преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Tropez - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
от колко време чакаш, чудя се?
Имаш ли нужда от помощ?
Hello,
for how long have you been waiting, I wonder?
Do you need any help?
здравейте
първо загубих депозита си отново някъде 500 ранда. Персоналът е любезен .. бонус завъртания, които почти никога не печелите. Освен това рулетката на живо е с малко печалби. Да видим колко време ще отнеме това. Моят акаунт е напълно потвърден.
но наистина имам чувството, че големите говорят отново в кръг. Освен това чатът на живо не винаги е наличен, така че трябва да се обадите на номер в Англия, мисля ... така че за Ал тези обаждания дори похарчих повече от 500 ранда 😀 ... сега е само въпрос колко време ще отнеме.
Hi ,
first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.
but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .
Здравейте, смятам, че си струва да изчакате, докато чатът стане достъпен, вместо да се обаждате в чужбина. Телефонните разговори могат да бъдат много скъпи, особено когато се обаждате от Южна Африка до Европа 😕
Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕
Единственото нещо, което смятам, че трябва да добавя в момента е, че ви желая по-приятно време, докато играете другаде.
🤞✨
The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.
🤞✨
Към момента нямаме такава информация.
Възможно ли е да публикувате екранната снимка на текста в този имейл тук?
Нашият екип за данни със сигурност ще иска да го разгледа.
We have no such information as of now.
Would it be possible for you to post the screenshot of the text in that email here?
Our data team will surely like to look at it.
Благодаря, Роми, така че основно се опитах да депозирам средства и нямаше опции за депозит на обичайната страница, започнах чат за помощ на живо, където причината беше затварянето на казиното до края на годината, което ме подтикна да погледна пощата си 😁.
Наистина тъжни новини, като южноафрикански играч, аз наистина имах страхотно преживяване с тях. Бях притеснен, когато започнах, но винаги съм се наслаждавал на разнообразието от игри, изплащането ми е навреме и обслужването на клиентите винаги е било изключително, нещата вървят толкова добре! Шокиращо наистина.
Ето екранна снимка на пощата
Thanks Romi, so basically, I tried to deposit funds and there were no deposit options on the usual page, I started a live help chat where the reason was the casino closure by the end of the year, which prompted me to look at my mails😁.
Sad news indeed, as a South African player, I truly have had a wonderful experience with them. I was apprehensive when I started but I've always enjoyed the variety of games, been paid out timeously and the customer service has always been outstanding, thing's were going so well! Shocking indeed.
Here's a screenshot of the mail
Благодаря ви за това. Ще информирам незабавно нашия екип за данни относно тази информация.
Надявам се, че нямате остатъчно салдо по сметката си. Или вие?🤔
Thank you for that. I will inform our data team regarding this information right away.
I hope you don't have any remaining balance on your account. Or do you?🤔
Никакви, но ми се иска! 😄 Всъщност се оттеглих преди малко. Те посочиха няколко крайни дати за теглене и т.н., така че всеки, който има баланс, ако се окаже, че е законен, трябва да е наясно и да планира съответно!
None, I wish though! 😄 I actually withdrew a while ago. They did state a few cut off dates for withdrawal, etc, so anyone out there with a balance if it turns out to be legit should be aware and plan accordingly!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.