преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitBet24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както виждам, това е ново казино без работещ чат на живо. Е, не е най-добрата комбинация.
Получихте ли обяснения по-рано? Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?
As I can see, this is a fresh casino without working live chat. Well, not the best combination.
Have you received any explanations earlier? Has your account been fully verified, please?
Изпратих всички необходими документи и те приеха от първия път. По-зле със заплащането.
I sent all the necessary documents and they accepted the first time. Worse with pay.
Здравейте, вече 9 дни чакам да ме изпишат. Всички верификации на акаунти са ок. Първото изписване дойде след три дни, но второто отне 9 дни.
Hi, I have been waiting for my discharge for 9 days now. All account verifications are ok. The first discharge came in three days, but the second one took 9 days.
Hei, olen odottanut kotiutustani nyt 9 päivää. Kaikki tilin vahvistukset ovat ok. Ensimmäinen kotiutus tuli kolmessa päivässä mutta tässä toisessa mennyt nyt tosiaan 9 päivää.
здрасти
Бих казал, че е важно да поддържате връзка с казиното. Може да е само забавяне. Сигурни ли сте, че отговаряте на ограниченията за теглене, например? 🤔
Hi.
I'd say it's important to stay in touch with the casino. It can only be just a delay. Are you sure you meet the withdrawal limits, for instance? 🤔
Благодаря ти.
Е, виждам, че оплакването скоро ще бъде проверено или актуализирано и се надяваме, че тази услуга ще ви помогне да извадите печалбите си от казиното.
Правилно ли приемам, че не ви е даден краен срок от поддръжката или който и да е от казиното, моля?
Thank you.
Well, I see the complaint is to be checked or updated soon, and hopefully, this service will help you get your winnings out of the casino.
Am I assuming correctly no deadline was given to you by the support or whoever from the casino, please?
Благодаря за отговора. Не е посочен краен срок. Просто казаха, че ще отнеме няколко дни / репатрирането се обработва.
Thanks for the answer. No deadline has been stated. They just said that it will take a few days / the repatriation is being processed.
Kiitos vastauksesta. Ei ole määräaikaa sanottu. Sanottu vain että menee muutama päivä / kotiutus on käsiteltävänä.
Здравейте.
Прочетох последната ви актуализация на жалбата. Фактът, че казиното спря да ви отговаря, ме тревожи. 🤔
Hello.
I read your latest complaint update. The fact casino stopped responding to you concerns me. 🤔
Сега изпращам съобщения до казиното почти всеки ден. Последен отговор от там на 28.4. Че репатрирането се обработва и може да отнеме още няколко дни. Оттогава няма отговор и не съм получил оттеглянето си.
I have now sent messages to the casino almost every day. Last answered from there on 28.4. That the repatriation is being processed and it may take a few more days. Since then, there has been no reply and I have not received my withdrawal.
Olen laittanut casinolle nyt viestejä lähes joka päivä. Viimeksi sieltä vastattu 28.4. Että kotiutus on käsiteltävänä ja siinä voi mennä muutama päivä vielä. Sen jälkeen sieltä ei ole vastattu enkä ole nostoani saanut.
Бих казал, че всички казина като цяло трябва да се грижат повече за играчите в подобни ситуации. От моя гледна точка е най-добре да се предотвратят подобни лишения. Да се надяваме, че плащането е забавено.
I'd say all casinos in general should care more about players in similar situations. From my point of view, it is best to prevent such deprivation. Hopefully, the payment is just delayed.
Здравейте
Направих депозит от 100 евро
Имам 0 евро в основната си сметка
и на бонус сметката 178 ЕВРО
Защо не мога да направя залог от моята бонус сметка?
за търговия на бонуса е 7 дни, почти е време за мен и поддръжката не отговаря на съобщения
Hello
I made a deposit of 100EURO
I have 0 EUR on my main account
and on the bonus account 178 EURO
Why can't I place a bet from my bonus account?
to trade the bonus is 7 days, it's almost time for me and the support does not reply to messages
Може би бонусът, който сте получили, ограничава възможностите ви за игра. Съвсем обичайно е много игри да бъдат ограничени, след като имате активен бонус. Проверете условията на бонуса, за да научите повече.
Трябва да кажа, че казиното трябва да отговори на вашето запитване и да предостави насоки. Представям само моето предположение кога казиното трябва да бъде по-конкретно, след като бъде попитано!
Maybe the bonus you got limits your gaming options. It's quite usual many games are restricted once you have an active bonus. Check the bonus terms to find out more.
I must say the casino should respond to your inquiry and provide guidance. I'm only presenting my guess when the casino should be more specific once asked!
Все още не съм получил тегленето си. Минаха почти три седмици. И казиното не отговаря на имейлите ми.
I still haven't received my withdrawal. Almost three weeks passed. And the casino doesn't respond to my emails.
En ole vieläkään saanut nostoani. Melkein kolme viikkoa mennyt. Eikä casino vastaa sähköposteihini.
Това изобщо не изглежда добре! Но направихте първата стъпка, оплакването е активно и според таймера ще се развие след по-малко от 3 дни. Бих казал, че казиното ще бъде помолено за обяснение, така че да се надяваме, че ще проработи. 🤞🤞🤞
That doesn't look good at all! But you made the first step, the complaint is active, and according to the timer, it's going to develop further in less than 3 days. I would say the casino will be asked for an explanation, so let's hope it will work. 🤞🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.