че това, което казват в техните T&C, означава това, което всъщност се казва и съм проверен. Някой има ли мисли?



Само за да проследя, че парите са обработени и са в моя акаунт, благодаря ви www.casinoroo.com, че върнахте вярата ми в онлайн казината.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
simplepleasures
преди 1 година

Здравейте!

Специално проверих целия раздел, наречен "9. ВАШИТЕ СРЕДСТВА – ДЕПОЗИТИ И ТЕГЛЕНИ"

(Преди да можете да играете Игрите, трябва да депозирате средства във вашата сметка, като използвате един от методите, посочени в раздела „Депозиране на средства" на нашите сайтове или приложения (според случая).

Средствата, депозирани при нас във вашия акаунт, ще бъдат таксувани като Grace Media (Gibraltar) Limited във вашите извлечения.

Ние си запазваме правото да откажем всеки тип метод на плащане по каквато и да е причина, независимо дали предишни плащания са били обработени към или от конкретен метод на плащане, или ако този метод на плащане обикновено се приема по отношение на всеки клиент.

Във връзка с депозити и тегления на средства във и от вашата сметка, вие потвърждавате, че ще използвате само метод на плащане, който е валиден, законен и принадлежи на вас.

Ние забраняваме използването на фирмени методи на плащане и анулираме всички печалби, произтичащи от депозити, направени с фирмен метод на плащане или метод на плащане, който не е на ваше име.

Не трябва да извършвате или да се опитвате да правите сторнирания на плащания и/или да отказвате или отменяте каквото и да е плащане, което сте направили, и ще ни възстановите всички сторнирания, отказ или сторниране на плащания, които правите, и всяка произтичаща загуба, понесена от нас. Ако бъдем уведомени за или научим за подозрително или измамно плащане (включително, но не само, използване на откраднати кредитни карти) или друга измамна дейност (включително, но не само, връщане на плащане или друго сторниране на плащане), можем да спрем или затворим акаунта ви, да отменим всяко направено теглене и да възстановим всички печалби.

Нямате право да играете Игра, освен ако нямате достатъчно средства в акаунта си за това.

Ако спечелите награда в една от нашите игри, наградата ще бъде добавена към баланса на вашия акаунт. Плащането на която и да е награда може да зависи от успешното завършване на нашите процеси за проверка (включително, но не само, проверка на самоличността ви (както е посочено в раздела „Потвърждаване на вашия акаунт" по-горе), проверка на играта за грешки и проверка за евентуални нарушения на настоящите Условия). Всички прогресивни печалби от джакпот трябва да бъдат валидирани в рамките на 30 дни. Grace Media си запазва правото да обработва плащания на джакпот суми над £10 000 чрез банков превод.

Нашата минимална сума за депозит е £10. Тегления на стойност под £30 подлежат на такса за обработка от £1,50. Минималната сума за теглене няма да се прилага, ако закривате акаунта си.

Вашият акаунт не е банково средство. Парите, депозирани във вашата сметка, няма да носят лихва.

Всяко теглене на средства от вашата сметка ще бъде направено на първо място по метода на плащане, използван за депозиране на тези средства. Въпреки това, въз основа на вътрешни решения за риска, ние си запазваме правото да обработваме всички плащания като чек и не сме длъжни да предоставяме причина за това.

Ваша отговорност е да подадете правилните данни за банковата сметка за плащане на тегления. Не можем да изплатим извършени от нас плащания към друга сметка поради неправилни данни за сметката, предоставени от вас. Ако дадено плащане е неуспешно и ни бъде върнато от нашия банков процесор за обработка на плащания, ние ще проучим такова плащане, ще ви уведомим и ще поискаме коригирани данни за банковата сметка. Такива неуспешни плащания ще бъдат кредитирани към вашите коригирани данни за акаунта само след като бъдем уведомени от нашата банкова система за обработка на плащания, че плащането е било успешно изтеглено.

Ако ни дължите пари по някаква причина, ние ще имаме право да прихванем всяка такава сума, преди да извършим каквито и да било плащания или да ви върнем пари.

Моля, имайте предвид, че заложената от вас сума веднага се приспада от вашата сметка, след като направите залога. Следователно, ваша отговорност е да се уверите, че всички аспекти на вашия залог са според вашите намерения. Ние няма да предоставяме възстановявания, връщания на суми или анулиране на заявения залог, освен в случай на доказана грешка

Ние не предоставяме никакви кредити.

Вие носите пълна отговорност за всички данъци, такси и други разходи, свързани с и произтичащи от използването на нашите Услуги.)

Не намерих изречението, което споменахте.

Честно казано, ще ми се стори малко странно. Би имало повече смисъл, ако се приложи вместо това към теглене. 🤔

Уведомете ни как върви! Желая ти късмет! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря за вашия отговор. Разделът, където -


Няма да можете да депозирате пари в акаунта си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви.


Намира се в раздел 5, за щастие като цяло е доста кратък раздел.

Най-добри,

С

Автоматичен превод:
simplepleasures
преди 1 година

Сега разбирам. 😀

Знаеш ли какво мисля Това едно изречение работи само с целия параграф.

Просто казано, извън концепцията, изобщо няма смисъл. 🙂

Обмислете цялото значение:

" Ако не можем да завършим по задоволителен начин нашия процес за проверка на възрастта и самоличността преди първия ви депозит , ще трябва да предоставите лични документи за самоличност, за да потвърдите и потвърдите допълнително вашата възраст и самоличност. Такива документи могат да включват (но не се ограничават до): паспорт или шофьорска книжка, текуща сметка за комунални услуги или банково извлечение или извлечение от карта. Няма да можете да депозирате пари в сметката си, докато не успеем да потвърдим самоличността ви."

От моята гледна точка е доста ясно.

Не бих се притеснявал, честно казано.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Бях някак шокиран, че тегленето беше в моята банка буквално 24 часа по-късно без допълнителни заявки за самоличност или стрес, така че се надявам, че ще продължи да е така, ако депозирам отново. Винаги съм толкова параноичен да спечеля прилична сума пари и да прекарам седмици в опити да я измъкна. За щастие в този случай всичко мина гладко.

Автоматичен превод:
simplepleasures
преди 1 година

Здрасти! Това е страхотно! ✨

Мога да си представя, че сега си спокоен, нали? Да бъдеш бдителен и добре подготвен винаги е страхотна тактика, като странични ефекти, въпреки че човек може да се тревожи твърде рано. 🙂

Дано да няма пак черни облаци по небето. Ако са били обаче, върнете се - ще го разгледаме.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини