преди 5 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casabet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит с моята карта revolut, транзакцията беше успешна и статусът е приет. Но вече два дни казиното не кредитира парите ми. Поддръжката винаги казва, че след няколко часа ще получите парите си, други агенти казват, че парите ми не са получени в казиното, изпратих екранни снимки и всичко необходимо, но никой не ми помага. За първи път срещам нещо подобно в казино.
I made a deposit with my revolut card, transaction was succesful and the status is accepted. But it is two days now the casino does not credit my money. Support always says in some hours you will receive your money, other agents say that my money were not received to the casino, i have sent screenshots and everything needed but nobody helps me. First time that i meet something like this in a casino.
О, боже... нещо, което определено ще съсипе апетита за игра.
Тези проблеми са истинска болка, особено ако казиното наеме трета компания, наречена доставчик на плащания, за да обработва всички транзакции от името на казиното. Когато възникне проблемът, може да изглежда точно като тази ситуация.
Съжалявам да те видя да кашляш по средата. Утре е друг банков празник в много страни, така че не бих очаквал пробив дотогава.
Въпреки че звучи доста глупаво, опасявам се, че трябва да имате търпение и да изчакате казиното да разреши това. Или, по-добре казано, дайте му повече време. Иска ми се да мога да предоставя нещо полезно, но бих казал, че предвид обстоятелствата е твърде рано да се намесвам.
Бихте ли любезно да ни актуализирате в петък? Разбира се, не искаме да ви оставим безпомощни.
Oh my,.. something that will definitely ruin one's appetite for playing.
These problems are real pain, especially if the casino hires a 3rd party company called a payment provider to handle all transactions on behalf of the casino. When the problem occurs, it may look just like this situation.
I'm sorry to see you cough in the middle. Tomorrow is another banking holiday in many countries, so I would not expect any breakthrough by then.
Despite it sounding quite stupid, I fear you have to be patient and wait for the casino to resolve that. Or, better said, give it more time. I wish I could provide something useful, yet I'd say given the circumstances, it is too early to step in.
Could you kindly update us on Friday though? It is not that we aim to leave you helpless, of course.
Във всички казина, използващи този метод, парите ми се доставят незабавно в казиното. Не разбирам какъв е проблемът с това казино и те ми казват, че трябва да проверят и т.н. Парите ми със сигурност бяха изпратени на техния доставчик на плащания.
In all casinos using this method my money are being delivered instantly to casino. I don't understand what is the problem with this Casino and they say to me that they have to check etc. My money for sure was sent to their payment provider.
вярвам ти
Знаете ли, че казината могат също да заемат пари на играчите, за да могат да играят незабавно, но парите идват няколко часа или дни по-късно? Е, някои казина, от друга страна, не са толкова щедри и настояват да изчакат плащането да стигне до получателя.
Опитвам се да предам, че само всяко казино може да ви даде пълно обяснение на случилото се. 🙁
I believe you.
Did you know that casinos may also lend players money so they can play instantly, yet the money comes a few hours or days later? Well, some casinos, on the other hand, are not that generous and insist on waiting for the payment to reach the recipient.
I am trying to convey that only each casino can give you a complete explanation of what happened. 🙁
Те трябва да информират клиентите, за да знаем и да не депозираме там при тези условия
They should inform customers so we know and do not deposit there under these conditions
Те със сигурност трябва; прав си Комуникацията е много важна.
They surely should; you're right. Communication is very important.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.