преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Tropez - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
от колко време чакаш, чудя се?
Имаш ли нужда от помощ?
Hello,
for how long have you been waiting, I wonder?
Do you need any help?
здравейте
първо загубих депозита си отново някъде 500 ранда. Персоналът е любезен .. бонус завъртания, които почти никога не печелите. Освен това рулетката на живо е с малко печалби. Да видим колко време ще отнеме това. Моят акаунт е напълно потвърден.
но наистина имам чувството, че големите говорят отново в кръг. Освен това чатът на живо не винаги е наличен, така че трябва да се обадите на номер в Англия, мисля ... така че за Ал тези обаждания дори похарчих повече от 500 ранда 😀 ... сега е само въпрос колко време ще отнеме.
Hi ,
first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.
but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .
Здравейте, смятам, че си струва да изчакате, докато чатът стане достъпен, вместо да се обаждате в чужбина. Телефонните разговори могат да бъдат много скъпи, особено когато се обаждате от Южна Африка до Европа 😕
Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕
Единственото нещо, което смятам, че трябва да добавя в момента е, че ви желая по-приятно време, докато играете другаде.
🤞✨
The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.
🤞✨
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.