преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CanPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е най-лошото казино досега, което съм срещал! Не разбрах, че няма бутон за теглене на парите ви. Първо трябва да качите серия от документи, преди да можете да теглите. Депозирах около 2к и все пак не можете да изтеглите парите си🤬
This the worst casino so far I’ve ever encounter! I did not realized that there is no button to withdraw your money. You need to upload series of documents first before you can withdraw. I deposited around 2k and yet you cannot withdraw your money🤬
Здравейте, необходимо е да участвате в процеса на проверка, за да получите плащане. Казиното трябва да знае, че наистина сте вие и вашата банкова/Skrill/Neteller сметка. Това е стандартна процедура. Разбирам, че ви коства известно време, следователно, разбира се, може да се почувствате малко ядосан.
Неуспешен ли е процесът на проверка? Защо не можете да изтеглите печалбите си, моля?
Hello, it's necessary to engage in the verification process in order to get paid. The casino must know it's really you and your bank/ Skrill/ Neteller account. It's a standard procedure. I can understand it costs you some time, therefore you may feel a bit angry of course.
Has the verification process failed? Why can't you withdraw your winnings, please?
Това е най-лошото казино досега, което съм срещал! Не разбрах, че няма бутон за теглене на парите ви. Първо трябва да качите серия от документи, преди да можете да теглите. Депозирах около 2к и все пак не можете да изтеглите парите си🤬
This the worst casino so far I’ve ever encounter! I did not realized that there is no button to withdraw your money. You need to upload series of documents first before you can withdraw. I deposited around 2k and yet you cannot withdraw your money🤬
Ако някога сте играли в някое онлайн казино (с изключение на няколко конкретни крипто казина), трябваше да се сблъскате и с процеса на проверка. Това е стандартен процес, който казината трябва да следват поради регулациите и лицензиращите органи.
If you ever played in any online casino (except few specific crypto casinos), you had to face the verification process as well. It's a standard process that casinos need to follow due to regulations and licensing authorities.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.