ФорумКазинаCasino MaxCazino - обща дискусия

Casino MaxCazino - обща дискусия

преди 2 години от ryosyou
|
2468 преглеждания 13 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino MaxCazino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте. Екип на CasinoGuru

Жалбата ми за това казино ( https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1 ) беше отхвърлена преди.

И екипът на казиното обеща, че ще ми върнат депозитите.

Но все още не са ми върнати парите.

По-лошото е, че чух, че това казино ще бъде затворено до края на този месец. Те не желаят да върнат парите.

Не ми отговарят.

Нямам време, може ли да ми помогнете отново, моля?

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена е връзка към жалбата
Автоматичен превод:
ryosyou
преди 2 години

Здравей, ryosyou.

Прочетох внимателно жалбата ви и съм напълно сигурен, че има някакво недоразумение.

Ще се опитам да изясня малко нещата:

Взехте бонуса обаче, не изпълнихте изискванията за залагане, поради което спечелената сума от бонуса беше анулирана.

Депозираните ви средства не бяха засегнати, така че можете да играете с вашия депозит, без да се нарани.

Въпреки това не е трябвало да бъдете възстановени. Бонусните печалби бяха анулирани и свързаният депозит не беше засегнат.

Страхувам се, че няма обещание за възстановяване. Няма да има никакъв смисъл.

Както и да е, откъде взехте информацията, че това казино е на път да бъде затворено до края на април, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Те казаха „По отношение на вашия депозит, бихме искали да ви информираме, че средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент". по моя жалба.

И получих този имейл. file


Чух го от партньор, който използвах.

Като странична бележка, японският пазар беше затворен в края на януари.

Автоматичен превод:
ryosyou
преди 2 години

Здравейте,

Е, може да се окаже, че по някакъв начин те решат да възстановят депозита ви, но няма много смисъл, ако сте нарушили правилата. В жалбата можете да видите само част: „средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент".

Помолих колежката Жана да провери информацията за затварянето на казиното.

Както и да е, не знам как можем да помогнем, ако те игнорират сега.

Подадохте ли този проблем на органа за игри в Кюрасао, както споменахте, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Те казаха „По отношение на вашия депозит, бихме искали да ви информираме, че средствата ще бъдат възстановени в най-близкия момент". по моя жалба.

И получих този имейл. file


Чух го от партньор, който използвах.

Като странична бележка, японският пазар беше затворен в края на януари.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

Обсъдих тази ситуация с Jozef.K, защото ако казиното ви игнорира сега, не е честно.

Трябва да можем да отворим отново затворената жалба и да продължим там, но първо трябва да се изясни с Matin.

Ще ти се свържа скоро.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да разбира се.

Антифонът не работи, няма отговор.

Изпратих писмо до "radka@casino.guru"

Бихте ли го проверили?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Виждам.

Изглежда, че сме се кръстосвали.

Благодаря Ви за съдействието.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да разбира се.

Антифонът не работи, няма отговор.

Изпратих писмо до "radka@casino.guru"

Бихте ли го проверили?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, по отношение на бонуса няма нищо лошо в реакцията на казиното.

Вие нарушихте правилата. Това, което може да е проблем е, когато ви е обещано нещо, но не сте го получили.

Получих имейла и го препратих директно на Мартин.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей

Имате ли актуализация?

Те са на път да затворят казиното си.

Автоматичен превод:
ryosyou
преди 2 години

Здравейте, откъде знаете, че ще затворят казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Чух го от филиал.

Автоматичен превод:
ryosyou
преди 2 години

Здравей ryosyou,

както може да забележите, Мартин отново отвори жалбата ви. В момента очакваме отговор от казиното относно вашия депозит.

Ако имате някакви актуализации, просто ни уведомете.

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Чух го от филиал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

Изминаха 5 или 6 дни, откакто казиното заяви, че плащането ви е одобрено.

Получихте ли средствата си, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини