преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoBuck - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте ... чакахме изплащане на долар повече от 24 часа. По някакъв начин винаги съм отложен в чата. Никога досега не съм плащал там и съм малко несигурен ... понякога ли отнема повече време там? Взимате ли парите си?
Ставам наистина нервен. Може ли някой от администраторите тук да ми помогне?
Hello ... have been waiting for a payout at buck for over 24 hours. I'm somehow always put off in the chat. I've never paid out there before and I'm a little insecure ... does it sometimes take longer there? Do you get your money?
I'm getting really nervous. Can someone from the admins here help me maybe?
Hallo… warte seit über 24 Stunden auf eine Auszahlung bei buck. Werde im Chat irgendwie immer vertröstet. Habe dort noch nie ausgezahlt und bin nun ein wenig unsicher… dauert es dort manchmal länger? Bekommt man sein Geld?
Bin langsam wirklich nervös. Kann mir jemand von den Admins hier helfen vielleicht?
Вече имате ли потвърден акаунт в казиното? Какво искаш да кажеш, че си отложен в чата? Те просто спират да отговарят на вашите въпроси?
Do you already have your account verified in the casino? What do you mean that you're put off in the chat? Do they just stop replying to your questions?
Здравейте Даниел, те непрекъснато ми казват, че оттеглянето ми се преразглежда и ще изчакам. Когато попитам какво има, те просто отговарят, ще изчакам. Напълно безполезен. Аз съм проверен. Познавате ли казиното? Може би наистина е съвпадение и отнема толкова време? Наистина съм притеснен, знам го съвсем различно, особено когато депозирате и теглите чрез доверие, ..
Hello Daniel, well, they keep telling me my withdrawal is under review and I shall wait. When I ask whats the matter they just answer I shall wait. Completely useless. I am verified. Do you know the casino? Is it maybe really a coincidence and it takes that much time? I am really worried, know it completely differently, especially when you deposit and withdrawal via trustly,..
Честно казано, тези проблеми са доста често срещани за играчи от Германия, откакто беше въведен новият закон за хазарта. Моят личен съвет е, че изпращането на пари до германска банка не е толкова просто за казиното, в случай че нямат немски лиценз, затова се опитват да намерят друг начин и възможности. Например много германски играчи бяха принудени да се изтеглят с помощта на криптовалути, тъй като казината (не това конкретно) им казаха, че не е възможно да се изпращат пари по банковата им сметка.
Ако продължавате да питате, те няма да ви кажат причината. Това е сигурно. Казината не могат да кажат: Добре, знаем, че не трябва да приемаме немски играчи, но го правим така или иначе, което ни създава някои проблеми с плащанията и сега трябва да измислим как да го заобиколим ...
Honestly, these issues are pretty common for player from Germany since the new gambling law was introduced there. My private tip is that sending money to a German bank isn't that simple for the casino in case they don't have a German license so they try to find another way and possibilities. For example many German players were forced to withdraw using cryptocurrencies, because the casinos (not this specific one) told them it's not possible to send money to their bank account.
If you keep asking, they won't tell you the reason. That's for sure. The casinos can't say: OK, we know we shouldn't accept German players, but we do it anyways, which causes us some issues with payments and now we need to figure out how to get around it...
Благодаря ви за отговора. Но какво мога да направя тогава? Дори не ми казват да използвам друг метод, просто ми казват да изчакам ...
Thank you for your reply. But what can i do then? They don’t even tell me to use another method, they just tell me to wait…
попита директно ...
(защо Крис е горе и пиша с Натали ... кой знае ...)
asked directly ...
(why is Chris upstairs and I am writing with a Natalie ... who knows ...)
direkt mal gefragt...
(warum oben Chris steht und ich mit einer Natalie schreibe... wer weiß das schon...)
Честно казано, ако те помолят да изчакаш, аз ще чакам. Бих им дал макс. 2 седмици и след това бих подал жалба срещу тях.
Те са лиценз в Малта, която е приличен лицензионен орган, така че всъщност имате шанс да направите нещо по въпроса, в случай че оттеглянето все още тече.
Honestly, if they ask you to wait, I'd wait. I'd give them max. 2 weeks and then I'd submit a complaint against them.
They¨'re license in Malta, which is a decent licensing authority so you actually have a chance to do something about it in case the withdrawal will be still pending.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.