преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino.me - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Участвах в промоция за купуване с бонус от 20%, провеждана от Casino Me, но тя беше внезапно прекратена преди крайния срок и всички печалби бяха загубени.
I participated in a 20% off bonus buy promotion run by Casino Me, but it was abruptly terminated before the deadline and all winnings were forfeited.
カジノミーが行ったボーナスbuyの20%オフのプロモーションに参加しましたが、期限前に急に打ち切りになり、勝利金は全て没収となりました。
Здравейте. Успяхте ли да получите някаква причина от казиното?
Hello. Have you managed to get some reason from the casino?
Казиното се свърза с мен като наблюдател за конфискация.
Това обаче е само за някои победители с висока стойност.
Доколкото знам, над 100 души са конфискували над 100 000 долара печалби.
The casino contacted me as an observer for confiscation.
However, it is only for some high-value winners.
As far as I know, over 100 people have confiscated over $ 100,000 in winnings.
カジノからは、アビューザーとして没収と連絡が来ました。
但しそれは一部の高額勝利者だけです。
私の知る限り、100名以上で10万ドル以上の勝利金を没収しています。
Не съм сигурен за тази конкретна промоция, но повечето от правилата и условията, свързани с промоции, казват, че казиното може да прекрати или промени правилата за промоция по всяко време.
Както и да е, ако депозирате пари, за да участвате и напредвате в промоцията, би било справедливо да възстановите депозитите си.
I'm not sure about this specific promotion, but most of terms and conditions related to promotions say that a casino can terminate or change the promotion rules anytime.
Anyway, if you were depositing money in order to participate and progress in the promotion, it would be fair to refund your deposits.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.