преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinonic - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здрасти
Депозирах $50 и подадох всички документи, които поискаха също, когато правя депозит с Interac etransfer, трябва да знаят, че банката генерира извлечения в края на месеца. Така че би трябвало да мога да изпратя екранни снимки на онлайн портфейла, които показват само номера на сметката и транзакцията, но за справка изпратих екранна снимка на извлечение от предходния месец за справка, за да съответства на номера на моя акаунт, но те все още не го приемат и задържат тегленето ми, така че играчи от канада не играят тук, това казино е пълно с глупости
Hi there
I deposited $50 and submitted all documents which they have asked also when making a deposit with Interac etransfer they should be aware that the bank generates statements at the end of the month. So I should be able to submit a online wallet screenshot shots which only shows the account number and transaction however, for reference I submitted a previous month statement screenshot for reference to match my account number and still they are not accepting that and holding my withdrawal so players from canada don’t play here this casino is full of bullshit
Здравейте,
да видим какво ще ни покаже жалбата.
Всяко казино обработва KYC по различен начин, дори лицензът може да повлияе на нивото на проверка.
Интересувам се да знам дали казиното е обяснило защо това изявление няма да бъде одобрено.
Hello,
let's see what the complaint will show us.
Each casino handles KYC differently, even the license can affect the level of verification.
I'm interested to know whether the casino explained why this statement won't be approved.
Това е страхотно, бих искал да знам веднага щом печалбите пристигнат, уведомете ме, моля! 🙂
That is great, I'd love to know as soon as the winnings arrive, let me know, please! 🙂
Пробвах ги за депозит.
Бонусът от 125% Casino Guru е валиден. Освен това имаше 30 FS. 50x WR е малко по-висока.
Слотовете изглежда са с най-високата RTP версия.
MC депозитът изискваше няколко опита, но в крайна сметка премина, почти без допълнителни разходи.
Очаквам с нетърпение да видя какво ще бъде моето богатство 🙂
Tried them for a deposit.
The 125% Casino Guru bonus is valid. In addition, there was 30 FS. 50x WR is a bit on the high side.
Slots appear to be at the highest RTP version.
MC deposit required a few attempts but went through eventually, at hardly any extra cost.
Looking forward to see how my fortunes will be 🙂
Благодаря, Радка, оценявам много! 🙂
Успях да завърша бонус залога - играейки само еквивалента на $0,2 - $0,8 залози, имах нужда от пълните 3 дни и успях с един час до края на часовника!
Излезе и от него с доста приличен баланс!
Някои други неща, които да отбележите след 3 дни с Casinonic:
Сайтът работи наистина гладко и играта беше непрекъсната.
Поддръжката отговаря мигновено.
Те нямат функция за събиране на точки за лоялност за пари/безплатни завъртания.
След залагането на бонуса стана достъпен турнир „Daily Rush Race". Никъде на сайта им обаче няма информация за това.
Максималният залог е $50 на слотове.
Няма спортен тотализатор.
Единствената опция за теглене, която ми се показва, е Mifinity. Депозирах с Mastercard.
Качването на документи за KYC е лесно. Днес го направих и в момента те чакат.
Thanks, Radka, much appreciated! 🙂
I managed to complete the bonus wager - playing only the equivalent of $0.2 - $0.8 bets, I needed the full 3 days and made it with an hour left on the clock!
Came out of it with a pretty decent balance too!
Some other things to remark after 3 days with Casinonic:
The site runs real smooth and gameplay was uninterrupted.
Support replies in an instant.
They have no collect loyalty points for money/free spins exhange feature.
After wagering the bonus, a "Daily Rush Race" tournament became available. However, there is no info about it to be found anywhere on their site.
Max bet is $50 on slots.
There is no sportsbook.
The only option for withdrawal showing to me is Mifinity. I deposited with Mastercard.
Uploading documents for KYC is easy. I did today, and they are currently pending.
Здравейте!
Радвам се, че успя! До тук добре, бих казал. 🙌✨
Но бих се радвал на добре написани турнирни правила, след като опцията стане достъпна. Е, нищо не е перфектно... Аз също съм затаил дъх за лесния KYC!
Hello!
It pleases me you made it! So far so good, I'd say. 🙌✨
But I would appreciate well-written tournament rules once the option becomes available. Well, nothing is perfect... I am also holding my breath for the easy peasy KYC!
Добре, готов съм да дам присъда на Casinonic.
Моето заключение е: Ако знаете какво е добро за вас, играйте някъде другаде!
Проблемът възникна, когато се стигна до проверката на моя метод на плащане. Използвам Revolut и депозирам с тяхната виртуална Mastercard. Тъй като това е виртуална карта, очевидно няма физическо копие, достъпно е само в приложението. Направих му снимка и я изпратих заедно с извлечението от моя акаунт в Revolut от май, което ясно показва както моите лични данни, така и информация за транзакцията, показваща картата, използвана за депозит в Casinonic.
Те го отказаха. Те настояха, че трябва да направя снимка на физическата карта. След това говорих с тях, обяснявайки как работи. Те го отказаха отново, като отново настояха да видят физическото копие... Не забравяйте, че физическо копие на това не съществува.
Това, което бях изпратил, беше повече от достатъчно документация и точно тези същите документи всъщност ме потвърдиха напълно с хора като bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, каквото и да е...!
Разговорът с поддръжката също не беше много приятно изживяване. Те не бяха директно груби, но със сигурност имаше абсцен на учтивост. Освен това ми деактивираха чата. Всичко, което направих, беше да го оценим с палец надолу, защото искаше оценка. Изобщо не бях обидчив.
Така че, по-добре просто да продължим и от тези момчета. Има толкова много добри казина, че не губя повече енергия за някой като това.
Ok, I'm ready to pass a verdict on Casinonic.
My conclusion is: If you know what is good for you, play somewhere else!
The problem arose when it came to the verification of my payment method. I use Revolut and deposit with their virtual Mastercard. Since this is a virtual card, obviously there is no physical copy, it is only available in the app. I took a photo of it and sendt it in along with my Revolut account statement from May which clearly indicates both my personal details as well as transaction info showing the card used for the deposit to Casinonic.
They declined it. They insisted I needed to produce a photo of the physical card. Then, I spoke with them explaining how it works. They refused it again, once more insisting to see the physical copy... Remember, no physical copy of this exists.
What I had sendt in was more than enough documentation, and these exact same documents have in fact gotten me fully verified with the likes of bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, you name it..!
Speaking to support wasn't a very pleasant experience either. They weren't directly rude but there was certainly an abscense of politeness. Also, they disabled the chat for me. All I did was rate it with a thumbs down, because it asked for a rating. I was not offensive at all.
So, better to just move on from these guys as well. There are so many good casinos out there, I'm not wasting any more energy on someone like this.
КАЗИНО ОТ ИЗПЪЛНЕНИ ЛЪЖИ И ХАРАКТЕРИСТИКИ НА СКРИТИ ПРОГРАМИ !!ПРОМОЦИИТЕ ВИНАГИ НЕ СЕ МОГАТ! КАЗИНО ТОКСИЧНО! НИЩО ЧУДНО, ЧЕ ВИНАГИ ИМА ИМЕЙЛИ В МОЕТО СПАМ GENERIC CASINO! CRAP CASINO BRAND 👎👎👎🇦🇺🧐
A CASINO OF SPUN LIES AND FEATURES OF HIDDEN AGENDAS !!PROMOS ALLWAYS A NO GO ! CASINO TOXIC! NO WONDER THERE ALLWAYS EMAILED IN MY SPAM GENERIC CASINO ! CRAP CASINO BRAND 👎👎👎🇦🇺🧐
Съжалявам, може ли да бъдете по-конкретни в описанието си. Чувства се доста неясно и се страхувам, че другите няма да разберат много от това съобщение. Не се колебайте да споделите историята като цяло, моля.
Това е правилното място за това.
I'm sorry, could you be more specific in your description. It feels quite vague, and I fear others won't comprehend much from this message. Don't hesitate to share the story as a whole, please.
This is the right place to do so.
Внимавайте с това казино - имат странен, според мен дефектен софтуер и изобщо не им пука.
Fengs Fortune от Gamomat
Играта е настроена с 10 линии и имах 4 вази на средния ред - не беше изплатена печалба. При последното завъртане получих 3 скатера на 3 различни барабана - без безплатни завъртания.
Докладвах и на тях - не им пука, казват, че не е открита грешка. Те гледат само какво казва системата, но не гледат изображенията. Съжалявам, ако след това видя 3 скатера в сериите с голям бас или по-големите бас серии в режим на нормално завъртане с над 500 завъртания над 3 пъти, но никога безплатно завъртане, защото всеки път, когато един от скатерите спре над барабана, нещо също не е наред !
Стойте далеч от това казино - днес ме забраниха
Be careful of this casino - they have strange, in my opinion faulty software and they don't care one bit.
Fengs Fortune by Gamomat
The game is set up with 10 lines and I had 4 vases on the middle row - no win paid out. In the last spin I got 3 scatters on 3 different reels - no free spins.
I reported it to them too - they don't care, they say no error was detected. They only look at what the system says, but don't look at the images. Sorry, if I then see 3 scatters in the big bass series or bigger bass series in normal spin mode with over 500 spins over 3 times but never a free spin, because every time one of the scatters stops above the reel, something is wrong too!
