НачалоФорумКазинаCasino Tropez - обща дискусия

Casino Tropez - обща дискусия

преди 2 години от aoakejodie20
|
2 602 преглеждания 12 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Tropez - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Някой наистина ли е получавал плащания за теглене и колко време отне?

Автоматичен превод:
aoakejodie20
преди 2 години

Здравейте,

от колко време чакаш, чудя се?

Имаш ли нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте


първо загубих депозита си отново някъде 500 ранда. Персоналът е любезен .. бонус завъртания, които почти никога не печелите. Освен това рулетката на живо е с малко печалби. Да видим колко време ще отнеме това. Моят акаунт е напълно потвърден.


но наистина имам чувството, че големите говорят отново в кръг. Освен това чатът на живо не винаги е наличен, така че трябва да се обадите на номер в Англия, мисля ... така че за Ал тези обаждания дори похарчих повече от 500 ранда 😀 ... сега е само въпрос колко време ще отнеме.

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Здравейте, смятам, че си струва да изчакате, докато чатът стане достъпен, вместо да се обаждате в чужбина. Телефонните разговори могат да бъдат много скъпи, особено когато се обаждате от Южна Африка до Европа 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте


да, знам... но закрих акаунта. Защото отново говорим с кръгове и за 500 ранда.

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Единственото нещо, което смятам, че трябва да добавя в момента е, че ви желая по-приятно време, докато играете другаде.

🤞✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

🍀

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Току-що видях имейл със съобщение, че казино Tropez вече няма да съществува от края на годината, това само за Южна Африка ли е?

Автоматичен превод:
Links
преди 2 дни

Към момента нямаме такава информация.

Възможно ли е да публикувате екранната снимка на текста в този имейл тук?

Нашият екип за данни със сигурност ще иска да го разгледа.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Благодаря, Роми, така че основно се опитах да депозирам средства и нямаше опции за депозит на обичайната страница, започнах чат за помощ на живо, където причината беше затварянето на казиното до края на годината, което ме подтикна да погледна пощата си 😁.

Наистина тъжни новини, като южноафрикански играч, аз наистина имах страхотно преживяване с тях. Бях притеснен, когато започнах, но винаги съм се наслаждавал на разнообразието от игри, изплащането ми е навреме и обслужването на клиентите винаги е било изключително, нещата вървят толкова добре! Шокиращо наистина.

Ето екранна снимка на пощата

file

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Links
преди 2 дни

Благодаря ви за това. Ще информирам незабавно нашия екип за данни относно тази информация.

Надявам се, че нямате остатъчно салдо по сметката си. Или вие?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Никакви, но ми се иска! 😄 Всъщност се оттеглих преди малко. Те посочиха няколко крайни дати за теглене и т.н., така че всеки, който има баланс, ако се окаже, че е законен, трябва да е наясно и да планира съответно!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини