преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с bwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Hello,
I am a player from Bulgaria. For several weeks the games on the site have had a problem - they do not start, and as of today they have been removed. I do not know if the problem is for all countries or only for Bulgaria. In the chat they assure me that they are working on fixing a technical problem, but they have had a problem for so long that I doubt at all whether the games will appear again.
Until recently, games for Bulgaria were available only via mobile phone and only when searching by name in the search engine, only a few games were available from a computer. Nothing is available now. Some games come out via mobile phone, but they cannot be started.
Здравейте,
Аз съм играч от България. От няколко седмици игрите в сайта имат проблем - не тръгват, а от днес са премахнати. Не знам дали проблема е за всички страни или само за България. В чата ме уверяват, че работят по оправянето на технически проблем, но толкова дълго време имат проблем, че мен ме съмнява въобще дали ще се появят пак игрите.
До скоро игрите за България бяха достъпни само през мобилен телефон и само при търсене по име в търсачката, от компютър бяха достъпни само няколко игри. Сега вече нищо не е достъпно. Излизат някакви игри през мобилен телефон, но те не могат да се стартират.
Причината да не можете да общувате с тях е, че имате базиран в Обединеното кралство лиценз, тяхното казино следователно е ограничено до това, което преживявате, трябва да сте търпеливи с тях.
The reason you can't communicate with them is because you have a UK based license, their casino is therefore limited to what you experience, you have to be patient with them.
Grundet til at du ikke kan kommunikerer med Dem er fordi De har et UK baseret licens, deres casino er derfor begrænset til det du oplever, du skal være tålmodig med dem.
Здравейте, пишете в поста от преди две години, така че не знам дали е същият като тогава. Разбира се, бих искал да отбележа, че ако искате да отговорите на някого в бъдеще, е хубаво да използвате бутона „отговор", защото този човек ще бъде уведомен за вашия отговор.
Както и да е, играете ли в това казино или имате опит с тях?
Hi, you are writing on the post from two years ago, so I don't know if it's the same as it was back then. Of course, I would like to point out that if you would like to reply to someone in the future, it's nice to use the "reply" button because that person will be notified of your response.
Anyway, do you play in this casino or do you have any experience with them ?
Здравейте добре.
Преди време играех тук, а не в момента. Мисля, че това е добро място, нуждаят се от повече маси, имаше ли блокирани игри на живо, но това може да бъде решено.
Hello ok.
I used to play here a while back not at the moment. I think it is an ok place need more tables did experience blocked live games however that can be solved.
Добре е да знаете, все още има шанс да се е променило междувременно 🙂.
Не забравяйте да ни уведомите, ако някога посетите това казино в бъдеще, ние сме много заинтересовани от отзивите на играчите!
Good to know, there is still a chance it has changed meanwhile 🙂.
Make sure to let us know if you ever visit this casino in the future, we are very interested in player's feedback!
bwin все още предлага услугите си незаконно (хазарт) на австрийски играчи. Сега директната сделка с играчите за възстановяване на парите, както някой съобщи: Rückzahlung bei bwin
bwin is still offering its services illegal (gambling) to Austrian players. Now the directly deal with players to refund the money, as someone reported: Rückzahlung bei bwin
Здравейте, благодаря за информацията.
Но вие също ли сте един от играчите, които трябва да получат възстановяване и поддържате ли контакт с казиното? Или просто искахте да споделите какво сте открили?
Hi, thanks for the information.
However, are you also one of the players who should get a refund and are you in contact with the casino ? Or did you just want to share what you found ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.