преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Borengo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Максимални изплащания от бонус пари, предполагаемо 100 евро реално майтап, ако депозирам 50 евро със 150 игри и мога да изтегля максимум 100 защо тогава трябва да използвам бонус
За да се отговори на изискването за залагане, паричният бонус трябва да бъде заложен определен брой пъти.
Паричният бонус е сумата на депозита плюс получената сума на бонуса:
Общите изисквания за залагане за бонус без депозит, кешбек, безплатни завъртания или други специални промоции
е х75. Ако изискването за залагане не е x75, това ще бъде описано в съответната бонусна кампания.
Максималното изплащане за бонуси без депозит е 100 евро. Това правило важи за всички играчи от Германия, Швейцария, Австрия, Финландия, Норвегия и Швеция. За други държави цената е 50 €.
Пример: Получавате безплатен бонус от 10 евро. От тази сума ще получите печалба от 120 евро след изпълнение на условията за бонус (напр. Бонусът трябва да се преобразува х пъти). Максимум 100 евро могат да бъдат изтеглени като истински пари. В този случай оставащото салдо, което надвишава максималната сума за теглене от 100 евро, ще бъде анулирано. Внимание: След конвертирането на бонус пари в реални пари, максималната сума за изплащане на печалбите от тези реални пари също е 100 евро. Това означава, че всички средства, генерирани веднъж с използването на бонус средства, могат да бъдат изплатени веднъж до максимум 100 евро.
Ако искането за залагане не бъде осребрено след 14 дни, бонусните средства и свързаните с тях средства ще се считат за
обявен за невалиден.
Maximum payouts from bonus money allegedly 100euro real kidding if I deposit 50euro with 150 games and can withdraw a maximum of 100 why should I use a bonus then
In order to meet the wagering requirement, the cash bonus must be wagered a certain number of times.
The cash bonus is the deposit amount plus the bonus amount received:
The general wagering requirements for no deposit bonus, cashback, free spins or other special promotions
is x75. If the wagering requirement is not x75, this will be described in the respective bonus campaign.
The maximum payout for no deposit bonuses is € 100. This rule applies to all players from Germany, Switzerland, Austria, Finland, Norway and Sweden. For other countries the price is 50 €.
Example: You receive a free bonus of € 10. From this amount you will receive a profit of € 120 after fulfilling the bonus conditions (e.g. bonus must be converted x times). A maximum of € 100 can be withdrawn as real money. The remaining balance that exceeds the maximum withdrawal amount of € 100 will be canceled in this case. Attention: After converting bonus money into real money, the maximum payout amount of the winnings from these real money is also € 100. This means that all funds that have been generated once with the use of bonus funds can be paid out once up to a maximum of € 100.
If the wagering request is not redeemed after 14 days, the bonus funds and the associated funds will be considered as
declared invalid.
Maximale auszahlungen aus bonusgeldern angeblich 100euro richtige verarsche wenn ich 50euro einzahle mit 150 spiele und maximal 100 auszahlen kann warum sollte ich dan einen bonus verwenden
m die Umsatzbedingung (Wager) zu erfüllen muss der Geldbonus eine bestimmte Anzahl oft umgesetzt werden.
Der Geldbonus ist der Einzahlungsbetrag zzgl. des erhaltenen Bonusbetrags:
Die allgemeinen Umsatzbedingungen für Bonus ohne Einzahlung, Cashback, Freispielen oder andere Sonderaktionen
beträgt x75. Sollte die Umsatzanforderung nicht x75 betragen, wird dies in der jeweiligen Bonuskampagne beschrieben.
Die maximale Gewinnauszahlung für Bonus ohne Einzahlung beträgt 100 €. Diese Regelung gilt für alle Spieler aus Deutschland, der Schweiz, Österreich, Finnland, Norwegen und Schweden. Für andere Länder beträgt der Preis 50 €.
Beispiel: Sie erhalten einen Gratisbonus von 10 €. Aus diesem Betrag erhalten Sie nach Erfüllung der Bonusbedingungen einen Gewinn von 120 € (zB Bonus muss x-mal umgerechnet werden). Maximal 100 € können als echtes Geld ausgezahlt werden. Das verbleibende Guthaben, das den maximalen Auszahlungsbetrag von 100 € übersteigt, wird in diesem Fall storniert. Achtung: Nach der Umwandlung von Bonusgeldern in Echtgeld beträgt der maximale Auszahlungsbetrag der Gewinne aus diesen Echtgeldern ebenfalls 100 €. Dies bedeutet, dass alle Gelder, die einmal mit dem Einsatz von Bonusgeldern generiert wurden, einmalig bis zu einem Höchstbetrag von 100 € ausgezahlt werden können.
