ФорумКазинаCasino Cruise - обща дискусия

Casino Cruise - обща дискусия

преди 2 години от tesscutie323
|
2481 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Cruise - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Регистрирах се чрез casino.guru, както правя много казина. Депозирано. Получих оферта за добре дошли. Бонус без депозит днес го няма. Чатът на живо казва, че casino.guru не е регистриран филиал и отказа да ми даде бонус... какво да кажем за себе си?? разочарован съм. Често посещавам този форум. Почти всеки ден.

Автоматичен превод:
tesscutie323
преди 2 години

Здравейте,

трябва да е имало някаква грешка, има ексклузивни бонуси без депозит за нови акаунти/играчи, ако отговаряте на всички условия.

file

Ще проверя този бонус и ще се свържа с вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, има други, които са преживели неща с казино Cruise, например загуба на печалби. Бяхте обвинени в нарушаване на условията на казиното, нещо, което не разбирам

Автоматичен превод:
sissma
преди 1 година

Здравейте,

винаги можете да проверите оплакванията, за да получите по-добра представа за всяко казино и за проблемите, които се опитахме да разрешим:

https://casino.guru/complaints

Какво ти е станало, чудя се? Какви правила трябваше да нарушите, моля? Чувствайте се свободни да поставите всяка екранна снимка, която имате (за предпочитане на английски или пренапишете текста тук, за да може да бъде автоматично преведен), за да можем да се опитаме да разберем какво не разбирате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
sissma
преди 1 година

Здравейте,

така че според първата екранна снимка вие сте нарушили правилото за максимален залог, като поставите по-висок залог от позволеното.

Не съм сигурен обаче колко пъти сте направили този по-висок залог.

Винаги молим казиното да прецени всяко нарушение на правилото за максимален залог поотделно, защото това може просто да се случи случайно. В такава ситуация се свържете с чата на живо и им уведомете какво се е случило, ако операторът каже, че е добре, можете да играете, направете екранна снимка на този разговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей Не разбирам, че съм поставил по-висок залог от позволеното. След като направих теглене, печалбите ми бяха изтеглени. Винаги съм гледал да нямам висок залог, защото тогава загубата може да бъде голяма. Какво означават, че съм имал по-високи залози от позволените. Ако се е случило залогът да е по-висок от максималния залог, това се е случило случайно. Свързали се с чата на живо няколко пъти, няма начин

Автоматичен превод:
sissma
преди 1 година

Здравейте,

това научих от екранната снимка. Най-лесният начин да сте сигурни е просто да попитате за вашата история на игрите.

Моля, обърнете внимание на вашата жалба, Кристина очаква вашия отговор:

https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated

Тя ви попита и за нарушаване на правилото за максимален залог.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Сисел Анита Матисен,


Благодарим ви за вашето заявление за достъп до лична информация.


Можем да потвърдим, че ще отговорим на вашето искане в рамките на 30-дневния период, приет от Genesis Global Limited съгласно Общия регламент за защита на данните 2016/679. Законът ни позволява да предприемаме разумни стъпки, за да установим и потвърдим вашата самоличност, преди да предоставим такава лична информация. Въпреки това, правилото за 30 дни може да бъде спряно, докато вашата самоличност се проверява.


Ще бъдем благодарни, ако отговорите на следните въпроси за сигурност:


• Дата на раждане

• Регистриран адрес


В съответствие с Общия регламент за защита на данните 2016/679 искаме да ви информираме, че вашите данни могат да бъдат използвани за цели на управление и одит.


Поздрави,

Автоматичен превод:
sissma
преди 1 година

Здравей, sissma ,

Страхувам се, че няма смисъл да поставям такава информация тук.

Моля, обърнете внимание на жалбата си, закъснявате с отговора си, така че рискувате жалбата да бъде приключена. Моля, посетете вашата жалба тук:

https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини