преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bitonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Депозирах 150 € в Biton.Bet чрез Skrill и сега единствените налични методи за теглене са PerfectMoney и 37 Cryptocurrencies.
Спечелих 1200 € след разгръщане на бонуса и след като се опитам да изтегля тази сума, те я наричат така, сякаш трябва да изтегля, използвайки същия метод като този, използван за депозит (Skrill), дори и да не е наличен.
След няколко дискусии в чата на живо, един помощник ми каза да депозирам минимална сума в брой с помощта на PerfectMoney и да превъртя тази сума 1 път. Депозирах 5 € и заложих 5 €.
Сега, когато се опитваха да изтеглят 1200 €, те казаха, че мога да изтегля с помощта на PerfectMoney само същата сума, която депозирах с този метод (5 €).
В заключение, те основно предлагат 50 метода за депозиране, но имат само 38 метода за теглене (37 са криптовалути) и не ви позволяват да теглите пари, ако сте депозирали чрез един метод, който не е наличен при теглене.
Как мога да разреша това? Опитах се да се свържа с чата няколко пъти, опитах се да обсъждам по имейл, тяхната обратна връзка е „изчакайте, докато вашият метод за теглене е наличен".
с уважение,
Copysome
Hello,
I deposited 150€ on Biton.Bet through Skrill, and now the only available withdrawal methods are PerfectMoney and 37 Cryptocurrencies.
I won 1200€ after rolling out the bonus and, once I try to withdraw this amount, they refer to it as if I need to withdraw using same method as the one used for deposit (Skrill), even if it's not available.
After few discussions on Live Chat, one assistance told me to deposit a minimum amount of cash using PerfectMoney and roll that amount 1 time. I deposited 5€ and bet 5€.
Now, when trying to withdraw the 1200€, they referred to as if I can only withdraw using PerfectMoney the same amount which I deposited with this method (5€).
To conclude, they basically offer 50 deposit methods, but only have 38 withdraw methods (37 are cryptos), and they do not allow you to withdraw money if you deposited through one method which is not available on withdraw.
How can I resolve this? I tried reaching out the chat multiple times, I tried discussing via email, their feedback is "wait until your withdraw method is available".
Kind regards,
Copysome
Е, обикновено един и същ метод на плащане се използва за депозити и тегления в онлайн казина, но във вашия случай, ако не е наличен, те наистина трябва да предложат друга алтернатива.
Мога ли да попитам дали има нещо написано в условията относно максималното теглене при използване на PerfectMoney? Не разбирам защо не трябва да можете да теглите повече пари, знаете.🤷♀️
Нашият екип вече работи по вашата жалба и е необходима допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно. Надяваме се, че скоро ще можем да видим някакво движение.
Well, usually the same payment method is used for deposits and withdrawals in online casinos, but in your case, if it is not available, they really should offer some other alternative.
May I ask if there is anything written in the terms regarding the maximum withdrawal when using PerfectMoney? I do not get why you shouldn't be able to withdraw more money, you know.🤷♀️
Our team is already working on your complaint, and some additional information is needed, so please update it whenever possible. Hopefully we'll be able to see some movement soon.
Здравей Роми,
В правилата и условията те посочват, че използваният метод за депозит и теглене трябва да бъде еднакъв, пропорционално. Проблемът тук е, че те предлагат 50 метода за депозиране и 38 метода за теглене (от които 37 крипто), след което, ако депозирате чрез банков превод, кредитна карта, skrill, Multibanco и т.н., не можете да изтеглите пари, тъй като те не са налични .
поздрави
Hello Romi,
In terms and conditions, they state that the deposit and withdrawal method used should be the same, in proportion. The problem here is they offer 50 deposit methods and 38 withdrawal methods (out of which 37 cryptos), then if you deposit using bank transfer, credit card, skrill, Multibanco etc, you can't withdrawal any money, as these are not available.
Regards
Разбирам го, благодаря.
Винаги е разумно да прочетете условията, преди да депозирате в което и да е онлайн казино, така че можете да предотвратите всякакви проблеми като този.
Надявам се, че скоро ще бъде намерено решение и ще можете да стигнете до парите си.
Моля, дръжте ни в течение за всяко развитие.
I do understand it, thank you.
It is always wise to read the terms before depositing at any online casino, so you can prevent any issues like this, though.
I hope that there will be a solution found soon and you'll be able to get to your money.
Please keep us informed about any developments.
Изискването за залагане трябва да бъде изпълнено изцяло, преди средствата да могат да бъдат изтеглени от сметката. Веднъж заложени, останалите бонус средства се прехвърлят в основната сметка на клиента в момента на уреждане на бонуса, но не надвишават първоначалната сума на бонуса. Ако, след като бонусът е бил осребрен, салдото на бонус акаунта е по-малко от минималната сума на залога, бонусът се счита за загубен.
Това лошо ли е написано или означава, че ако направите 100% до C$500 бонус, можете да получите максимум $500 бонус, тъй като това е първоначалният бонус? Това би накарало бонуса да има x1 ограничение за печалба, докато гуруто заявява, че е неограничен
Алтернативата би била, че е лошо написано и предвиденото значение е, че в момента на преобразуване на бонуса конвертираната сума не може да надвишава сумата на бонуса към момента (текуща, а не първоначална, която е началният баланс).
Има 10+ казино сайта, които използват абсолютно същото готово UX решение и в резултат на това всички имат едни и същи условия, включително този, така че трябваше да ги избягвам, тъй като изглежда, че са 1x ограничения, но на guru пише друго, така че исках за двойна проверка.
The wagering requirement must be completed in full before funds can be withdrawn from the account. Once wagered, the remaining bonus funds are transferred to the customer's Main Account, at the moment of bonus settlement, but not exceeding the initial bonus amount. If, after the bonus has been redeemed, the bonus account balance is less than the minimum stake amount, the bonus is deemed to be lost.
Is this poorly written or does it mean that If you do a 100% up to C$500 bonus, you can only get $500 bonus max as thats the initial bonus? This wouild render the bonus to have a x1 bonus win cap while guru states its unlimited
The alternative would be that it is poorly written and the intended meaning is that at the point of bonus conversion, the amount converted cannot exceed the amount of bonus at the time (current rather than initial which is the beginning balance).
There are 10+ casino sites that use the exact same turnkey UX solution and as a result all have the same terms including this one so I've had to avoid them as they seem to be 1x caps but on guru it says otherwise so i wanted to double check.
Благодаря ви, че повдигнахте това. Ще се свържа с нашия екип за данни, за да могат да проверят информацията за бонуса и да го настроят съответно.
Ще ви информирам, когато е възможно.
Thank you for bringing that up. I will contact our data team so they can check out the information on the bonus and set it up accordingly.
I will inform you whenever possible.
благодаря ви, куп от тези сайтове имат много добри отзиви и не мога да си представя, че това ще се случи, ако бонусите са ограничени до 1x обратно изкупуване, така че информацията, която имате, вероятно е правилна, просто е много зле написан термин, вероятно трябва да опитам и чат на живо но понякога това е безполезно, тъй като те просто четат от енциклопедия на сайта и всъщност не знаят нищо
thank you a bunch of these sites have very good reviews and i cant imagine thats happening if bonuses are being limited to 1x redemption so the information you guys have is probably right its just a very poorly written term, i should probably try live chat as well but sometimes thats useless as they are just reading from a site encyclopedia and dont actually know anything
Да, понякога казината променят условията на бонуса и е наистина трудно да се поддържа. Ето защо ние наистина ценим всеки играч като вас, който предлага информация като тази.👌
Вече го предадох на нашия екип за данни, за да провери това.😉
Yeah, sometimes casinos change terms of the bonus and it is really difficult to keep up. That is why we really appreciate every player like you coming forward with information like this.👌
I already passed it on to our data team to check that out.😉
afaik термините винаги са били такива, това е просто тълкуването, с което се боря, тъй като ИЗГЛЕЖДА, че не е 1x капачка, но терминът определено се чете по този начин.
afaik the terms have always been like this its just the interpretation im struggling with since it SEEMS like it isn't 1x cap but the term definitely read that way.
