ФорумКазинаCasinoBuck - обща дискусия

CasinoBuck - обща дискусия

преди 3 години от fabi22
|
3102 преглеждания 9 отговора |
|
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoBuck - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравейте ... чакахме изплащане на долар повече от 24 часа. По някакъв начин винаги съм отложен в чата. Никога досега не съм плащал там и съм малко несигурен ... понякога ли отнема повече време там? Взимате ли парите си?


Ставам наистина нервен. Може ли някой от администраторите тук да ми помогне?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
fabi22
преди 3 години

Вече имате ли потвърден акаунт в казиното? Какво искаш да кажеш, че си отложен в чата? Те просто спират да отговарят на вашите въпроси?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте Даниел, те непрекъснато ми казват, че оттеглянето ми се преразглежда и ще изчакам. Когато попитам какво има, те просто отговарят, ще изчакам. Напълно безполезен. Аз съм проверен. Познавате ли казиното? Може би наистина е съвпадение и отнема толкова време? Наистина съм притеснен, знам го съвсем различно, особено когато депозирате и теглите чрез доверие, ..

Автоматичен превод:
fabi22
преди 3 години

Честно казано, тези проблеми са доста често срещани за играчи от Германия, откакто беше въведен новият закон за хазарта. Моят личен съвет е, че изпращането на пари до германска банка не е толкова просто за казиното, в случай че нямат немски лиценз, затова се опитват да намерят друг начин и възможности. Например много германски играчи бяха принудени да се изтеглят с помощта на криптовалути, тъй като казината (не това конкретно) им казаха, че не е възможно да се изпращат пари по банковата им сметка.

Ако продължавате да питате, те няма да ви кажат причината. Това е сигурно. Казината не могат да кажат: Добре, знаем, че не трябва да приемаме немски играчи, но го правим така или иначе, което ни създава някои проблеми с плащанията и сега трябва да измислим как да го заобиколим ...

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ви за отговора. Но какво мога да направя тогава? Дори не ми казват да използвам друг метод, просто ми казват да изчакам ...

Автоматичен превод:
преди 3 години

попита директно ... file

(защо Крис е горе и пиша с Натали ... кой знае ...)

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
fabi22
преди 3 години

Честно казано, ако те помолят да изчакаш, аз ще чакам. Бих им дал макс. 2 седмици и след това бих подал жалба срещу тях.

Те са лиценз в Малта, която е приличен лицензионен орган, така че всъщност имате шанс да направите нещо по въпроса, в случай че оттеглянето все още тече.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Разбрах. Много благодаря

Автоматичен превод:
fabi22
преди 2 години

ей, фаби и парите пристигнаха ли по някакъв начин? Най-добри пожелания

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини