преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino777 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казаха ми, че ще платят на моя Revolut, когато проблемът бъде решен.
They told me they are gonna pay out to my Revolut as the problem is solved.
Днес ги платиха и ги получих! Благодаря ти!!
They paid out today and I received it! Thank you!!
Здравейте, страхотно е да чета такива новини. Приятна почивка и се насладете на печалбите си.🎄✨
Hello, great to read such news. Have a great holiday and enjoy your winnings.🎄✨
здравейте, току-що играх в casino777.nl
чудя се дали са ми платили печалбата?
има ли опит как да спечелите парите от това casino777.nl?
Надявам се да могат да ми платят, просто депозирам много! 😔
hello, i just played in casino777.nl
i wonder if they paid me my winnings?
any experience somehow get the money winning of this casino777.nl?
i hope they can pay me, i just deposit a lot! 😔
Здравейте. Преместих публикацията ви тук, за да могат другите играчи да я видят по-добре и ще получите по-конкретна информация за това казино.
Ако проверите тази връзка, можете да видите, че индексът на безопасност на казиното е доста добър и има една разрешена жалба , при която играчът е имал забавено плащане.
Така че според мен нещата изглеждат добре. Бихте ли искали да ми кажете дали и кога сте направили теглене, моля?
Преминахте ли вече процеса на проверка?
Ще чакам вашия отговор и можем да разберем изхода от това заедно.
Hello. I moved your post over here so other players can see it better and you will get more specific info about this casino.
If you check this link you can see that the safety index of the casino is pretty good and there is one resolved complaint where the player experienced delayed payment.
So in my opinion the things look good. Would you like to tell me if and when have you made a withdrawal please?
Have you already passed the verification process?
I will wait for your answer and we can find out the outcome of this together.
Страхотно, не отне много време и парите си струваха. 😁
Колко време чакахте за събиране и какъв метод използвахте за събиране, ако мога да попитам? Ще продължите ли да се придържате към това казино?
Great, it didn't take long and you got your money's worth. 😁
How long did you wait to collect and what method did you use to collect if I may ask ? Will you still stick with this casino ?
Да аз ще.
Чакам само 2 работни дни по банков път. Благодаря много
Yes I will.
I only wait 2 working days via bank transfer. Thanks a lot
Така че е добра новина за казиното, че са запазили лоялен играч. Дори тегленето не беше твърде дълго за банков превод.
Както и да е, надявам се да продължите да се справяте добре и да печелите. ☘️😊
So it's good news for the casino that they kept a loyal player. Even the withdrawal was not too long for a bank transfer.
Anyway, I hope you will continue to do well and win. ☘️😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.