Stay away from this casino - I got banned today
Vorsicht vor diesem Casino-die haben eine eigenartige aus meiner sicht fehlerhafte software und es interessiert denen keinen deut.
Fengs Fortune von Gamomat
Das spiel ist mit 10 linien eingestellt und ich habe auf der mittleren reihe 4 vasen gehabt-kein gewinn ausgezahlt. HAbe im letzten spin auf 3 verschiedene walzen 3 scatter-keine freispiele bekommen.
HAbe dass denen auch gemeldet-is denen egal,sie sagen es wurde kein Fehler festgestellt. Sie schauen nur was das System sagt,aber sehen sich nicht die Bilder an. Sry ,wenn ich dann auch noch in der big bass serie oder bigger bass serie im normalen spinmodus bei über 500 spin über 3ß mal 3 scatter sehe aber nie ein freispiel,weil jedes mal einer der scatter über der walze stehen bleibt ,stimmt auch was nicht!
Finger weg von diesem Casino-ich habe mich heute sperren lassen
Здравейте, най-озадачаващото за мен е, че ако играете игра, в която 3 скатера трябва да са безплатни завъртания, те не се интересуват. Това е доста необичайно и не трябва да е така. Когато играете играта в друго казино добре ли е и нямате никакви грешки?
Hi, the most puzzling thing for me is that if you play a game where 3 scatters are supposed to be free spins, they don't care. This is quite unusual and shouldn't be the case. When you play the game in another casino is it ok and you don't have any bugs?
Наскоро играх играта в - поне така мисля - Slotlords и нямаше проблеми. Но знам, че проблемите съществуваха и преди - защото Casinonic ми даваше кредит от време на време - където можех да тегля максимум 40 евро - и имаше същите проблеми. Затова вчера веднага ми хрумна, че нещо не е наред.
Понякога имаше 2 скатера на един барабан, но това нямаше значение - мислех си добре, грешка е, само един скатер може да падне на един барабан - затова не броя втория скатер.
Но по принцип проблема е от доста време. И както казах, ако клиент ме помоли да погледна последната игра, очаквам това да се случи. И не, какво казва системата за това? В момента не ме интересува какво казва системата - любопитно ми е дали ще ви покажат снимката - сметката ми е блокирана, така че никога повече да не си помисля да депозирам пари там
I recently played the game in - at least I think so - Slotlords and there were no problems. But I know that the problems existed before - because Casinonic gave me credit every now and then - where I could withdraw a maximum of 40 euros - and there were the same problems. That's why it immediately occurred to me yesterday that something was wrong.
At times there were 2 scatters on one reel, but it didn't matter - I thought okay, it was a mistake, only one scatter can land on one reel - that's why I'm not counting the 2nd scatter.
But in principle the problem has been there for a long time. And as I said, if a customer asks me to look at the last game, then I expect that to happen. And not, what does the system say about it? At the moment I'm not interested in what the system says - I'm curious to see if they show you the picture - my account is now blocked so that I never think of depositing money there again
habe letztens in -zumindest glaube ich das- in slotlords das spiel gespielt ,und da gab es keine Probleme. Ich weiss aber dass es die probleme schon früher gab-weil casinonic mir ab und zu guthaben geschenkt hat-wo ich maximal 40 euro auszahlen durfte-und da waren die gleichen probleme. Deswegen ist es mir auch gestern sofort wieder eingefallen ,dass da was nicht in Ordnung war.
Da kamen ja phasenweise auf einer walze 2 scatter-war aber wurscht-dachte okay ,war ein fehler kann ja nur ein scatter auf einer walze landen-deswegen zähle ich den 2.scatter nicht.
Aber im prinzip ist das Problem schon länger vorhanden. Und wie gesagt wenn mich ein kunde darum bittet sich das letzte spiel anzusehen,dann erwarte ich mir ,dass dies auch passiert. Und nicht ,was sagt das system dazu? In den moment interessiert mich nicht was das system sagt- bin ja gespannt ob sie ihnen das bild zeigen-mein konto is ja jetzt gesperrt,damit ich nie wieder auf die idee komme dort einzuzahlen
Мога да си представя това, защото и аз лично ще се интересувам каква може да е грешката. Може би са могли да го обсъдят с доставчика на играта, поне за да видят дали има грешка. Това дава повече достоверност, ако казината също се интересуват от въпросите на играчите, защото в този случай наистина може да е просто грешка.
Както и да е, вероятно не можете да направите много с блокиран акаунт. Имате ли представа защо са го направили?
I can imagine this because I would also be personally interested in what could be the mistake. Maybe they could have discussed it with the game provider, at least to see if there is a bug. It gives more credibility if casinos are also interested in players' questions, because in this case it could really just be an error.
Anyway, there is probably not much you can do with a blocked account. Do you have any idea why they did it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.