преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino MaxCazino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Екип на CasinoGuru
Жалбата ми за това казино ( https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1 ) беше отхвърлена преди.
И екипът на казиното обеща, че ще ми върнат депозитите.
Но все още не са ми върнати парите.
По-лошото е, че чух, че това казино ще бъде затворено до края на този месец. Те не желаят да върнат парите.
Не ми отговарят.
Нямам време, може ли да ми помогнете отново, моля?
Hello. CasinoGuru team
My complaint about this casino (https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1) was rejected before.
And casino team promised that they refund my deposits.
But I haven't been refunded yet.
What’s worse, I heard that this casino will be closed by the end of this month. They are not willing to refund.
They don't answer me.
I don’t have the time, could you help me again please?
Здравей, ryosyou.
Прочетох внимателно жалбата ви и съм напълно сигурен, че има някакво недоразумение.
Ще се опитам да изясня малко нещата:
Взехте бонуса обаче, не изпълнихте изискванията за залагане, поради което спечелената сума от бонуса беше анулирана.
Депозираните ви средства не бяха засегнати, така че можете да играете с вашия депозит, без да се нарани.
Въпреки това не е трябвало да бъдете възстановени. Бонусните печалби бяха анулирани и свързаният депозит не беше засегнат.
Страхувам се, че няма обещание за възстановяване. Няма да има никакъв смисъл.
Както и да е, откъде взехте информацията, че това казино е на път да бъде затворено до края на април, моля?
Hello, ryosyou.
I read your complaint carefully and I'm quite sure that there is a kind of misunderstanding.
I will try to clarify things a bit:
You took the bonus however, you did not meet the wagering requirements due to this the amount won from the bonus was voided.
Your deposited funds were not affected so you can play with your deposit, no harm done.
You were not supposed to be refunded, however. The bonus winnings were voided and the associated deposit was not affected.
There is no promise of refunding, I'm afraid. It would not make any sense.
Anyway, where did you get the information that this casino is about to be closed by the end of April, please?
Те казаха „По отношение на вашия депозит, бихме искали да ви информираме, че средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент". по моя жалба.
И получих този имейл.
Чух го от партньор, който използвах.
Като странична бележка, японският пазар беше затворен в края на януари.
They said "Regarding your deposit, we would like to inform you that the funds will be refunded at the nearest time." on my complaint.
And I've received this e-mail.
I heard it from affiliate I used.
As a side note, Japanese market was closed at the end of January.
Здравейте,
Е, може да се окаже, че по някакъв начин те решат да възстановят депозита ви, но няма много смисъл, ако сте нарушили правилата. В жалбата можете да видите само част: „средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент".
Помолих колежката Жана да провери информацията за затварянето на казиното.
Както и да е, не знам как можем да помогнем, ако те игнорират сега.
Подадохте ли този проблем на органа за игри в Кюрасао, както споменахте, моля?
Hello,
Well, it may be that somehow they decide to refund your deposit however, it does not make much sense if you violated the rules though. In the complaint you can only see part: "the funds will be refunded at the nearest time".
I asked my colleague Jana to check the information about the casino being closed.
Anyway, not sure how we can help if they ignore you now.
Have you submitted this issue to the Curacao gaming authority as you mentioned, please?
Те казаха „По отношение на вашия депозит, бихме искали да ви информираме, че средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент". по моя жалба.
И получих този имейл.
Чух го от партньор, който използвах.
Като странична бележка, японският пазар беше затворен в края на януари.
They said "Regarding your deposit, we would like to inform you that the funds will be refunded at the nearest time." on my complaint.
And I've received this e-mail.
I heard it from affiliate I used.
As a side note, Japanese market was closed at the end of January.
Здравей отново,
Обсъдих тази ситуация с Jozef.K, защото ако казиното ви игнорира сега, не е честно.
Трябва да можем да отворим отново затворената жалба и да продължим там, но първо трябва да се изясни с Matin.
Ще ти се свържа скоро.
Hello again,
I discussed this situation with Jozef.K because if the casino ignores you now, it is not fair.
We should be able to reopen the closed complaint and continue there, at first it must be clarified with Matin, however.
I'll get back to you soon.
Да разбира се.
Антифонът не работи, няма отговор.
Изпратих писмо до "radka@casino.guru"
Бихте ли го проверили?
Yes of course.
Antillephone doesn't work, no response.
I sent a letter to "radka@casino.guru"
Could you check it?
Виждам.
Изглежда, че сме се кръстосвали.
Благодаря Ви за съдействието.
I see.
It looks like we've crisscrossed.
Thank you for your cooperation.
Е, по отношение на бонуса няма нищо лошо в реакцията на казиното.
Вие нарушихте правилата. Това, което може да е проблем е, когато ви е обещано нещо, но не сте го получили.
Получих имейла и го препратих директно на Мартин.
Благодаря ти.
Well, regarding the bonus there is nothing wrong with the casino's reaction.
You did violate the rules. What could be a problem is when you've been promised something and you have not received it.
I got the email and forward it to Martin directly.
Thank you.
здравей
Имате ли актуализация?
Те са на път да затворят казиното си.
Hi.
Do you have any update?
They are just about to close their casino.
Здравейте, откъде знаете, че ще затворят казиното?
Hi, how do you know they're going to close the casino?
Здравей ryosyou,
както може да забележите, Мартин отново отвори жалбата ви. В момента очакваме отговор от казиното относно вашия депозит.
Ако имате някакви актуализации, просто ни уведомете.
Благодаря ти.
Hello ryosyou,
as you may notice, Martin has reopened your complaint. At the moment, we are waiting for the casino's reply concerning your deposit.
If you have any updates, just let us know.
Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.