преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoMania - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Как така casinomania ми позволява да играя за пари на едно устройство, но на друго е като само монети?? Освен това имам 135 664 832 златни монети от страната на монетите в играта, мога ли да ги осребря за пари в брой?? Моля помогнете. Тай
How come casinomania lets me play for cash on one device but on another it's like coins only?? Also I have 135,664,832 in gold coins on the coin side of the game ,am I able to cash those out for cash money?? Please help. Ty
Здравейте.
Първоначално не трябва да превключвате различни устройства твърде често - може да изглежда подозрително. За другите въпроси само служителят на казиното трябва да ви посъветва дали имате право да теглите тези монети.
Hello.
At first, you shouldn't switch different devices too often - may look suspicious. For the other questions, only the casino employee should advise whether you are allowed to withdraw those coins.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.