преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Moons - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро господа, за съжаление за втори път от 2 месеца се оказвам пред проблем с осребряването на печалбите с casino moons, последния път след вашата намеса ми платиха 12000 fr първоначално отказани, сега съм за абсолютно същия бонус, но печалбите от 3000 евро за отказ и закриване на сметката, пълна нечестност, те ми платиха без никакви въпроси 150 евро само преди 10 дни и сега, тъй като печалбите достигат 3000, те отново ми отказват плащане, имам нужда от вашата помощ отново, за да събера, благодаря
Good morning gentlemen, unfortunately for the second time in 2 months I find myself with a problem of cashing the winnings with casino moons, last time after your intervention they paid me 12000 fr initially denied, now I am for the exact same bonus but the winnings of 3000 euros to deny and close the account, a total dishonest, they paid me without any question 150 euros only 10 days before and now because the winnings reach 3000 they deny me payment again, I need your help again to collect, thanks
Buon giorno signori,purtroppo per la seconda volta in 2 mesi mi trovo con problema di incassare la vincita con casino moons,la scorsa volta doppo il vostro intervento mi hanno pagato 12000 fr inizialmente negati,adesso mi trovo per lo stesso identico bonus ma la vincita di 3000 euro negare e chiudere conto,una disonesta totale,mi hanno pagato senza nessuna domanda 150 euro solo 10 giorni prima e adesso perche vincita arriva a 3000 mi negano di nuovo pagamento,ho bisogno di nuovo del vostro aiutto per incassare,grazie
Здравейте,
не това, което бих очаквал. Предполагам, че трябва да подадете нова жалба, в момента нямам по-добър вариант за вас. 🤔
Hello,
not what I would expect. I guess that you should submit a new complaint, I have no better option for you at the moment. 🤔
Е, не виждам никакви отворени оплаквания под профила ви. Бихте ли опитали тази връзка , моля?
Говоря за подаване на жалба тук в Casino Guru, не съм сигурен дали имаме предвид същото. 🤔
Well, I can't see any open complaints under your profile. Would you care to try this link, please?
I'm talking about submitting a complaint here on Casino Guru, not sure whether we mean the same. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.