Sollte die Wettanforderung nicht nach 14 Tagen eingelöst werden werden die Bonusgelder und die damit verbundenen Gelder als
ungültig erklärt.
Разбира се, няма смисъл да депозирате собствените си пари, когато макс. печалбите са толкова ниски. От друга страна, казината прилагат този максимум. лимит на печалбите на бонуси много често. Само от вас зависи дали смятате бонуса за добър и го вземете или не. Както и да е, четенето на условията за бонус е чудесно начало, така че по -късно нищо няма да ви изненада. Сега знаете какви са условията и можете да решите с чист ум 🙂
Sure, it doesn't make any sense to deposit your own money when the max. winnings are so low. On the other hand, casinos apply this max. winnings limit on bonuses very often. It's only up to you if you consider the bonus as a good one and take it or not. Anyway, reading the bonus terms and conditions is a great start so nothing will surprise you later on. Now you know what the conditions are and you can decide with a clear mind 🙂
Здравей Даниел777.
Правилото, което споменавате, важи за бонуси без депозит. В нашия преглед на казино Borengo можете да намерите само депозитни бонуси. Имате ли опит, когато казиното ограничава изплащането Ви от промоция на депозит?
Hello Daniel777.
The rule you are mentioning applies to no deposit bonuses. In our review of the Borengo Casino, you can only find deposit bonuses. Do you have any experience when the casino limited your cash-out from deposit promotion?
В подкрепата на живо ми казаха, че максималното изплащане от всякакви бонуси е ограничено до 100 евро
In the live support I was told that the maximum payout from bonuses of any kind is limited to € 100
Im live support wurde mir gesagt das die maximale Auszahlung aus bonis jeglicher art auf 100€ beschränkt ist
Казиното не отговаря на никакви имейли, изпратих първите преди 3 дни и последното една сутрин днес и няма отговор. Chatsupport Aleksandro беше наистина груб и каза, че не е възможно да се поставят някакви отговорни граници в игрите. Два дни по -късно друга поддръжка казва, че е възможно. Те забавят изплащанията. Чат казва 2-3 работни дни, но сега 5 дни и теглене все още е в очакване (350 евро)
Всичко се чувстваше много зле от самото начало с това казино.
Casino do not answer any emails, i have sent the first 3 days ago and last one early morning today and no respons. Chatsupport Aleksandro was really rude and said it is not possible to set any responsible gaming limits in account. Two days later another support say it is possible. They delay payouts. Chat say 2-3 buisnessdays but now 5 days and withdrawel is still pending (350euro)
Everything felt very bad from the beginning with this casino.
Същият собственик на Jokerino.com с много лоша репутация
Same owner to Jokerino.com with very bad reputation
Наистина ли е така? Тогава вероятно никога повече няма да видя парите си 🤮
Is it really like that? Then I'll probably never see my money again 🤮
Ist das wirklich so? Dann sehe ich mein Geld wahrscheinlich nie mehr wieder 🤮
Благодаря, че споделихте опита си с казиното, въпреки че е отрицателно. Кажете ни, ако получите оттеглянето.
Thanks for sharing your experience with the casino, even though it's a negative one. Let us know if you receive the withdrawal.
Вчера писах на Jokerino или се отписах от бюлетина на Jokerino и след това ме попитаха за причината за отмяната ми! Тогава им казах, че не искам да имам нищо общо с измамни организации и че Боренго, което е дъщерно дружество на Джокерино, е присвоило печалбата ми и поради това никога повече няма да им плащам!
Не знам дали това наистина има нещо общо с моята жалба или съобщение или искането от казино Гуру да коментира казиното е причината. Във всеки случай получих отговор от казиното borengo тази сутрин, че е мой Парите все още се превеждат днес и всъщност бяха получени днес !!
Така че, момчета ... следете и не се отказвайте да претендирате за печалбите си !!! Това е вашата законна печалба и е ваша!
Yesterday I wrote to Jokerino or I unsubscribed from Jokerino's newsletter and was then asked for a reason for my cancellation! Then I told them that I don't want to have anything to do with fraudulent organizations and that Borengo, which is a subsidiary of Jokerino, has embezzled my profit and because of this I will never pay them again!
I don't know whether it really has anything to do with my complaint or message or whether the request from Casino Guru to comment on the casino was the reason. In any case, I received an answer from the borengo casino this morning that was mine Money is still being transferred today and it was actually received today !!
