преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Alpha - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте ... някой знае ли как можете да се свържете с това казино? Те не отговарят на имейли, чатът е неактивен ... Няма контакт с тях ???
Hello ... does anyone know how you can contact this casino? They do not respond to emails, chat is inactive ... No contact with them ???
Dzien dobry...czy ktos wie moze w jaki sposob mozna sie skontaktowac z tym kasynem ?Na emaile nie odpowiadaja,czat nieaktywny...Zero kontaktu z nimi ???
За съжаление това казино не предлага чат на живо, доколкото знаем.
Това би било доста полезна функция, сигурен съм.
Опитах се да ви намеря някакъв контакт, но изглежда, че казиното поддържа само билети.
Предполагам, че вече сте опитали това, нали?
Sadly, this casino does not provide live chat, as far as we know.
It would be quite a useful feature, I'm sure.
I tried to find you some contact, but it seems that the casino only supports the tickets.
I guess you have already tried that, right?
Разбира се ... И много пъти ... Но без никакъв отговор ... Те също не отговарят на имейли
Of course ... And many times ... But without any reply ... They don't reply to emails either
Oczywiście... I to wiele razy... Jednak bez żadnej odpowiedzi... Na emaile również nie odpowiadaja
Здравейте,
Проверих, че оплакването ви е за липсващи депозити, добре, в този случай трябва да се свържете с доставчика на плащания. Проблемът вероятно е причинен от доставчика на плащания.
Уведомете ни за напредъка, моля.
Hello,
I checked that your complaint is about missing deposits, well, in this case, you should get in touch with the payment provider. The problem is probably caused by the payment provider.
Let us know about the progress, please.
Как мога да се свържа с моя доставчик на плащания?
How can I contact my payment provider?
W jaki sposob mozna sie skontaktowac z dostawca platnosci ?
Каква опция за плащане използвахте за "загубения" депозит, моля?
Трябва да се свържете с банката/компанията, която сте използвали за депозиране.
What payment option did you use for the "lost" deposit, please?
You have to contact the bank/company you used for depositing.
Вече се свързах и получих отговор, че плащането е изпратено и осчетоводено ... Направих депозит с карта
I already contacted and got a reply that the payment was sent and accounted for ... I made a deposit using a card
juz sie kontaktowalem i dostalem odpowiedz ze platnosc zostala wyslana i zaksiegowana... robilem depozyt za pomoca karty
Така че вашата банка е потвърдила, че парите са изпратени и не са върнати обратно в банковата ви сметка, нали?
Имате ли официално банково извлечение, моля?
So your bank has confirmed that the money was sent and unreturned back to your bank account, right?
Do you have the official bank statement, please?
Получих съобщение, че от акаунта ми са изпратени $10 и са кредитирани
I got a message that $ 10 has been sent from my account and it has been credited
Dostalem wiadomosc ze z mojego konta wyslano 10 USD i je zaksiegowano
Говорим за депозит или теглене, моля? Сега изглежда, че става дума за липса на депозита.
Можете ли да обясните по-подробно, моля?
Are we talking about deposit or withdrawal, please? Now it seems that it's about missing the deposit.
Can you explain further, please?
Да, разбира се ... Става дума за казино депозит, който не е достигнал до моята сметка ... Сякаш средствата са умрели някъде
Yes, of course ... It's about a casino deposit that has not reached my account ... As if the funds have died somewhere
Tak oczywiście... Chodzi o depozyt do kasyna który nie dotarł na moje konto... Tak jakby środki gdzieś zginely
О, сега разбирам, добре, предполагам, че в този случай екипът за оплакване ще се нуждае от някаква актуализация от казиното или най-вероятно от неговия доставчик на плащания. Сигурен съм, че вече сте изпратили предишната екранна снимка на казиното, нали? Бих казал, че доставчикът на плащания в казиното определено трябва да провери транзакцията.
Oh I see now, well I guess that in this case, the complaint team will need some update from the casino, or most probably from its payment provider. I'm sure that you have already sent the previous screenshot to the casino, right? I'd say that the casino's payment provider should definitely check the transaction.
Да, разбира се ... Направих това няколко пъти, но не получих отговор от казиното повече от месец
Yes, of course ... I have done this several times, but I have not received any reply from the casino for over a month
Tak oczywiście... Zrobiłem to już kilka razy jednak nie otrzymuje od kasyna już żadnej odpowiedzi od ponad miesiaca
Е, това ме кара да се притеснявам доста, защото смятам, че казиното не е много отзивчиво и този въпрос със сигурност се нуждае от известно ниво на сътрудничество.
Well, it makes me quite worried, because I feel that the casino is not very responsive and this matter needs some level of cooperation for sure.
Здравейте отново ... Все още не съм получил средствата си по сметката в казиното ... мога ли да поискам връзка с тях? Или наистина няма начин да се свържете с тях ... те изобщо не отговарят на имейли
Hello again ... I still haven't received my funds on the casino account ... can I ask for some contact with them? Or really there is no way you can contact them ... they do not answer emails at all
Witam ponownie...w dalszym ciagu nie otrzymalem swoich srodkow na konto do kasyna ...czy moge prosic o jakis kontakt z nimi ?czy naprawde z zaden sposob nie mozna sie z nimi skonaktowac...nie odpowiadaja na emaile wogole
Здравейте,
оплакванията просто не работят по този начин, имаме нужда от малко съдействие. Вашата жалба е затворена, тъй като не отговорихте на нашите въпроси. 🙁
Ако го проверите, можете да видите, че:
„За съжаление сме принудени да затворим този случай, тъй като играчът не е отговорил на нашите съобщения и въпроси. Следователно не сме в състояние да продължим с по-нататъшно разследване или да предложим възможни решения.
Играчът може да отвори отново тази жалба по всяко време! "
Моля, актуализирайте Petronela, това е най-доброто, което можете да направите сега. Благодаря ти.
Hello,
complaints just do not work this way, we need you to cooperate a bit. Your complaint has been closed because you did not respond to our questions. 🙁
If you checked it you could see that:
"Unfortunately, we’re forced to close this case because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.
The player can reopen this complaint anytime!"
Kindly update Petronela, that's the best you can do now. Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.