преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Eagles - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте: в събота се регистрирах в казиното Eagles и направих теглене на 1800 евро, но искам да говоря в чата да видя какви документи трябва да изпратя и чатът никъде не се появява. Можеш ли да ми помогнеш?
На страницата на казиното също няма раздел за изпращане на документи.
Вие, момчета, му давате добра репутация и затова се регистрирах и започнах да играя.
Благодаря ти
hello: on Saturday I registered at the Eagles casino and made a withdrawal of 1800 euros, but I want to talk in the chat to see what documents I have to send and the chat does not appear anywhere. Can you help me?
There is also no section on the casino page to send documents.
You guys give it a good reputation and that's why I signed up and started playing.
Thank you
hola : el sábado me registre en el casino Eagles e hice un retiro de 1800 euros, pero quiero hablar en el chat a ver que documentos hay que enviar y no aparece el chat por ningún sitio. ¿ Me pueden ustedes ayudar ?
Tampoco hay en la pagina del casino ningun apartado para enviar documentos.
Ustedes le dais una buena reputación y por eso me registre y empecé a jugar.
gracias
Здравейте, въпреки че споменават чата на живо в секцията си за контакти, не успях да намеря чата на живо на уебсайта им. Изглежда, че имейл адресът casinoeagles1@gmail.com е единственият начин да се свържете с тях.
Hi, even though they mention the live chat in their contacts section, I wasn't able to find the live chat on their website. It seems that the email address casinoeagles1@gmail.com is the only way of contacting them.
Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.
Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.
наздраве,
Well, if you give it a good rating and they don't even have chat (you say yes on your website), things are serious.
It seems that in all the casinos that I register through casino guru, they are quite bad, I will have to stop following you because if you look at my history, in all the ones that I play............WORSE NOT THEY MAY BE.
Cheers,
pues si la dais buena calificacion y ni siquiera tienen chat ( ustedes dicen que si en vuestra web), la cosa es seria.
Parece que en todos los casinos que me registro por medio de casino guru, son bastantes malos, tendre que dejar de seguiros porque si mirais mi historial , en todos los que juego.............PEOR NO PUEDEN SER.
Saludos,
здравей Даниел: в долната част на уебсайта на казиното Eagles и в секцията „Свържете се с нас" много ясно пише, че чатът е наличен. Ясно е, че не е вярно. Писах им вече по пощата, но не отговарят. Аз съм с вас от няколко години и не успявам с никое добро казино.
hello Daniel: at the bottom of the Eagles casino website and in the "Contact us" section it says very clearly that the Chat is available. It is clear that it is not true. I have already written to them by mail but they do not answer. I have been with you for several years and I am not successful with any casino that is good.
hola Daniel : en la parte baja de la paagina web del casino Eagles y en el apartado "Contac us " dice muy claro que el Chat esta disponible. Esta claro que no es verdad. Ya les he he escrito por correo pero no contestan. Llevo varios años con ustedes y no acierto con ningun casino que sea bueno.
здравей канаберто,
Вярвам, че се позоваваш на тази информация:
И аз не успях да намеря чата на живо.
Позволете ми да кажа, че липсата на чат на живо едва ли е нещо, което можем да проверяваме много често. Опитваме се да поддържаме връзка с всяко добро казино, но е много взискателно.
Нямаме представа какво се е случило и кога чатът е „изчезнал". Но аз препратих информацията и информацията е актуализирана.
Hello canaberto,
I believe you refer to this info:
I was not able to find the live chat either.
Allow me to say that absence of live chat is hardly something we can check out much frequently. We try to stay in touch with every good casino, but it's very demanding.
We have no clue what happened and when the chat "disappeared". But I forwarded the information s the information is updated.
Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.
Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.
наздраве,
Well, if you give it a good rating and they don't even have chat (you say yes on your website), things are serious.
It seems that in all the casinos that I register through casino guru, they are quite bad, I will have to stop following you because if you look at my history, in all the ones that I play............WORSE NOT THEY MAY BE.
Cheers,
pues si la dais buena calificacion y ni siquiera tienen chat ( ustedes dicen que si en vuestra web), la cosa es seria.
Parece que en todos los casinos que me registro por medio de casino guru, son bastantes malos, tendre que dejar de seguiros porque si mirais mi historial , en todos los que juego.............PEOR NO PUEDEN SER.
Saludos,
Здравейте,
въз основа на списъка с вашите оплаквания, вие опитахте доста лоши казина по-често, както виждам.
Възможно е някои от тях да бъдат наказани в близко минало, защото се опитваме да се приспособим към настоящата ситуация, така че репутацията може да падне малко. В крайна сметка това е, към което се стремим. Така че бих искал да ви благодаря за вашите оплаквания.
Надявам се, че това е очевидно.
Hello,
based on the list of your complaints, you tried pretty bad casinos more frequently as I can see.
It may be that some of those get penalized in the near past because we try to adjust to the current situation, so the reputation may drop a bit. This is what we aim for, after all. So I'd like to thank you for your complaints.
I hope that this is obvious.
Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.
Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.
наздраве,
Well, if you give it a good rating and they don't even have chat (you say yes on your website), things are serious.
It seems that in all the casinos that I register through casino guru, they are quite bad, I will have to stop following you because if you look at my history, in all the ones that I play............WORSE NOT THEY MAY BE.
Cheers,
pues si la dais buena calificacion y ni siquiera tienen chat ( ustedes dicen que si en vuestra web), la cosa es seria.
Parece que en todos los casinos que me registro por medio de casino guru, son bastantes malos, tendre que dejar de seguiros porque si mirais mi historial , en todos los que juego.............PEOR NO PUEDEN SER.
Saludos,
Виждам, че казиното е актуализирано на 21 октомври 2021 г. на нашия уебсайт. Възможно е чатът на живо да е бил наличен, когато казиното е било актуализирано. Дори частта в техните данни за контакт звучи така, сякаш са имали чат на живо там, но очевидно това вече не е така.
I can see the casino was updated on 21st October 2021 on our website. It's possible that the live chat has been available when the casino was updated. Even the part in their contact details sounds like they had a live chat there, but apparently, that's not the case anymore.
Е, теглете 1800 на 11-ти и 223 евро вчера, 13-ти.
Не мога да изпращам документи, защото няма раздел, в който да поставя "документи" и не ми отговарят на имейлите.
Вчера получих имейл от известна Selenne, че са ми презаредили сметката със 155 евро, но няма нищо.
Отговорих, че нищо не съм получил и че ми казват защо няма чат и също ще ми отговорят като ми платят.
Не съм получил никакъв отговор и мисля, че няма да отговорят или да платят.
Вие му давате много висока оценка и аз се доверих на Гуру, но отново сгреших.
Да видим дали можете поне да ми помогнете да събера 2023 евро
Well, withdraw 1,800 on the 11th and 223 euros yesterday, the 13th.
I cannot send documents because there is no section where I put "documents" and they do not answer my emails.
Yesterday I received an email from a certain Selenne saying that they had recharged my account with 155 euros but there is nothing.
I replied saying that I had not received anything and that they tell me why there is no chat and also they will answer me when they pay me.
I have not received any response and I think they will not answer or pay.
You give it a very high score and I trusted Guru but again I was wrong.
Let's see if you can at least help me collect the 2,023 euros
Pues retire 1800 el día 11 y 223 euros ayer día 13.
No puedo enviar documentos porque no hay ningún apartado donde ponga "documentos" y a mis correos no contestan.
Ayer recibí un correo de una tal Selenne diciendo que me habían recargado mi cuenta con 155 euros pero no hay nada.
Le contesté diciendo que no había recibido nada y que me dijeran por qué no hay chat y ademas me contestaran cuando me pagaban.
No he recibido respuesta ninguna y creo que no contestaran ni pagaran.
Le dais una puntuación muy alta y yo confiaba en Gurú pero nuevamente me he equivocado.
A ver si por lo menos me ayudáis a cobrar los 2.023 euros
Здравейте,
Не виждам нова жалба.
Както виждам, вие сте изпратили 2 тегления и все още не сте завършили проверката, така че тези тегления вероятно предстоят. Изпратихте ли вече всички документи?
И откъде се взеха тези 155 евро?
Hello,
I can't see a new complaint.
As I see it, you've submitted 2 withdrawals and have not finished the verification yet, so those withdrawals are probably pending. Have you sent all the documents already?
And where did those €155 come from?
Не мога да изпращам документи, както ви казах вчера, защото не можете от страницата на казиното. Чатът не съществува и имейлите никога не са получили отговор.
Днес изтече 72-часовият срок за обработка на първите 1800 евро и утре ще са останалите 223 евро, но ако не мога да изпратя документи или няма чат или ми отговарят на имейлите, какво да правя?
От друга страна, отговаряйки на въпроса ти, да ти кажа, че 155-те евро са от имейл, който някаква Селен ми изпрати в понеделник 13-ти, че са кредитирали сметката ми със 155 евро, но няма абсолютно нищо.
Наздраве
I can't send documents like I told you yesterday because you can't from the casino page. The chat does not exist and the emails have never been answered.
Today the 72-hour deadline to process the first 1800 euros has passed and tomorrow it would be the other 223 euros, but if I cannot send documents or there is no chat or they answer my emails, what do I do?
On the other hand, and answering your question, tell you that the 155 euros are from an email that a certain Selenne sent me on Monday the 13th saying that they credited my account with 155 euros, but there is absolutely nothing.
Cheers
No puedo enviar documentos como ya os dije ayer porque no se puede desde la pagina del casino. El chat no existe y a los correos nunca han contestado.
Hoy han pasado ya las 72 horas de plazo para procesar los primeros 1800 euros y mañana serian los otros 223 euros, pero si no puedo enviar documentos ni hay chat ni me contestan a mis correos ¿ que hago ?
Por otro lado y contestando a su pregunta, decirle que los 155 euros son de un correo que me mando una tal Selenne el lunes dia 13 diciendo que me abonaban en mi cuenta 155 euros, pero no hay absolutamente nada.
saludos
Не мога да изпращам документи, както ви казах вчера, защото не можете от страницата на казиното. Чатът не съществува и имейлите никога не са получили отговор.
Днес изтече 72-часовият срок за обработка на първите 1800 евро и утре ще са останалите 223 евро, но ако не мога да изпратя документи или няма чат или ми отговарят на имейлите, какво да правя?
От друга страна, отговаряйки на въпроса ти, да ти кажа, че 155-те евро са от имейл, който някаква Селен ми изпрати в понеделник 13-ти, че са кредитирали сметката ми със 155 евро, но няма абсолютно нищо.
Наздраве
I can't send documents like I told you yesterday because you can't from the casino page. The chat does not exist and the emails have never been answered.
Today the 72-hour deadline to process the first 1800 euros has passed and tomorrow it would be the other 223 euros, but if I cannot send documents or there is no chat or they answer my emails, what do I do?
On the other hand, and answering your question, tell you that the 155 euros are from an email that a certain Selenne sent me on Monday the 13th saying that they credited my account with 155 euros, but there is absolutely nothing.
Cheers
No puedo enviar documentos como ya os dije ayer porque no se puede desde la pagina del casino. El chat no existe y a los correos nunca han contestado.
Hoy han pasado ya las 72 horas de plazo para procesar los primeros 1800 euros y mañana serian los otros 223 euros, pero si no puedo enviar documentos ni hay chat ni me contestan a mis correos ¿ que hago ?
Por otro lado y contestando a su pregunta, decirle que los 155 euros son de un correo que me mando una tal Selenne el lunes dia 13 diciendo que me abonaban en mi cuenta 155 euros, pero no hay absolutamente nada.
saludos
Добре, значи изпратихте тези документи по имейл, но се замислихте за потвърждение, или по-конкретно, засега няма реакция. Просто исках да съм сигурен в това.
Също така смятам, че срокът не е валиден в момента, тъй като не са завършили проверката.
Това, което намирам за наистина абсурдно, е, че въпреки липсата на KYC, някаква Даян ви обещава някои средства.
Мисля, че е време да подам друга жалба .
Ok, so you sent those documents by email but mussing confirmation, or to be more specific, there is no reaction so far. I just wanted to be sure about this.
I also think that the deadline is not valid at the moment since they have not completed the verification.
What I find truly absurd is that despite missing KYC, some Dianne promises you some funds.
I think it's time to submit another complaint.
Не, документите не се изпращат, защото не можете: няма раздел, където пише "изпращане на документи".
От друга страна, 2023 евро вече не се появяват в баланса или в висящи транзакции, това означава, че са ги премахнали-
Те продължават, без да отговарят нито веднъж, нито тя отговаря на имейла на мениджъра Даян
(dianne.caseagles@hotmail.com), нито отговарят на имейла, който се появява на страницата на казиното
( casinoeagles1@gmail.com)
Чатът все още не съществува, всичко за това казино е лъжа, защото казино с имейл "gmail" е много рядко
Всичко най-хубаво
No, the documents are not sent because you cannot: there is no section where it says "send documents".
On the other hand, the 2,023 euros no longer appear in the balance or in pending transactions, it means that they have removed it-
They continue without answering not once, nor does she answer manager Dianne's email
(dianne.caseagles@hotmail.com) nor do they answer the email that appears on the casino page
( casinoeagles1@gmail.com)
The chat still does not exist, everything about this casino is a lie, because a casino with a "gmail" email is very rare
All the best
No, los documentos no estan enviados porque no se puede : no hay ningun apartado donde diga " enviar documentos".
Por otro lado, ya no aparecen los 2.023 euros en el saldo ni en transacciones pendientes, quiere decir que lo han quitado-
Siguen si contestar ni una sola vez , ni contesta el correo de la manager Dianne
( dianne.caseagles@hotmail.com) ni tampoco contestan en el correo que figura en la pagina del casino
( casinoeagles1@gmail.com)
El chat sigue sin existir, todo lo de este casino es mentira, porque un casino con un correo de "gmail" es algo muy raro
Un saludo
Здравейте Даниел: Мисля, че имаше грешка и те затвориха жалбата и дори нищо не беше управлявано с казиното Eagles.
Изглежда, че жалбата е била дублирана.
Все още не събирам нищо и не мога да се свържа с казиното, но парите, които са 2023 евро, вече не се появяват в списъка с транзакции
поздрав
Hello Daniel: I think there has been an error and they have closed the complaint and nothing has even been managed with the Eagles casino.
It seems that the complaint had been duplicated.
I still don't collect anything and I can't contact the casino but the money that is 2023 euros no longer appears in the list of transactions
a greeting
Hola Daniel: creo ha habido un error y han cerrado la queja y ni siquiera se ha gestionado nada con el casino Eagles.
Parece ser que se había duplicado la queja.
Sigo sin cobrar nada y sin poder contactar con el casino pero el dinero que son 2023 euros ya no aparecen en la lista de transacciones
un saludo
здравей канаберто,
Моля, проверете най-новата информация:
„Тъй като играчът е поискал повторно отваряне на другата си жалба, ние ще отхвърлим тази.
Въпреки това, бих ви помолил за бъдещи препратки, за да бъдете внимателни, когато подавате множество оплаквания и да запазите една нишка само за едно казино."
https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory
Предполагам, че това решава проблема. Добре ли е, моля?
Hello canaberto,
Please check the latest information:
"Since the player has requested the reopening of his other complaint, we will reject this one.
However, I would kindly ask you for future references to be careful when submitting multiple complaints and keep one thread to one casino only."
https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory
I guess that this solves the problem. Is it ok, please?
да, това, което се появява по-горе, са всички писания, които съм направил за казиното Eagles. Моля, напуснете тази страница, която си заслужава
Благодаря ти много.
Между другото, все още не ми е платено и не съм се чувал от казиното. Балансът е оставен на нула и списъкът с транзакции е празен, но имам екрани на 2 тегления от 1800 и 223 евро
yes, this one that appears above are all the writings that I have done for Eagles casino. Please leave this page that is the one that is worth
Thank you very much.
By the way, I still haven't been paid and haven't heard from the casino. The balance has been left at zero and the list of transactions is empty, but I have the screens of the 2 withdrawals of 1800 and 223 euros
si, esta que aparece mas arriba son todos los escritos que he realizado para casino Eagles. Ruego dejen esta pagina que es la que vale
Muchas gracias.
Por cierto, sigo sin cobrar y sin tener noticias del casino. l saldo lo han dejado a cero y la lista de transacciones está vacia, pero tengo las pantallas de los 2 retiros de 1800 y 223 euros
Глоба,
Радвам се, че го подредихме по ваш вкус.
Също така се радвам, че имате тези екранни снимки, те трябва да са много важни.
Fine,
I'm glad we sorted it out to your liking.
I'm also glad you got those screenshots, those should be very important.
Най-добре би било да платят, но тъй като е невъзможно да се говори с тях, не знам защо не плащат.
It would be best if they paid, but since it is impossible to talk to them, I cannot know why they do not pay.
Lo mejor seria que pagaran pero como es imposible hablar con ellos no puedo saber por qué no pagan
Използвайки бонуса от 7 евро, 2 дни след като го отключих, остана бонус балансът, а не 70 евро реални пари. Те не отговарят на имейли и нямат чат. Това е спам
Using the 7 euro bonus, 2 days after I unlocked it, the bonus balance remained and not 70 euro real money. They don't reply to emails and don't have chat. It is spam
Usando il bonus di 7 euro, a distanza di 2 giorni dopo che l'ho sbloccato, è rimasto il saldo bonus e non 70 euro denaro reale. Non rispondono alle mail e non hanno la chat. È uno spam
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.