ФорумКазинаCasino4u - обща дискусия

Casino4u - обща дискусия

преди 3 години от Wacbra4
|
3766 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino4u - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Хей


Автоматичен превод:
преди 1 година

измама казино, пари депозирани и никога не кредитирани. Стойте далеч от тази измама.

Автоматичен превод:
jimmy2020
преди 1 година

Здравей.

Загубеният депозит винаги е неприятно преживяване. Мога ли да знам коя опция за плащане ви причини този проблем?

В такива случаи казината молят своя доставчик на плащания да проучи въпроса - отнема известно време, за да получите актуализация. Предлагам пациент. Опитайте се да издържите и да ни държите в течение 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозитът не се губи, той е в портфейла им в казиното. Те отказват да го кредитират. BNB беше използваната крипто. Използването на термина „изгубен" предполага, че е станала невинна грешка, която е невярна предвид доказателствата.

Автоматичен превод:
jimmy2020
преди 1 година

Добре, все пак резултатът за теб е същият, бих казал. Предполагам, че сте проследили транзакцията и получателят вижда кредитираната сума, нали? Бих го показал на казиното.

Ако третата страна обработва всички транзакции, казиното трябва да изчака своя доставчик на плащания, за да разреши проблема. Знам, че вероятно виждате това като тъпо извинение, но повечето казина работят така.

Надяваме се, че въпросът ще бъде решен скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини