ФорумКазинаCasino Empire - обща дискусия

Casino Empire - обща дискусия

преди 2 години от Vreni
|
2498 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Empire - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Добър ден


Надявам се, че можете да ми помогнете тук. Вече не обичам да споря с казино империята!

Или не получавам отговор или означава, че е препратен и отдавна не съм чувал нищо!


Опитвам се да разговарям на живо с support@casinoempire.com от 10 май 2022 г.

за да реша проблема си, написах повече от 50 имейла 80% не е отговорено 4 × отговорът беше написан и потвърден, че съм прав. Но парите няма да бъдат възстановени. Опитах се да се свържа с вас по телефона на номер за връзка +35722 23 23 65, но телефонът е грешен! Пише, че няма връзка!


1. ПРОБЛЕМ: БЕШЕ ОКОЛО СУМАТА ОТ 350 EUR, НАЧАЛЕНА ОТ 10-ТИ МАЙ ВСЕ ОЩЕ НЕ МИ ВЪЗСТАНАХА ДО МОМЕНТА. ВЪПРЕЧКИ ВИЕ ПОТВЪРДИХТЕ, ЧЕ Е БИЛО ДВОЙНО ЗАредено. И ЩЕ МИ ВРЪЩАТ СРЕДСТВАТА НО ТОВА ВСЕ НЕ Е В МОЯТА СМЕТКА!!!

(Трябваше да изпратя доказателство 10 пъти)

Все още не е в моя акаунт.


2-ри брой


1 ден по-късно ми блокираха акаунта веднага след темата за твърде много дебитирани 350eur, защото съм пристрастен към хазарта.

Веднага блокираха акаунта ми в empire casino, което според мен също е хубаво.


Написах на support@casinoempire.com casino, че искат списък с всички транзакции заради двойно дебитираните 350eur, но империята на казиното отново активира акаунта ми без мое разрешение. Блокираха ме само преди 3 или 4 дни заради пристрастеността ми към хазарта. След това заложих всичките си пари около 3000eur.


Написах учтиво на support@casinoempire.com, че трябва да ми върнат или да ми преведат парите. Бях информиран, че на пристрастените към хазарта клиенти е строго забранено да активират повторно акаунта си, особено без мое разрешение. Въпреки че не искам да активирам отново акаунта си.

Не трябваше да активират отново акаунта ми, защото съм пристрастен към хазарта. Знаеше защо.



Отново бих искал помощ от вас.


Казиното наистина ме ограби нарочно.


Благодаря ви за вашата помощ и подкрепа.


С добри чувства


Автоматичен превод:
Vreni
преди 2 години

Здравей Врени,

Разбирам, че се чувствате малтретирани, но все пак смятам, че само едно оплакване е достатъчно.

С подаването на три жалби вие само губите времето си и на екипа по жалби.

Пристрастяването към хазарта е доста сериозен въпрос, така че ще видим какво ще разберем за тази ситуация.

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи.

Ако смятате, че имате нужда от помощ за справяне с проблема с хазарта, моля, отделете малко време и проверете това:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Има и специална секция във форума, посветена специално на отговорния хазарт:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Надявам се да ги намерите полезни.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини