ФорумКазинаCasino Eagles - обща дискусия

Casino Eagles - обща дискусия

преди 2 години от canaberto
|
9298 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Eagles - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравейте: в събота се регистрирах в казиното Eagles и направих теглене на 1800 евро, но искам да говоря в чата да видя какви документи трябва да изпратя и чатът никъде не се появява. Можеш ли да ми помогнеш?

На страницата на казиното също няма раздел за изпращане на документи.

Вие, момчета, му давате добра репутация и затова се регистрирах и започнах да играя.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Здравейте, въпреки че споменават чата на живо в секцията си за контакти, не успях да намеря чата на живо на уебсайта им. Изглежда, че имейл адресът casinoeagles1@gmail.com е единственият начин да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.

Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.

наздраве,

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей Даниел: в долната част на уебсайта на казиното Eagles и в секцията „Свържете се с нас" много ясно пише, че чатът е наличен. Ясно е, че не е вярно. Писах им вече по пощата, но не отговарят. Аз съм с вас от няколко години и не успявам с никое добро казино.

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

здравей канаберто,

Вярвам, че се позоваваш на тази информация:

file

И аз не успях да намеря чата на живо.

Позволете ми да кажа, че липсата на чат на живо едва ли е нещо, което можем да проверяваме много често. Опитваме се да поддържаме връзка с всяко добро казино, но е много взискателно.

Нямаме представа какво се е случило и кога чатът е „изчезнал". Но аз препратих информацията и информацията е актуализирана.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.

Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.

наздраве,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

въз основа на списъка с вашите оплаквания, вие опитахте доста лоши казина по-често, както виждам.

Възможно е някои от тях да бъдат наказани в близко минало, защото се опитваме да се приспособим към настоящата ситуация, така че репутацията може да падне малко. В крайна сметка това е, към което се стремим. Така че бих искал да ви благодаря за вашите оплаквания.

Надявам се, че това е очевидно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ако му дадете добра оценка и те дори нямат чат (кажете „да" на уебсайта си), нещата са сериозни.

Изглежда, че във всички казина, които регистрирам чрез casino guru, са доста лоши, ще трябва да спра да ви следя, защото ако погледнете историята ми, във всички тези, които играя......... ... МОЖЕ ДА НЕ СА ПО-ЛОШИ.

наздраве,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам, че казиното е актуализирано на 21 октомври 2021 г. на нашия уебсайт. Възможно е чатът на живо да е бил наличен, когато казиното е било актуализирано. Дори частта в техните данни за контакт звучи така, сякаш са имали чат на живо там, но очевидно това вече не е така.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, теглете 1800 на 11-ти и 223 евро вчера, 13-ти.

Не мога да изпращам документи, защото няма раздел, в който да поставя "документи" и не ми отговарят на имейлите.

Вчера получих имейл от известна Selenne, че са ми презаредили сметката със 155 евро, но няма нищо.

Отговорих, че нищо не съм получил и че ми казват защо няма чат и също ще ми отговорят като ми платят.

Не съм получил никакъв отговор и мисля, че няма да отговорят или да платят.

Вие му давате много висока оценка и аз се доверих на Гуру, но отново сгреших.

Да видим дали можете поне да ми помогнете да събера 2023 евро

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Здравейте,

Не виждам нова жалба.

Както виждам, вие сте изпратили 2 тегления и все още не сте завършили проверката, така че тези тегления вероятно предстоят. Изпратихте ли вече всички документи?

И откъде се взеха тези 155 евро?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да изпращам документи, както ви казах вчера, защото не можете от страницата на казиното. Чатът не съществува и имейлите никога не са получили отговор.

Днес изтече 72-часовият срок за обработка на първите 1800 евро и утре ще са останалите 223 евро, но ако не мога да изпратя документи или няма чат или ми отговарят на имейлите, какво да правя?

От друга страна, отговаряйки на въпроса ти, да ти кажа, че 155-те евро са от имейл, който някаква Селен ми изпрати в понеделник 13-ти, че са кредитирали сметката ми със 155 евро, но няма абсолютно нищо.

Наздраве

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам: казах Селен и това е Даян

Пощата дойде от:

dianne.caseagles@gmail.com


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да изпращам документи, както ви казах вчера, защото не можете от страницата на казиното. Чатът не съществува и имейлите никога не са получили отговор.

Днес изтече 72-часовият срок за обработка на първите 1800 евро и утре ще са останалите 223 евро, но ако не мога да изпратя документи или няма чат или ми отговарят на имейлите, какво да правя?

От друга страна, отговаряйки на въпроса ти, да ти кажа, че 155-те евро са от имейл, който някаква Селен ми изпрати в понеделник 13-ти, че са кредитирали сметката ми със 155 евро, но няма абсолютно нищо.

Наздраве

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, значи изпратихте тези документи по имейл, но се замислихте за потвърждение, или по-конкретно, засега няма реакция. Просто исках да съм сигурен в това.

Също така смятам, че срокът не е валиден в момента, тъй като не са завършили проверката.

Това, което намирам за наистина абсурдно, е, че въпреки липсата на KYC, някаква Даян ви обещава някои средства.

Мисля, че е време да подам друга жалба .



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, документите не се изпращат, защото не можете: няма раздел, където пише "изпращане на документи".

От друга страна, 2023 евро вече не се появяват в баланса или в висящи транзакции, това означава, че са ги премахнали-

Те продължават, без да отговарят нито веднъж, нито тя отговаря на имейла на мениджъра Даян

(dianne.caseagles@hotmail.com), нито отговарят на имейла, който се появява на страницата на казиното

( casinoeagles1@gmail.com)

Чатът все още не съществува, всичко за това казино е лъжа, защото казино с имейл "gmail" е много рядко

Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Даниел: Мисля, че имаше грешка и те затвориха жалбата и дори нищо не беше управлявано с казиното Eagles.

Изглежда, че жалбата е била дублирана.

Все още не събирам нищо и не мога да се свържа с казиното, но парите, които са 2023 евро, вече не се появяват в списъка с транзакции

поздрав


Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

здравей канаберто,

Моля, проверете най-новата информация:

file

„Тъй като играчът е поискал повторно отваряне на другата си жалба, ние ще отхвърлим тази.

Въпреки това, бих ви помолил за бъдещи препратки, за да бъдете внимателни, когато подавате множество оплаквания и да запазите една нишка само за едно казино."

https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory

Предполагам, че това решава проблема. Добре ли е, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, това, което се появява по-горе, са всички писания, които съм направил за казиното Eagles. Моля, напуснете тази страница, която си заслужава

Благодаря ти много.

Между другото, все още не ми е платено и не съм се чувал от казиното. Балансът е оставен на нула и списъкът с транзакции е празен, но имам екрани на 2 тегления от 1800 и 223 евро

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Глоба,

Радвам се, че го подредихме по ваш вкус.

Също така се радвам, че имате тези екранни снимки, те трябва да са много важни.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-добре би било да платят, но тъй като е невъзможно да се говори с тях, не знам защо не плащат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Използвайки бонуса от 7 евро, 2 дни след като го отключих, остана бонус балансът, а не 70 евро реални пари. Те не отговарят на имейли и нямат чат. Това е спам

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини