ФорумКазинаCasino Alpha - обща дискусия

Casino Alpha - обща дискусия

преди 2 години от kaczka381
|
3312 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Alpha - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте ... някой знае ли как можете да се свържете с това казино? Те не отговарят на имейли, чатът е неактивен ... Няма контакт с тях ???

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

За съжаление това казино не предлага чат на живо, доколкото знаем.

Това би било доста полезна функция, сигурен съм.

Опитах се да ви намеря някакъв контакт, но изглежда, че казиното поддържа само билети.

file

Предполагам, че вече сте опитали това, нали?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбира се ... И много пъти ... Но без никакъв отговор ... Те също не отговарят на имейли

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Здравейте,

Проверих, че оплакването ви е за липсващи депозити, добре, в този случай трябва да се свържете с доставчика на плащания. Проблемът вероятно е причинен от доставчика на плащания.

Уведомете ни за напредъка, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Как мога да се свържа с моя доставчик на плащания?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Каква опция за плащане използвахте за "загубения" депозит, моля?

Трябва да се свържете с банката/компанията, която сте използвали за депозиране.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече се свързах и получих отговор, че плащането е изпратено и осчетоводено ... Направих депозит с карта

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Така че вашата банка е потвърдила, че парите са изпратени и не са върнати обратно в банковата ви сметка, нали?

Имате ли официално банково извлечение, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Получих съобщение, че от акаунта ми са изпратени $10 и са кредитирани file

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Говорим за депозит или теглене, моля? Сега изглежда, че става дума за липса на депозита.

Можете ли да обясните по-подробно, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, разбира се ... Става дума за казино депозит, който не е достигнал до моята сметка ... Сякаш средствата са умрели някъде

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

О, сега разбирам, добре, предполагам, че в този случай екипът за оплакване ще се нуждае от някаква актуализация от казиното или най-вероятно от неговия доставчик на плащания. Сигурен съм, че вече сте изпратили предишната екранна снимка на казиното, нали? Бих казал, че доставчикът на плащания в казиното определено трябва да провери транзакцията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, разбира се ... Направих това няколко пъти, но не получих отговор от казиното повече от месец

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Е, това ме кара да се притеснявам доста, защото смятам, че казиното не е много отзивчиво и този въпрос със сигурност се нуждае от известно ниво на сътрудничество.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте отново ... Все още не съм получил средствата си по сметката в казиното ... мога ли да поискам връзка с тях? Или наистина няма начин да се свържете с тях ... те изобщо не отговарят на имейли

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 години

Здравейте,

оплакванията просто не работят по този начин, имаме нужда от малко съдействие. Вашата жалба е затворена, тъй като не отговорихте на нашите въпроси. 🙁

Ако го проверите, можете да видите, че:

„За съжаление сме принудени да затворим този случай, тъй като играчът не е отговорил на нашите съобщения и въпроси. Следователно не сме в състояние да продължим с по-нататъшно разследване или да предложим възможни решения.

Играчът може да отвори отново тази жалба по всяко време! "

Моля, актуализирайте Petronela, това е най-доброто, което можете да направите сега. Благодаря ти.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини