преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Круиз казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се чрез casino.guru, както правя много казина. Депозирано. Получих оферта за добре дошли. Бонус без депозит днес го няма. Чатът на живо казва, че casino.guru не е регистриран филиал и отказа да ми даде бонус... какво да кажем за себе си?? разочарован съм. Често посещавам този форум. Почти всеки ден.
Signed up via casino.guru as i do many casinos. Deposited. Got welcome offer. No deposit bonus not there today. Live chat says casino.guru is not an registered affiliate and refused to give me bonus … anything to say for urselves?? Im dissapointed. I frequent this forum often. Almst daily.
Здравейте,
трябва да е имало някаква грешка, има ексклузивни бонуси без депозит за нови акаунти/играчи, ако отговаряте на всички условия.
Ще проверя този бонус и ще се свържа с вас.
Hello,
there must have been some kind of error, there are exclusive no deposit bonuses available for new accounts/players if you meet all the conditions.
I will get this bonus checked and get back to you.
Здравейте, има други, които са преживели неща с казино Cruise, например загуба на печалби. Бяхте обвинени в нарушаване на условията на казиното, нещо, което не разбирам
Hi there are others who have experienced things with casino Cruise for example loss of winnings.Have been accused of violating the casino terms something I do not understand
Hei er det andre som har opplevd ting med casino Cruise foreksempel tap av gevinst.Har blitt beskyldt for brudd på casino vilkårene noe eg ikke forstår
Здравейте,
винаги можете да проверите оплакванията, за да получите по-добра представа за всяко казино и за проблемите, които се опитахме да разрешим:
https://casino.guru/complaints
Какво ти е станало, чудя се? Какви правила трябваше да нарушите, моля? Чувствайте се свободни да поставите всяка екранна снимка, която имате (за предпочитане на английски или пренапишете текста тук, за да може да бъде автоматично преведен), за да можем да се опитаме да разберем какво не разбирате.
Hello,
you can always check complaints to get a better picture of each casino and about issues, we tried to solve:
https://casino.guru/complaints
What happened to you I wonder? What rules you were supposed to break, please? Feel free to paste any screenshot you have (in English preferably, or rewrite the text here so it can be auto-translated) so we can try to figure out what you do not understand.
Здравейте,
така че според първата екранна снимка вие сте нарушили правилото за максимален залог, като поставите по-висок залог от позволеното.
Не съм сигурен обаче колко пъти сте направили този по-висок залог.
Винаги молим казиното да прецени всяко нарушение на правилото за максимален залог поотделно, защото това може просто да се случи случайно. В такава ситуация се свържете с чата на живо и им уведомете какво се е случило, ако операторът каже, че е добре, можете да играете, направете екранна снимка на този разговор.
Hello,
so according to the first screenshot, you've broken the max bet rule by placing a higher bet than allowed.
I'm not sure how many times you placed this higher bet, however.
We always ask the casino to assess each max bet rule breach individually because it can just accidentally happen. In such a situation, reach out to the live chat and let them know what has happened if the operator says it's alright you can play on, make a screenshot of this conversation.
здравей Не разбирам, че съм поставил по-висок залог от позволеното. След като направих теглене, печалбите ми бяха изтеглени. Винаги съм гледал да нямам висок залог, защото тогава загубата може да бъде голяма. Какво означават, че съм имал по-високи залози от позволените. Ако се е случило залогът да е по-висок от максималния залог, това се е случило случайно. Свързали се с чата на живо няколко пъти, няма начин
Hi. I do not understand that I have placed a higher bet than allowed. It was after I made a withdrawal that my winnings were withdrawn. I have always made sure not to have a high bet because then the loss can be large. What do they mean that I have had higher stakes than allowed. If it has happened that the bet has been higher than the max bet, it has happened by accident. Have contacted live chat several times come come no way
Hei.Det att eg har plassert ett høgere innsats en tillatt forstår eg ikke.Det var etter att eg gjorde ett uttak att min gevinst ble trukket tilbake.Har bestandig passet på å ikke ha høy innsats for da kan tapet bli stort.Hva mener de att eg har hatt høyere innsats en tillatt. Har det skjedd att innsatsen har vært høyere enn max bet er det skjedd ved ett uhell. Har kontaktet live chat flere ganger kommer kommer ingen vei
Здравейте,
това научих от екранната снимка. Най-лесният начин да сте сигурни е просто да попитате за вашата история на игрите.
Моля, обърнете внимание на вашата жалба, Кристина очаква вашия отговор:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Тя ви попита и за нарушаване на правилото за максимален залог.
Hello,
this is what I learned from the screenshot. The easiest way to be sure is simply to ask for your gaming history.
Please pay attention to your complaint, Kristina is waiting for your reply:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
She asked you about breaching the max bet rule too.
Уважаеми Сисел Анита Матисен,
Благодарим ви за вашето заявление за достъп до лична информация.
Можем да потвърдим, че ще отговорим на вашето искане в рамките на 30-дневния период, приет от Genesis Global Limited съгласно Общия регламент за защита на данните 2016/679. Законът ни позволява да предприемаме разумни стъпки, за да установим и потвърдим вашата самоличност, преди да предоставим такава лична информация. Въпреки това, правилото за 30 дни може да бъде спряно, докато вашата самоличност се проверява.
Ще бъдем благодарни, ако отговорите на следните въпроси за сигурност:
• Дата на раждане
• Регистриран адрес
В съответствие с Общия регламент за защита на данните 2016/679 искаме да ви информираме, че вашите данни могат да бъдат използвани за цели на управление и одит.
Поздрави,
Dear Sissel Anita Mathisen,
Thank you for your application for access to personal information.
We can confirm that will respond to your request within the 30-day period adopted by Genesis Global Limited under the General Data Protection Regulation 2016/679. The law allows us to take reasonable steps to establish and confirm your identity before providing any such personal information. However, the 30 days rule may be suspended whilst your identity is checked.
We would be grateful if you would answer the following security questions:
• Date of Birth
• Registered Address
In accordance with the General Data Protection Regulation 2016/679 we wish to inform you that your details may be used for management and audit purposes.
Kind regards,
Здравей, sissma ,
Страхувам се, че няма смисъл да поставям такава информация тук.
Моля, обърнете внимание на жалбата си, закъснявате с отговора си, така че рискувате жалбата да бъде приключена. Моля, посетете вашата жалба тук:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Hello, sissma,
There is no point pasting such info here, I'm afraid.
Please pay attention to your complaint, you are in delay with your answer so you risk that the complaint will be closed. Kindly visit your complaint here:
https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.