здрасти
Току-що прочетох предишния ти пост, включително термина, и не можах да спра да се смея...
Това ми напомни за няколко случая, в които се натъкнахме на толкова зле написани условия за бонус, че дори представител на казиното не можа да обясни как възнамерява да ги използва. Спомням си дни, когато това беше доста типично за оплаквания на конкретни играчи.
Обратно към това правило:
"Изискването за залагане трябва да бъде изпълнено изцяло, преди средствата да могат да бъдат изтеглени от сметката. Веднъж заложени, останалите бонус средства се прехвърлят в основната сметка на клиента в момента на уреждане на бонуса, но не надвишават първоначалната сума на бонуса. Ако, след като бонусът е бил осребрен, салдото на бонусната сметка е по-малко от минималната сума на залога, бонусът се счита за загубен."
Бих казал, че това е лошо написано + лошо преведено (вероятно автоматично преведено)
Ако трябва да отгатна значението, бих казал, че това означава, че сума на бонуса, по-ниска от минимален залог, ще бъде конфискувана, за да се предотврати оставането на бонуса технически активен след изтеглянето. Предполагам, че няма нищо общо с капачките, въпреки предишното изречение...
Но, честно казано, с удоволствие ще изчакам екипът за данни да ни даде и своето мнение. 😀
Hi.
I just read your previous post, including the term, and I could not stop laughing...
It reminded me of several occasions we encountered such poorly written bonus terms that even a casino representative could not explain how they intended to use them. I remember days this was quite typical for specific players' complaints.
Back to this rule:
"The wagering requirement must be completed in full before funds can be withdrawn from the account. Once wagered, the remaining bonus funds are transferred to the customer's Main Account, at the moment of bonus settlement, but not exceeding the initial bonus amount. If, after the bonus has been redeemed, the bonus account balance is less than the minimum stake amount, the bonus is deemed to be lost."
I'd say this is poorly written + poorly translated (probably auto-translated)
If I had to guess the meaning, I'd say it means a bonus amount lower than a minimum bet would be confiscated to prevent the bonus from remaining technically active after the withdrawal has been made. I would expect it has nothing to do with caps, despite the previous sentence...
But, honestly, I will gladly wait for the Data Team to give us their opinion too. 😀
Радвам се, че предоставям малко забавление!
Да, последният раздел е кристално ясен, но първият е бъркотия. Мислех също, че е потенциално преведено предвид липсата на смисъл, което има.
При проверка на жалби за няколко от казината забелязах, че този термин действително се прилага, може да не е във всички казина, които съм виждал с този термин, но определено най-малко в megapari и 22bet.
https://casino.guru/megapari-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated
https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-is-capped-with-no
интересно е, че страницата с бонуси все още показва неограничено, докато в случая с megapari случаят е отсъден в полза на казиното, тъй като терминът 1x присъства и е приложен правилно
Glad to provide some entertainment!
Aye the latter section is crystal clear but the former is a mess. I also thought it was potentially translated given the lack of sense it made.
Upon checking complaints for a few of the casinos I have noticed this term actually being enforced, might not be at all casinos that i have seen with this term but definitely megapari and 22bet atleast.
https://casino.guru/megapari-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated
https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-is-capped-with-no
interestingly the bonus page still shows unlimited whilst in the megapari case the case is ruled in the favour of the casino due to the 1x term being present and correctly applied
Наистина ми харесва твоята страст тук, ако мога да го нарека така.👌🙂
Нашият екип за данни провери условията на бонуса и го промени в съответствие с тази информация. Сега трябва да е правилно посочено на нашия уебсайт. Вижте го , моля.
Благодаря ви много за вашия принос и ще очаквам с нетърпение следващия път.😉
I really like your passion here, if I can call it that.👌🙂
Our data team has checked the terms of the bonus and changed it according to this information. Now it should be correctly stated on our website. Check it out, please.
Thank you very much for your contribution, and I will look forward to the next time.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.