преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Sinners - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моят акаунт вече е потвърден. Поисках теглене преди три дни, което не е обработено до днес. Чатът на живо вече не е онлайн. Моят имейл до поддръжката също остана без отговор от два дни. Да видим как ще стане. Във всеки случай доброто обслужване изглежда различно.
My account is already verified. I requested a withdrawal three days ago which has not been processed until today. The live chat is no longer online. My email to support has also gone unanswered for two days. Let's see how it goes. In any case, good service looks different.
Mein Konto ist bereits verifiziert. Ich habe vor drei Tagen eine Auszahlung beantragt die bis heute nicht bearbeitet wurde. Der Live-Chat ist nicht mehr online. Mein Mail an den Support bleibt ebenfalls seit zwei Tagen unbeantwortet. Sehen wir mal wie es weiter geht. Gutes Service sieht jedenfalls anders aus.
Съгласен съм, че играчът никога не трябва да се пренебрегва, особено когато става въпрос за плащане.
Разбирам, че от време на време могат да възникнат някои необичайни обстоятелства, но играчите трябва винаги да се актуализират.
Получихте ли информация за приблизителното време на изчакване, моля?
Бих казал, че няколко дни са съвсем нормални, дори седмица, за съжаление.
I agree that the player should never be ignored especially when payment is involved.
I can understand that some unusual circumstances can occur from time to time, but the players should be always updated.
Were you advised about the approximate waiting time, please?
I'd say that couple of days are quite normal, even a week, sadly.
Днес след три дни получих този отговор:
Здравей Волфганг,
Моля, имайте предвид, че бихме искали да изплатим обратно към първоначалния метод на депозит.
С Най-Добри Пожелания,
Брайън
Депозирах с RapidTransfer, но казиното не предлага този метод за теглене. Предлагат само банков превод и ngp. Затова избрах банков превод, тъй като RapidTransfer също се плаща директно от банковата сметка. Аз също не знам какво се разбира под ngp.
Today after three days I got this answer:
Hello Wolfgang,
Please be advised that we would like to pay out back to the original deposit method.
Best regards,
Bryan
I deposited with RapidTransfer, but the casino does not offer this withdrawal method. They only offer bank transfer and ngp. I therefore chose bank transfer, since RapidTransfer is also paid directly from the bank account. I also do not know what is meant by ngp.
Heute bekam ich nach drei Tagen diese Antwort:
Hello Wolfgang,
Please be advised that we would like to pay out back to the original deposit method.
Best regards,
Bryan
Ich habe mit RapidTransfer einbezahlt, aber diese Auszahlungsmethode bietet das Casino nicht an. Sie bieten nur Banktransfer und ngp. Ich habe daher Banktransfer gewählt, da ja auch Rapidtransfer direkt vom Bankkonto bezahlt wird. Ich weis auch nicht was mit ngp gemeint ist.
Здравейте,
Бих казал, че казиното би искало да използва същия метод на плащане, който сте използвали за депозита, защото този метод е проверен. Поради това е възможно те да възнамеряват да направят изключение.
Променено ли е вече вашето теглене на този RapidTransfer?
Hello,
I'd say that the casino would like to use the same payment method which you used for the deposit because this method is verified. Due to this, it's possible that they intend to make an exception.
Has your withdrawal been changed to this RapidTransfer already?
Здравейте, сега получих парите си от Skrill. Така че всичко е направено.
Hello, I have now received my money on Skrill. So everything is done.
Hallo, mir wurde jetzt mein Geld auf Skrill ausbezahlt. Es ist somit alles erledigt.
Здравейте,
наистина страхотна новина! 🙂
Въпреки че не съответства напълно на предишната актуализация от казиното. 😁
Както и да е, имайте предвид, че използването на една опция за плащане както за депозити, така и за тегления може да ви спести време. 😉
Оставаш ли при Casino Sinners, чудя се?
Hello,
really great news! 🙂
Although it does not fully correspond with that previous update from the casino. 😁
Anyway, kindly keep in mind that using one payment option for deposits and withdrawals alike can save you time. 😉
Are you staying with the Casino Sinners, I wonder?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.