преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino4u - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей.
Загубеният депозит винаги е неприятно преживяване. Мога ли да знам коя опция за плащане ви причини този проблем?
В такива случаи казината молят своя доставчик на плащания да проучи въпроса - отнема известно време, за да получите актуализация. Предлагам пациент. Опитайте се да издържите и да ни държите в течение 🤞
Hello there.
A lost deposit is always a nasty experience. May I know which payment option caused you this trouble?
In such cases, casinos ask their payment provider to investigate the matter - takes some time to get an update. I suggest a patient. Try to hold on and keep us posted 🤞
Депозитът не се губи, той е в портфейла им в казиното. Те отказват да го кредитират. BNB беше използваната крипто. Използването на термина „изгубен" предполага, че е станала невинна грешка, която е невярна предвид доказателствата.
The deposit is not lost, it is in their casino wallet. They are refusing to credit it. BNB was the crypto used. Using the term ''lost'' implies an innocent mistake has taken place which is untrue given the evidence.
Добре, все пак резултатът за теб е същият, бих казал. Предполагам, че сте проследили транзакцията и получателят вижда кредитираната сума, нали? Бих го показал на казиното.
Ако третата страна обработва всички транзакции, казиното трябва да изчака своя доставчик на плащания, за да разреши проблема. Знам, че вероятно виждате това като тъпо извинение, но повечето казина работят така.
Надяваме се, че въпросът ще бъде решен скоро.
Ok, still, the result for you is the same, I'd say. I guess you tracked down the transaction and the recipient is visible the amount credited, right? I'd show that to the casino.
If the 3rd party company handles all transactions, the casino has to wait for its payment provider to solve it. I know you probably see that as a dumb excuse, but most casinos work like that.
Hopefully, the matter will get resolved soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.