So please guys ... stay tuned and don't give up claiming your winnings !!! It is your rightful gain and is yours!
Ich habe gestern mal Jokerino angeschrieben bzw hatte ich den Newsletter von Jokerino abbestellt und würde daraufhin um eine Begründung meiner Kündigung gebeten! Habe denen dann gesagt das ich nichts mit betrügerischen Organisation zu tun haben möchte und das Borengo, was ja ein töchter Unternehmen von Jokerino ist, meinen Gewinn unterschlagen hat und ich aufgrund dessen Nie wieder bei denen einzahlen werde!
Ich weiß ja nicht ob es wirklich was mit meiner Beschwerde bzw Nachricht zu tun hat oder ob die Aufforderung von casino Guru zur Stellungnahme des casinos der grund war.. Auf jeden Fall habe ich heute morgen dann hier eine Antwort vom borengo casino erhalten, das mein Geld heute noch überwiesen wird und es ist tatsächlich heute eingegangen!!
Also bitte Leute... Bleibt dran und gibt nicht auf eure Gewinne einzufordern!!! Es ist euer rechtmäßiger Gewinn und steht euch zu!
чиста измама …… всички са прави …… можете да изтриете акаунта ми, ако независим одитор като вас получи 7,3 точки… .. Велбет вие сами сте направили грешката …… трябва да започнете отдолу, защото казиното не трябва да се увеличава оценката му е ваша .......
pure fraud …… everyone is right …… you can delete my account if an independent auditor like you is awarded 7.3 points… ..Weltbet you made the mistake yourself …… you have to start at the bottom because the casino does not have to increase its rating your……
reiner Betrug……haben alle recht……mein Konto könnt ihr löschen wenn ein unabhängiger Prüfer wie ihr es seid 7,3 Punkte gibt…..Weltbet habt ihr den selber Fehler gemacht……müsst unten anfangen den das Casino muss seine Bewertung steigern nicht ihr……
Достигнах до тях сам и поддръжката ме информира, че не трябва да има максимален лимит за изплащане за депозитни бонуси (само за тези без депозит). Имате ли различен опит? Ограничили ли са тегленето от бонус за депозит?
I have reached them myself, and the support informed me that there should be no maximum payout limit for deposit bonuses (just for the no deposit ones). Do you have a different experience? Did they limit your withdrawal from deposit bonus?
Дадохме им и етикет „свежо казино". Това означава, че не открихме нищо лошо в тях, но имаме само ограничена информация и няма налични отзиви от играчи. Ако играчите започнат да подават основателни жалби срещу казиното, рейтингът ще падне доста бързо.
We also gave them a label "fresh casino". It means we didn't find anything that would be wrong about them, but we have only limited information and there are no available reviews from players. If players start submitting justified complaints against the casino, the rating will drop pretty quickly.
Кратък въпрос, какво ще стане, ако казиното не отговори на жалбата ми? Сърдечни поздрави
Short question, what happens if the casino doesn't respond to my complaint? Warm greetings
Kurze Frage, was passiert eigentlich wenn sich das Casino auf meine Beschwerde nicht meldet?? Liebe Grüße
Здравейте. Получихте ли вече печалбите си?
Hi . Have you got your winnings yet?
Hi . Hast du dein Gewinn schon bekommen ?
Здравейте, не са получени печалби и няма отговор на имейлите ми. Много зле!
Hello, No winnings recieved and no answer on my emails either. Really bad!
Опитвали ли сте това с оплакване? Изглежда, че проблемите вече са решени
Have you tried this with a complaint? It seems that problems have already been resolved
Hast du es hier probiert mit einer Beschwerde ? Es wurden ja anscheinen schon Probleme behoben
Да, имам открита жалба. Да видим .... Благодаря
Yes I have an open complaint. Lets see.... Thank you
Кратък въпрос, какво ще стане, ако казиното не отговори на жалбата ми? Сърдечни поздрави
Short question, what happens if the casino doesn't respond to my complaint? Warm greetings
Kurze Frage, was passiert eigentlich wenn sich das Casino auf meine Beschwerde nicht meldet?? Liebe Grüße
Ако получим достатъчно доказателства от играча и казиното не отговори, делото се приключва като нерешено и делото уврежда рейтинга и репутацията на казиното на нашия уебсайт.
За съжаление не можем да принудим казината да плащат, но все пак можем да предупредим другите и да намалим рейтинга им.
If we get enough evidence from the player and the casino doesn't reply, then the case is closed as unresolved and the case damages the casino's rating and reputation on our website.
Unfortunately we can't force casinos to pay, but we can still warn others and reduce their rating.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.